x تبلیغات
شناخت جامع انواع باطری ها

ویژگی های خرید باطری ترازو سایت شهر باتری

حال که قصد خرید باتری ترازو را دارید بهتر است نهایت دقت را در این امر انجام دهید زیرا اگر نتوانید به درستی کار خرید باطری ترازو را انجام دهید ممکن است متضرر شوید. با توجه به اینکه باتری عضو حساسی از ترازو است، باید نهایت دقت را در خرید آن انجام دهید. اما چند نکته است که توجه به ان ها کمک می کند تا شما بتوانید یک باتری ترازو مناسب را خریداری کنید.

چند مدل ترازوی خانگی دیجیتال وجود دارند که اگر باتری آنها به پایان برسد، نشانگرشان روشن می شوند. به همین خاطر در وهله اول توصیه میکنیم سعی کنید این ترازوهای آشپزخانه را بخرید که دارای نشانگر هستند. اما در مجموع 3 عامل است که حتما باید قبل از خرید باتری ترازو به آنها توجه کنید. نوع باتری ترازو شما، تکنولوژی به کار گرفته در ساخت باتری و سایز باتری ترازو خانگی، 3 نکته ای است که باید در زمان خرید باتری ترازو ارزان به آنها توجه کنید. فراموش نکنید که باطری ترازو جزو محصولات مصرفی است که باید مداوم تعویض شود.

چگونه متوجه شویم زمان تعویض باطری ترازو فرا رسیده؟

اکنون که آگاهی لازم برای خرید باطری ترازو ارزان را به دست آورید، قصد داریم به چند سوال مهم در مورد باطری ترازو پاسخ دهیم. یکی از سوالاتی که بیشتر در مورد این باتری ها پرسیده میشود، شیوه تعویض آن ها است. برای تعویض باتری آشپزخانه دیجیتالی خود باید به صفحه نمایش ترازو خوب نگاه کنید. معمولا زمانی که باطری رو به اتمام باشد، در صفحه نمایش ترازو، کلمه low نمایش داده می شود.

باتری ترازو

در هنگام مقابله با چنین حرفی تنها کافیست پیچ گوشتی شارژی را بردارید  و محفظه ای که باتری در آن قرار گرفته است را باز کنید و باتری های استفاده شده را از درون محفظه خارج کنید. با توجه به قطب مثبت و منفی که روی محفظه قرار دارد، باتری های جدید را جایگذاری کنید و سپس به همان ترتیبی که در محفظه را باز کردید، آن را با پیچ گوشتی ببینید. به همین راحتی، باطری جدید وارد ترازو خواهد شد.

بهترین باتری ترازو کدام است؟

قطعا در میان این همه سوال و مطلب، این سوال برایتان پیش خواهد آمد که بهترین باتری ترازو کدام باتری است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، همه چیز بستگی به نوع ترازو شما دارد.

اما اگر به دنبال بهترین باتری ترازو دیجیتال خانگی می گردید، توصیه می کنیم باتری نیم قلمی و سکه ای 2032 و 2025 از برند وارتا را خریداری کنید. این موارد از بهترین باطری ترازو های آشپزخانه هستند.

باتری ترازو را از کجا بخریم؟

اکنون زمان تصمیم گیری برای خرید باتری ترازو است. اما آیا می دانید که باید باطری ترازو آشپزخانه خود را از کجا خریداری کنید؟ ما به شما توصیه می کنیم، تمام باتری های مورد نیاز ترازو خود را از وبسایت شهر باتری خریداری کنید. وب سایت شهر باتری یکی از بزرگترین فروشندگان انواع باتری در خاورمیانه است که به شما کمک می کند تا هر نوع باتری ترازو که می خواهید را فورا خریداری کنید.

وبسایت شهر باتری، نازل ترین قیمت را برای انواع باتری ترازو در نظر گرفته است. اگر نگاهی به قیمت های درج شده وب سایت شهر باتری بیندازید متوجه این امر خواهید شد. به هیچ وجه نمی توانید فروشگاهی را پیدا کنید که تا این حد به خرید به صرفه مشتریان توجه کند. وبسایت شهر باتری علاوه بر قیمت مناسب، خدماتی دیگری همچون ارسال رایگان محصولات را نیز برایتان قرار داده است تا با کمترین هزینه ممکن باتری ترازو مورد نیاز خود را درب منزل تحویل بگیرید.

معرفی باتری ترازو سکه ای

ترازو خانگی یکی از پرکاربرد ترین وسیله های آشپزخانه است که در هر خانه ای شما می توانید آن را مشاهده کنید. استفاده از ترازو خانگی برای هر خانم خانه داری لازم است به همین خاطر اکثرا به دنبال خرید این محصول پر کاربرد هستند. اما شاید بتوان گفت بیش از خرید ترازوی دیجیتال خانگی باید تمرکز خود را بر روی باتری ترازو بگذارید. زیرا باتری ترازو پرکاربردترین قطعه ای است که باید حتما در زمان خرید این محصول آن را تهیه کنید.

اینکه شما بتوانید یک باطری ترازو خانگی دیجیتال با کیفیت خریداری کنید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم بتواند دوام خوبی از خود نشان دهد، جزو مهمترین چالش هایی است که خانم های خانه دار با ان رو به رو هستند. آیا می توانید بهترین باتری ترازو را برای ترازوی دیجیتال خانه خود خریداری کنید؟ چگونه می توان بهترین باطری ترازو را خریداری کرد؟ قیمت باطری ترازو چقدر است؟ برای دستیابی به پاسخ این سوالات حتما ادامه مطلب را با دقت مطالعه فرمایید.

معرفی انواع باتری ترازو

برای اینکه بتوانید یک باتری ترازو مناسب خریداری کنید، باید در وهله اول اطلاعات کافی راجب این محصول را به دست بیاورید و سپس به دنبال خرید آن باشید. باتری ترازو برای وزن کشی در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود. شما باید ابتدا ببینید ترازوی وزن کشی شما جزو کدام دسته از ترازو ها است. آیا برای ترازوی خانگی قصد خرید باتری دارید؟

به کلی انواع باطری ترازو به دو دسته باتری های قابل شارژ یا همان باتری های شارژی و باتری های غیر قابل شارژ تقسیم بندی می شود. با توجه به اینکه مقصود ما از باتری ترازو در این مطلب باتری ترازو خانگی است، به سراغ معرفی انواع باتری ترازو خانگی دیجیتال خواهیم رفت. این دسته از باطری های ترازو نیز به دو دسته باتری های نیم قلمی و باتری های سکه ای تقسیم می شوند. در ادامه هر کدام این باتری ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

باتری ترازو

باتری ترازو نیم قلمی

باتری ترازو نیم قلمی یکی از انواع باتری هایی است که برای ترازوهای خانگی دیجیتال استفاده می شود. اگر ترازوی شما به این سبک باتری ها نیاز دارد، باید ابتدا تعیین کنید و ببینید که قصد خرید کدام مدل از باطری ترازو نیم قلمی را دارید زیرا این باتری ها همان طور که پیشتر نیز گفتیم، در دو مدل شارژی و غیر قابل شارژ تولید می شود.

باتری ترازو نیم قلمی شارژی به خاطر کارایی ها و دوامی که دارد، قیمت بالاتری را دارا می باشد. اما شما با یک بار خرید آن می توانید تا مدت ها از این باتری برای ترازوی خود استفاده کنید. شاید جالب باشد بدانید، تکنولوژی که در ساخت باتری ترازو نیم قلمی به کار گرفته شده است، نیکال متال هیدرید است. این یعنی باتری قابلیت شارژ مجدد را دارد. البته شما غیر از این باتری می توانید باتری ترازو نیم قلمی لانگ لایف را نیز برای ترازوهای وزن کشی خریداری کنید که از تکنولوژی آلکالاین در ساخت آنها استفاده شده است.

باتری ترازو سکه ای

باتری ترازو سکه ای نوع دیگر از باتری ترازو آشپزخانه یا همان دیجیتال است که می توانید آن را خریداری کنید. این نوع از باتری ترازو بیشتر در بازار مشاهده می شود زیرا اکثر ترازو هایی که در کشورمان وجود دارند از باتری های سکه ای تغذیه می شوند. باتری های سکه ای برای ترازو تنها یک حالت دارند و آن هم غیر قابل شارژ ان ا است. این باتری ها با توجه به چگال و ولتاژ بالایی که دارند می توانند یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید باتری ترازو باشند.

شما می توانید با توجه به مدل ترازوی خود به دنبال باتری بگردید. برای مثال برخی از باطری ترازوهای سکه ای 2025 هستند و برخی دیگر از ان ها 2032. اینکه کدام یک از انواع باتری ترازو سکه ای را خریداری می کنید به نوع ترازو شما بستگی دارد. شاید جالب باشد بدانید برخی از باتری های ترازو سکه ای از مدل AAAA هستند. در مجموع باتری ترازو سکه ای دارای دوام بالاتر و قیمت مناسب تری است. به همین خاطر اگر به دنبال خرید ترازوی آشپزخانه هستید حتما ترازویی را خریداری کنید که از باتری سکه ای استفاده می کند.

قیمت باتری ترازو

آیا از قیمت باتری ترازو مطلع هستید؟ به جرات می توان گفت قیمت یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که مردم در زمان خرید محصولات مختلف به آن توجه می کنند. این مسئله حتی در مورد باتری ترازو نیز وجود دارد. اما آیا می دانید که قیمت باتری ترازو چقدر است؟

در قسمت قبلی گفتیم که انواع باتری ترازو وجود دارد که شما می توانید آنها را خریداری کنید. بر اساس همین موضوع نیز نمی توانیم قیمت باتری ترازو را اعلام کنیم زیرا باتری های مخصوص ترازو برای انواع ترازو قیمت های متفاوتی دارند. برای مثال قیمت باتری های ترازو شارژی بیشتر از باتری ترازو سکه ای هستند. حتی در میان باتری های سکه ای نیز بر اساس اندازه ترازو شما، باتری های متفاوتی وجود دارد. به همین خاطر باید اول نوع ترازو خود را مشخص کنید و سپس به دنبال قیمت آن ها بگردید.

پایین ترین تا بالاترین قیمت باطری چراغ قوه و فانوس

قیمت قطعا یکی از فاکتور هایی است که همیشه بر سر آن بحث است. در مورد قیمت باطری چراغ قوه و فانوس باید بگوییم، قیمت این محصول همان طور که اکثرا شما نیز از آن مطلع هستید، بر اساس فاکتور های گوناگونی مشخص خواهد شد. از آنجایی که تمام باتری چراغ قوه و فانوس ها شبیه یکدیگر نیستند، نمی توانید قیمت گذاری یکسانی بر تمامی این باتری ها بگذارید.

در بین عوامل تاثیرگذار بر قیمت باتری چراغ قوه و فانوس ها، اندازه باتری، نوع تکنولوژی به کار گرفته شده در ساخت آن و فرایند مورد استفاده در ساخت این باتری ها از جمله مهمترین عواملی هستند که بیشترین تاثیر را بر قیمت انواع باطری چراغ قوه و فانوس خواهند گذاشت. برای مثال شما نمی توانید قیمت باتری های قلمی، نیم قلمی بزرگ و متوسط را با یکدیگر یکسان بدانید. به همین خاطر قیمت ها اعداد متفاوتی را نمایان گر می شوند. اما اگر یک فروشگاه معتبر برای خرید باتری چراغ قوه و فانوس پیدا کنید می توانید با کمترین بودجه به خواسته خود برسید.

نکاتی که رعایت آنها باعث افزایش عمر باتری چراغ قوه خواهد شد

باتری چراغ قوه ها معمولا بر اساس برند و کیفیتی که دارند دارای یک طول عمر مشخص می باشند. برخی ممکن است کمتر از 1 سال عمر کنند و برخی دیگر حتی تا 2 الی 3 سال نیز دوام بیاورند. اگر شما بتوانید راه های مراقبت از این باتری ها را به خوبی بشناسید و به درستی نکات ذکر شده را رعایت کنید، قطعا می توانید در افزایش عمر باتری چراغ قوه  تاثیرات مثبت بگذارید.

یکی از سلسله اقداماتی که باید برای افزایش عمر باطری چراغ قوه ها انجام دهید، انجام درست شارژ ابتدایی باطری چراغ قوه و فانوس است. در زمان خرید این چراغ ها باید اجازه دهید باطری آنها 16 ساعت مداوم شارژ شوند. در دفعات بعدی نیز شارژ 8 ساعته می تواند برای تامین انرژی آنها کفایت کند. اگر تنها در شارژ کردن صحیح آن به درستی نقش خود را ایفا کنید قطعا می توانید در بالا بردن طول عمر باتری چراغ قوه خود موفق ظاهر شوید.

باتری هدلایت

خرید باطری چراغ قوه، فانوس و هدلایت با یک کلیک

حال که اطلاعات لازم خود در مورد انواع باتری چراغ قوه و فانوس را به دست آوردید، باید فکری برای خرید این محصول کنید. اکثرا به دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید انواع باتری های چراغ قوه و فانوس می گردند در حالی که تنها با یک کلیک می توانند به راحتی خرید باتری چراغ قوه و فانوس و هدلایت را در چندین ثانیه انجام دهند.

برای اینکار لازم نیست زمان زیادی را صرف جست و جو برای پیدا کردن یک فروشگاه معتبر کنید. کافیست زمانی که در خانه هستید و روی مبل نشسته اید، صفحه مرورگر خود را باز کنید و وارد وب سایت شهرباتری شوید. وب سایت شهرباتری بزرگ ترین انلاین شاپ خاورمیانه است که انواع باتری چراغ قوه در مدل های مختلف و با برند های گوناگون را برای فروش در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید هر نوع باتری چراغ قوهی که می خواهید را از فروشگاه اینترنتی شهر باتری خریداری کنید. حتی می توانید بدون اینکه مبلغی اضافه را به عنوان هزینه پست پرداخت کنید، محصولات سفارش داده تان را درب منزل تحویل بگیرید.

راه های تشخیص باتری چراغ قوه و فانوس اورجینال

چراغ و فانوس یکی از بهترین و کاربردی ترین اختراعات بشر است. اگر چراغ نباشد تاریکی زندگی ما انسان ها را فرا می گیرد. اما نوعی از چراغ ها هستند که در ساخت آنها از باتری استفاده می شود. یعنی این چراغ ها برای تابش روشنایی از نیروی باطری استفاده می کنند. تعداد چراغ هایی که این قابلیت را دارند نیز کم نیست. برای مثال انواع چراغ های قوه از نیروی باتری تغذیه می شوند که با هر بار شارژ کردن می توانید از آنها استفاده کنید. علاوه بر این چراغ های اضطراری و هدلایت نیز از باتری تغذیه می شوند. در مجموع در خصوص باطری چراغ قوه و فانوس چه می دانید؟ آیا می دانید که برای باتری چراغ قوه و فانوس خود باید چه باطری هایی را خریداری کنید؟

به راستی قیمت باتری چراغ قوه و فانوس چقدر است؟ برای اینکه اطلاعات مورد نیاز در مورد باتری چراغ قوه را به دست بیاورید، پیشنهاد ما این است که تمام این مطلب را از آنچه در ادامه برای شما می آید، مطالعه کنید تا هم با انواع باطری چراغ قوه و فانوس آشنا شوید و هم بدانید که باید چگونه بهترین باتری چراغ قوه و فانوس را خریداری کنید.

بهترین باتری چراغ قوه، فانوس و هدلایت چه ویژگی هایی دارد؟

آیا می دانید بهترین باطری چراغ قوه و فانوس و هدلایت کدام برند از باتری است؟ در مورد بهترین بودن باید فاکتور هایی که نیاز دارید را بررسی کنید. باتری ها در ابعاد و اندازه های مختلف برای چراغ ها ساخته می شوند. به خاطر ویژگی هایی که هر کدام دارند، نمی توان همه باتری چراغ قوه ها را در یک دسته بندی قرار داد به همین خاطر برخی از انواع باتری چراغ قوه و فانوس ها در ایمنی، برخی در زمان استفاده و برخی دیگر در زمان شارژ بهترین هستند.

باتری چراغ قوه

با توجه به اینکه باتری ها به دو دسته قابل شارژ و غیر قابل شارژ تقسیم بندی می شوند، باید شما ابتدا نوع باطری چراغ قوه مورد نظر خود را مشخص کنید. اما در مجموع اگر باتری چراغ قوهی را پیدا کنید که تمام ویژگی های بالا را داشته باشد، می توان به عنوان بهترین باطری چراغ قوه لقب بگیرد. در بین باتری چراغ قوه های سایز متوسط، باتری وارتا معمولا به عنوان بهترین باتری چراغ قوه شناخته می شود زیرا از هر نظر به شاخصه های استاندارد و ایده آل نزدیک است. معمولا باتری چراغ قوه، فانوس و هدلایت که علاوه بر ویژگی های بالا، شاخصه های زیر را داشته باشند، به عنوان بهترین باتری لقب می گیرند:

  1. وزن ایده آل
  2. اندازه و ابعاد مناسب
  3. ذخیره انرژی بالا
  4. قیمت مقرون به صرفه
  5. آزاد کردن انرژی در ولتاژ بالا
  6. بی تفاوتی در مقابل دمای هوای مختلف
  7. قابلیت شارژ شدن

معرفی چند مورد از بهترین باتری های چراغ قوه، فانوس و هدلایت

در قسمت قبل گفتیم که اگر باتری چراغ قوه ها هر یک از شاخصه های بالا را داشته باشند بیشتر به استاندار ها نزدیک هستند. هم چنین گفتیم که  باتری چراغ قوه قوه وارتا، به خاطر دستگاه های ذخیره انرژی قوی و با کیفیتی که دارند دارای دو نوع باتری شارژی و قلیایی می باشند. در ادامه قصد داریم چند مورد از بهترین باطری چراغ قوه های چراغ قوه وارتا را به شما معرفی کنیم.

باتری کتابی شارژی وارتا 200 mah

باتری قلمی آلکالاین وارتا Long Life power

باتری نیم قلمی آلکالاین وارتا Long Life power

باتری آلکالاین متوسط سایز C وارتا Long Life power

باتری کتابی آلکالاین وارتا Long Life power

باتری قلمی شارژی وارتا mah 2100

باتری نیم قلمی شارژی وارتا 800mah

باتری فانوس

فرش تا عرش قیمت باتری سانترال پاناسونیک

سانترال را شاید بتوان به عنوان یکی از مهم ترین بخش های هر مجموعه اداری کوچک و بزرگی دانست. زمانی که دستگاه سانترال از کار می افتد، حتی برای چند دقیقه هم اگر بخواهد قطع باشد، مدیران و کارکنان این مجموعه فعالیتشان مختل خواهد ماند. زمانی که برق قطع می شود شما می توانید با استفاده از باتری سانترال پاناسونیک، برق مورد نیاز برای فعالیت در محیط های اداری را فراهم کنید. به خاطر نقشی که باتری در دستگاه سانترال دارد، خرید ان مسئله بسیار مهمی است که نباید ساده از کنارشان گذر کنید.

شما با خرید باتری سانترال پاناسونیک معتبر می توانید حتی زمانی که برق کل مجموعه قطع شود، به راحتی به مراکز تلفنی و خطوط شهری و داخلی دسترسی لازم را داشته باشید. اما آیا می دانید که چگونه باید کار خرید باطری سانترال پاناسونیک را انجام دهید؟ در مورد قیمت این باتری ها اطلاعات لازم را در اختیار خود دارید؟ پیشنهاد میکنیم حتما ادامه این مطلب را با دقت دنبال کنید تا هر آنچه را که لازم است در مورد باتری های سانترال بدانید.

انواع باتری سانترال پاناسونیک موجود در بازار

گفتیم که باتری های سانترال می توانند به عنوان یک منبع تغذیه یا پک آپ پشتیبان عمل کنند. به خاطر نقش حیاتی که باتری ها دارند باید حتما قبل از خرید، انواع باتری سانترال پاناسونیک را بشناسید تا بدانید باید کدام باتری را به عنوان بهترین باتری برای دستگاه سانترال خود خریداری کنید. همانطور که میدانید این دستگاه دارای انواع مختلفی است و هر دستگاهی به باطری به خصوص خود نیاز دارد. باتری های سانترال 824، باتری سانترال TDA و TDE، باتری سانترال NS500، انواع باتری های مخصوص دستگاه سانترال هستند که در بازار می توانید آنها را مشاهده کنید. برای تعمیر باطری سانترال پاناسونیک نیاز به دستگاه نقطه جوش باتری است

باتری سانترال پاناسونیک

این باتری ها با توجه به ویژگی های به خصوصی که دارند دارای تفاوت های مختلفی بین خودشان هستند. برای مثال باتری سانترال NS500 از جمله باتری هایی است که ظرفیتش بسیار بالا است. حتی در مدت طولانی که برق قطع شود این باتری می تواند به خوبی نیروی مورد نیاز دستگاه سانترال را تامین کند. پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه خرید هر یک از این باتری ها را نهایی کنید، در مورد آنها مشاوره های لازم را از کارشناسان وب سایت شهر باتری دریافت کنید تا با آگاهی بالاتر نسبت به خرید آنها گام بردارید. این را نیز اضافه کنیم که باتری سانترال پاناسونیک از نظر ولتاژ و آمپر هایی که تولید می کند نیز به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. در ادامه چند مورد از رایج ترین انواع باطری سانترال پاناسونیک را به شما معرفی خواهیم کرد.

باطری سانترال پاناسونیک 3 به 8

باطری سانترال پاناسونیک 8 به 24

باطری سانترال پاناسونیک 6 به 16

باطری سانترال پاناسونیک TD30

باطری سانترال پاناسونیک TDA100

باطری سانترال پاناسونیک NS500

باطری سانترال پاناسونیک TDA100D

نصب باتری سانترال پاناسونیک

سوال های بی شماری در مورد نحوه نصب باطری سانترال پاناسونیک توسط کاربران پرسیده شده بود. ابتدا باید بدانید معمولا در دستگاه های سانترال، از 2 یا 3 باطری استفاده خواهد شد و این دستگاه از این تعداد باتری تغذیه می شود. شما باید برای نصب باتری سانترال پاناسونیک، به تعداد خطوط توجه داشته باشید تا بدانید باید باتری شما چه توانایی داشته باشد. اکثرا برای دستگاه هایی که 6 تا 10 خط تلفن دارند از 2 باتری استفاده خواهد شد. این باتری های مورد استفاده در دستگاه سانترال نیز معمولا باطری های 12 ولت 7 آمپر هستند.

اما نصب و جایگذاری باتری در دستگاه سانترال کار هر کسی نیست. این کار به تخصص و مهارت خاصی نیاز خواهد داشت و هر فردی نمی تواند از عهده آن برمی آید. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم کار نصب باطری سانترال پاناسونیک را به مجموعه شهر باتری بسپارید.

قیمت باتری سانترال پاناسونیک

قیمت یکی از دغدغه های اصلی مردم برای خرید است. هر فردی علاقه دارد تا مبلغ کمتری را برای خرید محصول بپردازد. در مورد قیمت باتری های سانترال باید بگوییم این باتری ها بر اساس برند های مختلفی که ساخته می شوند قیمت متفاوتی دارند. اما مهم ترین عامل در تعیین قیمت باتری سانترال پاناسونیک، میزان آمپری باتری است. شما باید باتری های مورد نیاز برای هر دستگاه سانترال را با قیمتی متفاوت تهیه کنید.

علاوه بر این ها یکی از تعیین کننده ترین عواملی که قیمت باتری سانترال پاناسونیک را مشخص می کند، فروشنده ای است که محصول را به شما می فروشند. معمولا اکثر فروشندگان از فروش باتری های سانترال یک سود 30 درصدی را برای خود در نظر می گیرند. حتی قیمت این محصول نیز به درخواست برخی فروشندگان به خاطر واسطه گری ها کمی بالا خواهد رفت. بنابر این توضیحات اگر قصد دارید یک باتری سانترال را با قیمت مناسب تهیه کنید، باید حتما از یک فروشگاه معتبر کار خرید این باتری را انجام دهید.

باتری سانترال پاناسونیک

خرید باتری سانترال پاناسونیک

پیدا کردن فروشگاهی معتبر که بتوان کار خرید باتری سانترال پاناسونیک را با مناسب ترین قیمت از آن انجام داد کار سختی است زیرا اکثر فروشندگان سعی می کنند محصول خود را با بیشترین سود ممکن به فروش برسانند. اما این قضیه در خصوص فروشگاه اینترنتی شهر باتری صدق نمی کند. شما می توانید بهترین باتری سانترال پاناسونیک را با کمترین سود ممکن از وبسایت شهر باتری خریداری کنید.

وب سایت شهر باتری قیمت هایی را که برای باطری های مخصوص دستگاه سانترال در نظر گرفته، تماما با حذف واسطه گری ها بوده است. به همین خاطر قیمت های این محصولات تا این حد برای شما مشتریان به صرفه خواهد بود. برای پی بردن به صحت این موضوع می توانید به راحتی قیمت های درج شده در وبسایت شهر باتری را با دیگر وبسایت ها مقایسه کنید تا متوجه این موضوع شوید. علاوه بر این مجموعه شهر باتری تلاش می کند تا با ارائه تخفیف های دوره ای، حداکثر تخفیف ممکن برای خرید یک محصول را به شما بدهد تا شما با خیالی راحت بتوانید خرید مقرون به صرفه باطری سانترال پاناسونیک را تجربه کنید.

چگونه خرید بی واسطه باتری ریموت کنترل را با شهر باتری انجام دهیم

باتری های شارژی امروزه منبع تغذیه بسیاری از وسایل الکتریکی هستند. استفاده از وسایل الکتریکی که نیروی محرک و مورد نیاز خود را از باتری تامین می کنند، کار انسان را راحت کرده است. این ابزار ها معمولا وزن سبک تری دارند و برای استفاده از ان ها نیازی به پریز برق ندارید. یکی از این وسایل ریموت کنترل است که نیروی خود را از باتری ریموت کنترل دریافت می کند. ریموت کنترل وسیله ای الکترونیکی است که کار انسان را در نسل حاضر بسیار راحت کرده است.

این وسیله یک ابزار صدور فرمان از راه دور است که برای باز شدن انواع درب و کرکره های برقی از آن استفاده می شود. شما با استفاده از این وسیله می توانید انواع درب های الکترونیکی را باز و بسته کنید. حتی می توان از این ریموت ها برای استفاده از وسایل الکترونیکی دیگری نیز کاربرد خواهد داشت. در مورد باطری ریموت کنترل چه می دانید؟ آیا می دانید که هر باتری برای چه نوع ریموت کنترلی استفاده می شود؟ پیشنهاد میکنیم حتما به ادامه این مطلب توجه کنید تا اطلاعات لازم در مورد انواع باطری ریموت کنترل و قیمت آن را به دست بیاورید.

معرفی انواع باطری ریموت کنترل

باتری ریموت کنترل وسیله ای کاربردی است که برای مصارف مختلف استفاده می شود. این باتری می تواند منبع تغذیه ریموت ماشین، ریموت درب های الکترونیکی، ریموت وسایل اسباب بازی مانند ماشین های کنترلی، هلیکوپتر های بازی و سایر وسایل باشد. باطری ریموت کنترل در ابعاد و اندازه های مختلف و با ویژگی های متفاوت تولید می شود. این باتری ها می توانند سکه ای، قلمی و نیم قلمی باشند. اما در بین این موارد، باتری سکه ای ریموت کنترل، در این وسیله بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا درب پارکینگ ها، درب ماشین، ترازو و انواع کالاهای پزشکی، انرژی مورد نیاز خود را از این نوع باتری ها دریافت می کنند.

باطری سکه ای نیز بر اساس نیاز شما به دسته های مختلفی تبدیل می شوند. هر چند شما باید علاوه بر نگاه به باتری مورد نیاز خود، در زمان خرید به برند آن نیز توجه داشته باشید. در ادامه چندین مورد از باطری های سکه پرفروش در بازار کشورمان را که تحت عنوان باطری ریموت کنترل استفاده می شود، به شما معرفی خواهیم کرد.

باتری سکه ای 3 ولت CR2025

باتری سکه ای 3 ولت CR2320

باتری سکه ای 3 ولت  CR2016

باتری سکه ای 3 ولت CR1225

باتری سکه ای 3 ولت CR1620

باتری سکه ای 3 ولت CR 2412

باتری سکه ای 3 ولت CR2477

باتری سکه ای 3 ولت CR1216

باتری سکه ای 3 ولت CR1616

باتری ریموت کنترل

عمر باطری ریموت کنترل چقدر است؟

یکی از سوال های پرتکرار که در مورد باتری های ریموت کنترل پرسیده می شود، مربوط به طول عمر استفاده از این وسیله است. قطعا این سوال می تواند سوال شما نیز باشد تا بدانید هر چند مدت یک بار باید باتری ریموت کنترل را تعویض کنید زیرا این باتری ها غیر قابل شارژ هستند و پس از هر بار استفاده باید باتری جدید را برای ریموت کنترل مورد نظر خود تهیه کنید.

در مورد طول عمر باطری ریموت کنترل دیدگاه های گوناگونی وجود دارد. برخی افراد معتقدند که این باتری ها نهایتا 6 ماه تا 1 سال دوام داشته باشند و سپس باید به دنبال خرید آنها باشید. اما برخی دیگر بر این باورند که شما می توانید از باتری ریموت کنترل سکه ای برای دزدگیر ماشینتان حتی تا 2 سال نیز از یک باتری استفاده کنید. در اینکه یک باتری ریموت کنترل چقدر عمر می کند، عوامل مختلفی نقش دارند. تاثیرگذارترین عوامل بر میزان عمر باتری ریموت کنترل، نوع باتری، کشور سازنده، برند و کیفیت آن نقش دارند. البته عوامل فردی دیگری مانند شیوه نگهداری از باتری آن نیز می تواند در بالا و پایین شدن زمان استفاده از این محصول نقش داشته باشد.

راه های افزایش عمر باتری ریموت کنترل

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چگونه می توان عمر باتری ریموت کنترل را افزایش داد؟ قطعا دستیابی به پاسخ این سوال می تواند به شما کمک کند تا طولانی مدت اقدامی برای تعویض باتری ریموت خود نکنید. شما می توانید با به کارگیری راه هایی، عمر باتری ریموت کنترل خود را افزایش دهید.

یکی از این کار ها، جلوگیری از معلق بودن باتری است. برای مثال اگر باطری ریموت کنترل دزدگیر ماشین خود را روی زمین بگذارید بهتر است، تا آن را به همراه دسته کلید خود در فضایی آویزان کنید. علاوه بر این باید سعی کنید از بروز آب و رطوبت به باطری نیز جلوگیری کنید زیرا رطوبت قاتل عمر باتری است. سعی کنید تا حد امکان باتری را در یک محیط خشک و خنک نگهداری کنید. حتی ورود گرما و تابش نور خورشید به باتری سبب از بین رفتن انرژی درونی آن خواهد شد. با رعایت این نکات میتوانید عمر باتری ریموت کنترلی خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید.

قیمت باطری ریموت کنترل

قیمت یکی از مهم ترین مقوله های خرید است. حتی افرادی که قصد خرید باتری ریموت کنترل را دارند به قیمت این محصول توجه می کنند تا بتواند بهترین کیفیت از این محصول را با مناسب ترین قیمت تهیه کنند. آیا اطلاعی در مورد قیمت باطری ریموت کنترل دارید؟ آیا می دانید که قیمت این محصول در حال حاضر در بازار کشورمان چقدر است؟

باتری ریموت کنترل

در مورد قیمت باتری ریموت کنترل دیدگاه های مختلفی وجود دارد. اما درست ترین دیدگاه، متفاوت دانستن قیمت این محصول است. قیمت باتری ریموت کنترلی بر اساس نوع باتری میزان ولتاژ آن و فروشنده ای که شما از آن باتری را خریداری میکنید، متفاوت است. برخی افراد باتری های ریموت کنترلی را به خاطر واسطه گری هایی که در فروش دارند، با قیمت بالاتری عرضه می کنند به همین خاطر شما ناچار به پرداخت هزینه بالا خواهید شد. به همین خاطر توصیه می کنیم ابتدا فاکتور هایی مانند نوع باتری، کیفیت، برند، شرکت سازنده آن را مشخص کنید و سپس به دنبال جست و جوی قیمت این محصول باشید.

خرید باطری ریموت کنترل

تا این قسمت از مطلب سعی کردیم در مورد باتری ریموت کنترلی و انواع آن با شما صحبت کنیم تا شما بتوانید به صورت کامل این محصول را بشناسید. اکنون باید به دنبال خرید آن باشید. خرید باتری ریموت کنترلی شاید در نگاه اول کار راحتی باشد اما تا نتوانید یک فروشگاه معتبر را برای خرید باطری پیدا کنید، نباید دست به خرید بزنید. زیرا ممکن است جنس تقلبی را به جای جنس اصلی با قیمت بالا به شما بفروشند.

به همین خاطر پیشنهاد می کنیم از صفر تا صد کار خرید باطری ریموت کنترل را به وبسایت شهر باتری بسپارید. شهر باتری یک فروشگاه اینترنتی معتبر و با سابقه است که شما می توانید انواع باتری های ریموت کنترلی را از آن خریداری کنید. ارائه محصول با بهترین قیمت و مقرون به صرفه ترین هزینه از جمله اصلی ترین اهدافی است که وب سایت شهر باتری دنبال می کند. شما می توانید برای پی بردن به صحت این موضوع، وارد وب سایت شهر باتری شوید و قیمت های درج شده باطری ریموت کنترلی را در این وبسایت با دیگر وبسایت ها مقایسه کنید تا متوجه اهمیت مجموعه شهر باتری به بودجه شما مشتریان شوید.

البته لازم به ذکر است، ارائه قیمت مقرون به صرفه دلیلی بر کاهش کیفیت نیست. شما میتوانید بهترین برند های باطری ریموت کنترلی را از وبسایت شهر باتری با مناسب ترین مبلغ خریداری کنید. توصیه می کنیم حتما به صورت اینترنتی خرید بهترین باتری ریموت کنترل را از شهر باتری انجام دهید زیرا این وبسایت برای خریدهای اینترنتی شما ارسال رایگان محصولات را در نظر گرفته است.

مزایای خرید باطری ماشین از شهر باتری

تنها خرید یک باتری برای برخورداری از کارایی های آن کافی نیست. شما باید علاوه بر خرید یک باتری با کیفیت، سعی کنید راه های مراقبت از آن را به خوبی انجام دهید. مراقبت از باتری ماشین شرط مهمی است که باید حتما آن را رعایت کنید. در صورتی که نتوانید از باطری به خوبی مراقبت کنید، ضرر بزرگی را متحمل خواهید شد. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید با مراقبت از باتری، باعث بالا رفتن عمر ان شوید؟

اگر قصد دارید زود به زود ناچار به تعویض باطری ماشین نشوید، بهتر است این چند کار را مرتب انجام دهید: اطمینان حاصل کردن از محکم بودن سر باتری ها، بررسی دقیق سطح الکترولیت، چک کردن هفتگی تسمه دینام، تمیز کردن سطح باتری از آلایندگی ها وعدم قرار دادن باتری در رطوبت و فضای بسیار داغ. با رعایت این راه ها می توانید عمر باتری ماشین خود را به حد چشمگیری افزایش دهید. در صورتی که این نکات را رعایت کنید و سعی کنید یک باتری با کیفیت و معتبر خریداری کنید، تا مدت ها نیاز به تعویض باطری ماشین نخواهید داشت.

اصلی ترین دلایل خرابی باتری ماشین کدام اند؟

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا باطری ماشین شما خراب می شود؟ خراب باطری خودرو مشکلی است که ممکن است برای بسیاری از شما به وجود بیاید. اما به نظر شما علت خرابی باتری ماشین چیست؟ چرا باتری خودرو خراب می شود؟ خرابی باطری ماشین می تواند از دلایل مختلف نشات بگیرد. در ادامه به برخی از اصلی ترین دلایل خرابی باتری در خودرو ها اشاره خواهیم کرد.

یخ زدگی باتری، دشارژ بالا، لق شدن فضای باتری و لرزش بیش از حد و اندازه آن، شل شدن تسمه دینام و از کار افتادن قابلیت شارژ آن و کاهش الکترولیت از اصلی ترین دلایل خرابی باتری ماشین هستند. در بین مواردی که برای خرابی باطری خودرو به تعمیرگاه ها مراجعه می کنند، مشکل حدود نیمی از مراجعه کنندگان، کاهش الکترولیت است. کاهش الکترولیت به خاطر گرمای بیش از حد به وجود خواهد آمد. زمانی که گرمای زیر کاپوت و دمای اطراف باتری زیاد باشد، باتری شروع به داغ شدن می کند. داغ شدن باتری زمینه های کاهش الکترولیت را فراهم خواهد کرد. به همین خاطر توصیه می کنیم اجازه ندهید تا باطری گرمای زیادی را در زیر کاپوت تحمل کند.

باتری ماشین

توجه به چند نکته مهم برای خرید باتری ماشین

خرید باطری ماشین در ظاهر کار بسیار ساده ای به نظر می رسد اما زمانی که برای خرید گام برمیدارید متوجه خواهید شد که باید بهترین انتخاب را انجام دهید. اما آیا می دانید که چگونه می توان بهترین باتری را برای خودرو خریداری کرد؟ برای خرید باتری ماشین لازم است حتما چند فاکتور را مورد توجه خود قرار دهید. یکی از اولین فاکتور هایی که باید به آن توجه کنید، خرید باتری از یک برند مناسب است.

برند های تقلبی زیادی در بازار مشغول فعالیت هستند. پیشنهاد میکنیم یک باطری معروف مانند باطری های ایرانی، سپاهان باتری و صبا باتری را خریداری کنید. علاوه بر این باید حتما به تاریخ تولید باطری توجه کنید. پیشنهاد می کنیم باتری هایی که 6 ماه از تاریخ تولیدشان گذشته است را خریداری نکنید. این باتری ها حتی اگر استفاده نشده باشند نیز گزینه مناسبی برای خرید نیستند. پس توصیه می کنیم حتما به این فاکتور توجه داشته باشید زیرا اگر این باتری ها را خریداری کنید، دوام زیادی برای شما نخواهند داشت.

خرید بهترین باتری ماشین

برای اینکه بتوانید بهترین باطری ماشین را خریداری کنید کار سختی پیش رو ندارید. برای خرید باتری ماشین ارزان با قیمت ها مختلف و از برند های گوناگون ایرانی و خارجی فقط کافیست وارد وب سایت شهر باتری شوید. شهر باتری یکی از بزرگ ترین مراجع فروش باتری در ایران است که شما می توانید برای خرید باتری تمامی خودرو ها روی کمک آن حساب کنید.

برای اینکه بتوانید بهترین باتری ها را با نازلترین قیمت خریداری کنید فقط باید از طریق صفحه مرورگر، آدرس وب سایت شهر باتری را جست و جو کنید. شهر باتری علاوه بر ارائه قیمت های مقرون به صرفه، بهترین باتری ها را با گارانتی های یک ساله به شما عرضه خواهد کرد. شما می توانید با ثبت سفارش از طریق وب سایت شهر باتری، هم یک محصول با کیفیت را با بهترین قیمت خریداری کنید و هم از ارسال رایگان بهره مند شوید. در هر کجای ایران که باشید، محصولات فروشگاه اینترنتی شهر باتری برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد.

میانگین قیمت باتری ماشین

به جرات می توان گفت ماشین پر کاربرد ترین وسیله نقلیه بین مردم دنیا است. این وسیله را شما در کمتر خانه ای نا موجود می بینید. اما همان طور که خرید ماشین مسئله مهمی است، نگهداری از آن نیز امر بسیار حائز اهمیتی است زیرا خودرو از اجزای مختلفی تشکیل شده است که باید به خوبی از آنها نگهداری کنید. بدون تردید یکی از مهم ترین ابزاری که در خودرو ها وجود دارد، باتری ماشین است. باطری نقش بسیار حیاتی در خودرو ایفا می کند. به طوری که اگر باتری یک ماشینی مختل شود شما حتی از استارت زدن و حرکت کردن خودروی خود عاجز خواهید بود.

به خاطر اهمیتی که این قطعه دارد باید در زمان خرید، بهترین برند و نوع باتری را برای ماشین خود تهیه کنید. اما آیا در مورد این کار اطلاعاتتان کامل است؟ ایا نسبت به انواع باطری ماشین شناخت دارید و می دانید که باید برای خرید هر یک چه مبلغی را بپردازید؟ قطعا دانستن پاسخ تمام این سوالات از عهده هر فردی خارج است. به همین خاطر توصیه می کنیم به ادامه مطلب خود توجه کنید تا اطلاعات لازم در مورد باطری ماشین را به دست آورید.

شناخت انواع باتری ماشین

قطعا یکی از مهمترین اطلاعاتی که باید در مورد باطری ماشین ها به دست بیاورید، شناخت انواع باتری مخصوص برای این وسیله نقلیه است. شما باید انواع باتری های خودرو موجود در بازار را بشناسید تا بدانید برای هر ماشینی باید چه نوع باتری استفاده کنید. انواع باطری ماشین بر اساس نوع خودرو شما و برند باتری به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. برای مثال شما نمی توانید باتری خودروی پراید را برای خودروی سمند نیز استفاده کنید.

اما در کل دو نوع باتری ماشین رایج در بازار وجود دارد. این باتری ها از نظر ویژگی هایی که دارند با یکدیگر متفاوت اند. اولین این باتری ها باتری های اسیدی یا غیر سیلد هستند. این باتری ها دوام نسبتا خوبی از خود نشان می دهند و از نظر شرایط نگهداری به مراقبت اندکی نیاز دارند. اما در مقابل دسته دوم باتری های رایج در بازار برای خودرو، باتری های  سیلد هستند. این باتری های ماشین به عنوان باتری های اتمی نیز شناخته می شوند. بر خلاف باتری های اسیدی، این باتری ها به مراقبت های زیادی نیاز دارند. اما اگر بتوانید مراقبت های لازم از باتری ماشین اتمی را به خوبی انجام دهید، طول عمر این باتری ها به شدت بالا خواهد رفت.

باتری ماشین

قیمت باتری ماشین چقدر است؟

پرسش و پاسخ در مورد قیمت یک محصول امر رایجی است که توسط مردم صورت می گیرد. در زمان خرید باتری ماشین نیز بیشتر سعی می کنند قیمت این محصول را از طریق مختلف به دست بیاورند. اما اینکه بخواهیم تمام باتری های ماشین را به یک تعرفه قیمت گذاری کنیم، اصلا کار معقولی نیست. همان طور که در قسمت قبل مطالعه کردید، باتری ماشین دارای تنوع بی نهایتی است.

شما نمی توانید قیمت باطری ماشین پراید را با قیمت باتری خودرویی مانند پژو یکی بدانید. هر یک از این باتری ها بر اساس ویژگی هایی که دارند، دارای قیمت های مختلفی هستند. بنابراین توضیحات پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاع از قیمت باتری ماشین، ابتدا نوع ماشین خود و برند باتری که قصد خرید آن را دارید مشخص کنید تا بتوانید از قیمت محصول مد نظر خود آگاهی پیدا کنید زیرا بین برند های خارجی و داخلی باتری، تفاوت زیادی وجود دارد.

عمر باتری لپ تاپ چقدر است؟

آیا می دانید که باید چه باتری را برای لپ تاپ خود بخرید؟ تهیه باطری لپ تاپ کار راحتی است. شما می توانید ثبت سفارش این محصول را از طریق وبسایت های مختلف یا از طریق فروشگاه های مرکزی که در سطح شهر وجود دارند انجام دهید اما خرید یک باطری با کیفیت و ایده آل است که امری مهم تلقی می شود. به چه باطری باتری ایده آل گفته می شود؟

شارژ با سرعت بالا، نگهداری انرژی برق تا مدت طولانی، عدم تعویض یا باز شدن باطری، داغ نکردن در زمان استفاده مدام و داشتن گارانتی از جمله مهمترین شاخصه ها ویژگی های بارز یک باتری لپ تاپ ایده آل هستند. باتری که این ویژگی ها را داشته باش، قطعا ارزش خریدن دارد در غیر این صورت بهتر است قید خرید باتری را بزنید و به دنبال باطری باشید که چنین خصوصیاتی دارد.

زمان تعویض باتری لپ تاپ

هر محصولی عمری دارد. حتی انسان نیز که جزو موجودات زنده است دارای طول عمر مشخصی است. برای برخی افراد کوتاه و برای برخی دیگر این بازه عمر بلند تر می باشد. این مسئله در مورد باتری لپ تاپ نیز وجود دارد. باتری ها دارای عمر مشخصی هستند و شما باید بعد از مدتی اقدامات لازم برای تعویض آنها را انجام دهید.

اما اینکه چه زمانی برای تعویض باتری لپ تاپ اقدام کنید، بسیار مهم است. زمان تعویض باتری های مختلف با یکدیگر متفاوت است. برای مثال برخی باتری ها از برند های معتبر خارجی، عمر بیشتری نسبت به باطری های ایرانی دارند. اما شما می توانید با مشاهده چند علائم به راحتی تشخیص دهید که زمان تعویض باطری لپ تاپ شما فرا رسیده است. اگر باتری شما زود شارژ خالی می کند یا قبل از اینکه باتری به صورت کامل شارژش خالی شود، دستگاه خاموش می شود، باید بدانید که زمان تعویض باطری فرا رسیده است.

به غیر این موارد، باید بدانید داغ شدن باتری یکی دیگر از نشانه های پایان عمر آن است. باتری که عمرش رو به اتمام باشد و به سمت فرسودگی برود، بعد از کمی استفاده فورا داغ می کند. در این زمان شما باید به فکر تعویض باتری لپ تاپ خود بیفتید. حتی اگر باتری دچار تورم شد و برآمدگی هایی در زیر لپ تاپ به وجود آمد، شما می توانید تشخیص دهید که عمر باتری شما به اتمام رسیده است و باید برای تعویض آن اقدام کنید.برای تهیه بهترین باطری لپ تاپ به سایت شهر باتری مراجعه کنید

نکاتی برای نگهداری هرچه بهتر باتری لپ تاپ

همان طور که بارها در این مطلب به ان اشاره کردیم، باتری یکی از مهم ترین قطعات لپ تاپ است. به همین خاطر اگر قصد دارید در بازه های زمانی نه چندان دور برای تعویض این قطعه اقدام کنید، باید مراقبت های لازم برای نگهداری از این قطعه را به خوبی انجام دهید. در مجموع نکاتی وجود دارند که شما با رعایت آنها می توانید عمر باتری خود را افزایش دهید.برای خرید انواع باتری لپ تاپ به سایت شهر باتری مراجعه کنید

باتری لپ تاپ

یکی از اصلی ترین نکاتی که باید برای نگهداری هرچه بهتر باتری لپ تاپ انجام دهید، درست شارژ کردن این باطری است. پیشنهاد میکنیم پس از خرید لپ تاپ، اجازه دهید باطری شارژ اولیه خود را تا 12 ساعت به صورت کامل دریافت کند. در صورتی که این زمان را برای شارژ باتری اولیه اختصاص ندهید در همان آغاز باطری لپ تاپ شما آسیب خواهد دید. توصیه می کنیم باتری را تمیز نگه دارید. ورود گرد و غبار به باتری سبب آسیب رسیدن آن خواهد شد.

اجازه ندهید شارژ باتری به صفر برسد. زمانی که با آلارم باتری رو به رو شدید، شارژر را به لپ تاپ وصل کنید و اجازه دهید باتری را به طور کامل شارژ کند. پیشنهاد می کنیم زمانی که باتری به شارژر متصل است، به هیچ وجه با لپ تاپ کار نکنید. انجام این کار می تواند در کاهش عمر باتری تاثیر گذار باشد. به تمام این موارد می تواند، نگهداری از لپ تاپ در یک شرایط جوی مناسب را نیز اضافه کرد چون اگر باطری در گرمای بیش از حد قرار بگیرد، کیفیت خود را از دست خواهد داد و انرژی آن نیز تحلیل می رود.

خرید باتری لپ تاپ با بهترین قیمت

برای اینکه بتوانید خرید باتری لپ تاپ با بهترین قیمت ممکن را انجام دهید، فقط کافیست وارد وب سایت شهر باتری شوید. وبسایت شهر باتری یکی از بزرگ ترین انلاین شاپ های کشور است که در زمینه فروش انواع باتری به خصوص باتری های لپ تاپ فعالیت می کند. شما میتوانید برند های مختلف از باتری لپ تاپ را با قیمت های باور نکردنی از وب سایت شهر باتری سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی شهر باتریف هر نوع باتری که بخواهید را برای شما با قیمت های بسیار معقول به شما عرضه می کند. در وبسایت شهر باتری خبری از واسطه گری نیست و فروش محصولات با کمترین سود ممکن انجام خواهد شد. این وبسایت برای مشتریان خود، محصولات را بدون دریافت کوچکترین هزینه ای به هر کجای ایران که باشند ارسال خواهد کرد. حتی محصولات وبسایت شهر باتری تا 7 روز مهلت تست کالا دارند تا از اصالت کالایی که خریداری می کنند، مطمئن شوند. با این تفاصیل بهتر است به خرید باطری لپ تاپ غیر از وبسایت شهر باتری فکر نکنید.

بهترین قیمت باتری لپ تاپ

لپ تاپ یکی از پرفروش ترین وسایل الکترونیکی است. این کامپیوتر قابل حمل امروزه در هر خانه ای مشاهده می شود. شاید شما نیز یکی از کسانی باشید که در خانه خود لپ تاپ دارد. اما آیا تا به حال به قطعات و لوازم جانبی لپ تاپ ها فکر کرده اید؟ آیا می دانید که هر قطعه چه نقشی در فعالیت لپ تاپ ایفا می کند؟ باتری یکی از مهم ترین قطعات لپ تاپ ها است. این قطعه تا زمانی که شارژ کامل داشته باشد می تواند به فعالیت خود ادامه دهد. در واقع باتری شارژ را از برق می گیرد و برای فعالیت تا چندین ساعت در اختیار موتور لپ تاپ قرار می دهد.

با توجه به نقش اساسی که باطری در فعالیت لپ تاپ دارد، باید در زمان خرید این قطعه نهایت دقت و توجه را به خرج دهید و با داشتن آگاهی بالا به دنبال یک باتری مناسب برای لپ تاپ خود بگردید. اما آیا اطلاعات کافی برای خرید باتری لپ تاپ را دارید؟ اگر فاقد اطلاعات کافی برای خرید باطری لپ تاپ هستید، فقط کافیست چند دقیقه از زمان خود را به خواندن ادامه این مطلب اختصاص دهید. در ادامه در خصوص همه اطلاعات مورد نیاز برای خرید باطری لپ تاپ با شما صحبت خواهیم کرد.

انواع باتری لپ تاپ

نخستین اطلاعاتی که باید در مورد باتری لپ تاپ ها به دست بیاورید، شناخت انواع آنها است. باید بدانید باطری های لپ تاپ از نظر اتصال به دو دسته تقسیم می شوند. باتری های لپ تاپ ها یا داخلی هستند یا خارجی. باتری های خارجی در واقع ساده ترین نوع از سری باتری های لپ تاپ هستند زیرا به راحتی می توانید آنها را تعویض کنید. برای اینکه این باتری را بر لپ تاپ خود خارج کنید تنها باید قفل های آن را باز کنید. اما باتری های داخلی در درون لپ تاپ قرار گرفته اند و باز کردن آن ها کمی مشکل است. برای اینکه این باتری ها را بیرون بیاورید باید قاب لپ تاپ را باز کنید.

باتری ها علاوه بر داخلی و خارجی بودن از نظر سلول نیز به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. باتری های 3 سلولی تا 12 سلولی برای لپ تاپ وجود دارد که شما می توانید بر اساس مشخصات دستگاه خود اقدام به خرید هر یک از آنها کنید. علاوه بر این باید بدانید برای هر نوع لپ تاپی، باید برند مربوط به همان لپ تاپ را جهت خرید باطری انتخاب کنید. باطری لپ تاپ ایسوس، اپل، ام س ای، سونی، سامسونگ، اچ پی، دل، لنوو و، ایسر و ال جی برخی از شایع ترین برند های باتری لپ تاپ در کشورمان هستند که شما می توانید بر اساس نوع لپ تاپ خود هر یک از ان ها را خریداری کنید.

قیمت باتری لپ تاپ چقدر است؟

با دانستن وجود تفاوت در انواع باتری لپ تاپ، حدس قیمت این محصول کار چندان سختی نیست. همانطور که مشاهده کردید، برند های مختلفی از باطری لپ تاپ در دنیا وجود دارد. قیمت باتری لپ تاپ نیز بر اساس هر برندی با برند دیگری متفاوت خواهد بود.

این یعنی اگر قصد کسب اطلاع در مورد انواع باطری لپ تاپ را دارید، حتما باید به نوع برند لپ تاپ خود و مشخصاتی که دارد توجه کنید. طبیعی است که قیمت باتری لپ تاپ از برند لنوو، با باطری لپ تاپ برند سامسونگ به یک میزان نباشد. به همین جهت شما باید به موضوع تفاوت در برند ها در مشخص کردن قیمت احترام بگذارید. علاوه بر این یکی دیگر از عواملی که می تواند به شما بگوید قیمت باطری لپ تاپ چقدر است، اصل یا فیک بودن این باطری است. هر باطری یک نمونه بی ارزش و تقلبی دارد که معمولا در بازار با قیمت های بسیار اندک به فروش می رسد. توصیه می کنیم در مشخص کردن قیمت باتری لپ تاپ، این قیمت گذاری ها را مورد توجه خود قرار ندهید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد