شاید این سوال یکی از سوالات شما در مورد باتری ساعت باشد پس با دقت به پاسخ آن توجه کنید. عمر باتری ساعت یک عدد همیشگی را گواه نیست. ساعت ها بر اساس برند، کیفیت، نوع نگهداری و شرایط محیطی که در آن قرار می گیرند، طول عمر متفاوتی خواهند داشت. اما آنچه به صورت تقریبی اعلام شده است، بین 1 تا 4 سال عمر هر باتری ساعت تخمین زده شده است. یعنی اگر شما بتوانید مراقبت های لازم را از ساعت خود و باتری آن انجام دهید، تا سال های طولانی نیاز به تعویض یا تعمیر باطری ساعت خود نخواهید داشت.

باتری ساعت

چه عواملی باعث کاهش عمر باتری ساعت خواهند شد؟

بد نیست بدانید انجام چه کار ها یا تاثیر چه عواملی باعث می شود عمر باتری شما کاسته شود. شناخت این سلسله اقدامات می تواند به شما کمک کند تا از ضرر خرید مجدد باتری ساعت جلوگیری کنید. اما به راستی چه عواملی می توانند باعث کاهش عمر باطری ساعت شوند؟

به صورت مستقیم چندین عامل هستند که می توانند در کاهش عمر باتری ساعت شما تاثیرگذار باشند. در میان عوامل مختلف که باعث کاهش عمر باتری ساعت می شوند، عرق بدن، ضربه و فشار های بیرونی، دمای نامناسب و عوامل شیمیایی می توانند بیشترین تاثیرگذاری را بر کاهش عمر باتری ساعت شما بگذارند.

در بین این عوامل، ضربه با بیشترین تاثیرگذاری در صدر مخرب ترین عامل برای کاهش عمر باتری قرار گرفته است. زیرا اگر ساعت شما روی سطح سفت بیافتد یا با جسم سختی برخورد کنند، امکان آسیب دیدن باتری آن بسیار بالا است. سعی کنید از ریختن عرق بدنتان بر روی ساعت نیز جلوگیری کنید زیرا عرق باعث می شود عمر باتری کم شود. از تاثیر دیگر عوامل نیز غافل نشوید زیرا هر کدام می توانند تاثیر زیادی بر کاهش عمر باطری ساعت شما بگذارند.

چه عواملی باعث افزایش عمر باتری ساعت خواهند شد؟

همانطور که عواملی هستند که عدم رعایت آنها می تواند باعث کاهش عمر ساعت شما شود، عواملی نیز وجود دارند که اگر به درستی آنها را رعایت کنید، عمر باطری ساعت شما افزایش پیدا خواهد کرد. یکی از این عوامل، بررسی سالیانه وضعیت سلامت ساعت شما است.

ممکن است گاهی اوقات اختلالی در فعالیت ساعت شما رخ دهد که ساده از کنارشان گذر کنید. پیشنهاد میکنیم حتما سالی یکبار هم که شده، ساعت خود را چکاب کنید تا مشکلی در فعالیت آن به وجود نیامده باشد. افرادی که ساعت هوشمند دارند می توانند با غیر فعال کردن اعلان ها و حذف اپلیکیشن های غیر ضروری از ساعت خود، به شکل چشمگیری عمر باتری ساعت خود را افزایش دهند. البته اگر بتوانید دستیار صوتی ساعت هوشمند خود را نیز غیر فعال کنید، این تاثیرگذاری افزایش عمر ساعت شما چندین و چند برابر قبل خواهد شد.برای خرید بهترین باتری ساعت به سایت شهر باتری مراجعه کنید

نکاتی که باید در زمان خرید باتری ساعت به آن توجه کنید

اگر قصد داریم یک باتری ساعت مناسب خریداری کنید باید حتما فوت و فن خرید اصولی را بلد باشید. برای مثال در مرحله اول باید تشخیص دهید که باتری خریداری شده شما برای ساعتتان اصل است. معمولا باطری های اصل قیمت معقولی دارند و قیمتشان بسیار پایین نیست. علاوه بر این باید سعی کنید باتری مناسب ساعت خود را تشخیص دهید تا همان باتری مخصوص را برای ساعت خود خریداری کنید.

برای اینکه بدانید به ساعت شما چه نوع باتری نیاز است، ساعت مچی خود را برگردانید و با استفاده از یک شی تیز پشت آن را باز کنید. پیشنهاد می شود این کار را در یک نمایندگی معتبر انجام دهید زیرا اگر نتوانید این کار را درست و اصولی انجام دهید، به سایر قطعات ساعت آسیب جدی خواهید زد. آخرین نکته ای که باید در زمان خرید باطری ساعت به آن توجه کنید، درج شدن شماره سریال و نام برند باتری بر روی آن است. حتی گاهی نام کشور سازنده نیز بر روی باتری نوشته شده است. در صورتی که باتری مورد نظر شما چنین خصوصیاتی داشت آن را خریداری کنید.

خرید اینترنتی باتری ساعت

باتری ساعت جزو محصولاتی است که لازم نیست زمان خود را برای مراجعه به نمایندگی ها هدر دهید. در صورتی که شما می توانید در کسری از ثانیه، به صورت آنلاین بهترین باتری ساعت را برای خود خریداری کنید. برای اینکه به باتری ساعت مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید، فقط باید وارد وب سایت شهر باتری شوید.

شهر باتری یکی از بزرگ ترین و با سابقه ترین فروشگاه هایی است که در زمینه فروش انواع باطری ساعت فعالیت می کند. فرقی نمی کند باتری ساعت مچی میخواهید یا دیواری. در فروشگاه اینترنتی شهر باتری، هر نوع باتری ساعتی از هر برندی معتبر که می خواهید پیدا خواهد شد. قیمت های این وبسایت نیز در مقایسه با آنلاین شاپ های دیگر به صرفه است. پس حتما خرید باتری ساعت را از وبسایت شهر باتری انجام دهید تا ارسال محصول نیز برای شما درب منزل رایگان باشد.