x تبلیغات
شناخت جامع انواع باطری ها

مزایای خرید باطری ماشین از شهر باتری

تنها خرید یک باتری برای برخورداری از کارایی های آن کافی نیست. شما باید علاوه بر خرید یک باتری با کیفیت، سعی کنید راه های مراقبت از آن را به خوبی انجام دهید. مراقبت از باتری ماشین شرط مهمی است که باید حتما آن را رعایت کنید. در صورتی که نتوانید از باطری به خوبی مراقبت کنید، ضرر بزرگی را متحمل خواهید شد. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید با مراقبت از باتری، باعث بالا رفتن عمر ان شوید؟

اگر قصد دارید زود به زود ناچار به تعویض باطری ماشین نشوید، بهتر است این چند کار را مرتب انجام دهید: اطمینان حاصل کردن از محکم بودن سر باتری ها، بررسی دقیق سطح الکترولیت، چک کردن هفتگی تسمه دینام، تمیز کردن سطح باتری از آلایندگی ها وعدم قرار دادن باتری در رطوبت و فضای بسیار داغ. با رعایت این راه ها می توانید عمر باتری ماشین خود را به حد چشمگیری افزایش دهید. در صورتی که این نکات را رعایت کنید و سعی کنید یک باتری با کیفیت و معتبر خریداری کنید، تا مدت ها نیاز به تعویض باطری ماشین نخواهید داشت.

اصلی ترین دلایل خرابی باتری ماشین کدام اند؟

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا باطری ماشین شما خراب می شود؟ خراب باطری خودرو مشکلی است که ممکن است برای بسیاری از شما به وجود بیاید. اما به نظر شما علت خرابی باتری ماشین چیست؟ چرا باتری خودرو خراب می شود؟ خرابی باطری ماشین می تواند از دلایل مختلف نشات بگیرد. در ادامه به برخی از اصلی ترین دلایل خرابی باتری در خودرو ها اشاره خواهیم کرد.

یخ زدگی باتری، دشارژ بالا، لق شدن فضای باتری و لرزش بیش از حد و اندازه آن، شل شدن تسمه دینام و از کار افتادن قابلیت شارژ آن و کاهش الکترولیت از اصلی ترین دلایل خرابی باتری ماشین هستند. در بین مواردی که برای خرابی باطری خودرو به تعمیرگاه ها مراجعه می کنند، مشکل حدود نیمی از مراجعه کنندگان، کاهش الکترولیت است. کاهش الکترولیت به خاطر گرمای بیش از حد به وجود خواهد آمد. زمانی که گرمای زیر کاپوت و دمای اطراف باتری زیاد باشد، باتری شروع به داغ شدن می کند. داغ شدن باتری زمینه های کاهش الکترولیت را فراهم خواهد کرد. به همین خاطر توصیه می کنیم اجازه ندهید تا باطری گرمای زیادی را در زیر کاپوت تحمل کند.

باتری ماشین

توجه به چند نکته مهم برای خرید باتری ماشین

خرید باطری ماشین در ظاهر کار بسیار ساده ای به نظر می رسد اما زمانی که برای خرید گام برمیدارید متوجه خواهید شد که باید بهترین انتخاب را انجام دهید. اما آیا می دانید که چگونه می توان بهترین باتری را برای خودرو خریداری کرد؟ برای خرید باتری ماشین لازم است حتما چند فاکتور را مورد توجه خود قرار دهید. یکی از اولین فاکتور هایی که باید به آن توجه کنید، خرید باتری از یک برند مناسب است.

برند های تقلبی زیادی در بازار مشغول فعالیت هستند. پیشنهاد میکنیم یک باطری معروف مانند باطری های ایرانی، سپاهان باتری و صبا باتری را خریداری کنید. علاوه بر این باید حتما به تاریخ تولید باطری توجه کنید. پیشنهاد می کنیم باتری هایی که 6 ماه از تاریخ تولیدشان گذشته است را خریداری نکنید. این باتری ها حتی اگر استفاده نشده باشند نیز گزینه مناسبی برای خرید نیستند. پس توصیه می کنیم حتما به این فاکتور توجه داشته باشید زیرا اگر این باتری ها را خریداری کنید، دوام زیادی برای شما نخواهند داشت.

خرید بهترین باتری ماشین

برای اینکه بتوانید بهترین باطری ماشین را خریداری کنید کار سختی پیش رو ندارید. برای خرید باتری ماشین ارزان با قیمت ها مختلف و از برند های گوناگون ایرانی و خارجی فقط کافیست وارد وب سایت شهر باتری شوید. شهر باتری یکی از بزرگ ترین مراجع فروش باتری در ایران است که شما می توانید برای خرید باتری تمامی خودرو ها روی کمک آن حساب کنید.

برای اینکه بتوانید بهترین باتری ها را با نازلترین قیمت خریداری کنید فقط باید از طریق صفحه مرورگر، آدرس وب سایت شهر باتری را جست و جو کنید. شهر باتری علاوه بر ارائه قیمت های مقرون به صرفه، بهترین باتری ها را با گارانتی های یک ساله به شما عرضه خواهد کرد. شما می توانید با ثبت سفارش از طریق وب سایت شهر باتری، هم یک محصول با کیفیت را با بهترین قیمت خریداری کنید و هم از ارسال رایگان بهره مند شوید. در هر کجای ایران که باشید، محصولات فروشگاه اینترنتی شهر باتری برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد.

میانگین قیمت باتری ماشین

به جرات می توان گفت ماشین پر کاربرد ترین وسیله نقلیه بین مردم دنیا است. این وسیله را شما در کمتر خانه ای نا موجود می بینید. اما همان طور که خرید ماشین مسئله مهمی است، نگهداری از آن نیز امر بسیار حائز اهمیتی است زیرا خودرو از اجزای مختلفی تشکیل شده است که باید به خوبی از آنها نگهداری کنید. بدون تردید یکی از مهم ترین ابزاری که در خودرو ها وجود دارد، باتری ماشین است. باطری نقش بسیار حیاتی در خودرو ایفا می کند. به طوری که اگر باتری یک ماشینی مختل شود شما حتی از استارت زدن و حرکت کردن خودروی خود عاجز خواهید بود.

به خاطر اهمیتی که این قطعه دارد باید در زمان خرید، بهترین برند و نوع باتری را برای ماشین خود تهیه کنید. اما آیا در مورد این کار اطلاعاتتان کامل است؟ ایا نسبت به انواع باطری ماشین شناخت دارید و می دانید که باید برای خرید هر یک چه مبلغی را بپردازید؟ قطعا دانستن پاسخ تمام این سوالات از عهده هر فردی خارج است. به همین خاطر توصیه می کنیم به ادامه مطلب خود توجه کنید تا اطلاعات لازم در مورد باطری ماشین را به دست آورید.

شناخت انواع باتری ماشین

قطعا یکی از مهمترین اطلاعاتی که باید در مورد باطری ماشین ها به دست بیاورید، شناخت انواع باتری مخصوص برای این وسیله نقلیه است. شما باید انواع باتری های خودرو موجود در بازار را بشناسید تا بدانید برای هر ماشینی باید چه نوع باتری استفاده کنید. انواع باطری ماشین بر اساس نوع خودرو شما و برند باتری به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. برای مثال شما نمی توانید باتری خودروی پراید را برای خودروی سمند نیز استفاده کنید.

اما در کل دو نوع باتری ماشین رایج در بازار وجود دارد. این باتری ها از نظر ویژگی هایی که دارند با یکدیگر متفاوت اند. اولین این باتری ها باتری های اسیدی یا غیر سیلد هستند. این باتری ها دوام نسبتا خوبی از خود نشان می دهند و از نظر شرایط نگهداری به مراقبت اندکی نیاز دارند. اما در مقابل دسته دوم باتری های رایج در بازار برای خودرو، باتری های  سیلد هستند. این باتری های ماشین به عنوان باتری های اتمی نیز شناخته می شوند. بر خلاف باتری های اسیدی، این باتری ها به مراقبت های زیادی نیاز دارند. اما اگر بتوانید مراقبت های لازم از باتری ماشین اتمی را به خوبی انجام دهید، طول عمر این باتری ها به شدت بالا خواهد رفت.

باتری ماشین

قیمت باتری ماشین چقدر است؟

پرسش و پاسخ در مورد قیمت یک محصول امر رایجی است که توسط مردم صورت می گیرد. در زمان خرید باتری ماشین نیز بیشتر سعی می کنند قیمت این محصول را از طریق مختلف به دست بیاورند. اما اینکه بخواهیم تمام باتری های ماشین را به یک تعرفه قیمت گذاری کنیم، اصلا کار معقولی نیست. همان طور که در قسمت قبل مطالعه کردید، باتری ماشین دارای تنوع بی نهایتی است.

شما نمی توانید قیمت باطری ماشین پراید را با قیمت باتری خودرویی مانند پژو یکی بدانید. هر یک از این باتری ها بر اساس ویژگی هایی که دارند، دارای قیمت های مختلفی هستند. بنابراین توضیحات پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاع از قیمت باتری ماشین، ابتدا نوع ماشین خود و برند باتری که قصد خرید آن را دارید مشخص کنید تا بتوانید از قیمت محصول مد نظر خود آگاهی پیدا کنید زیرا بین برند های خارجی و داخلی باتری، تفاوت زیادی وجود دارد.

عمر باتری لپ تاپ چقدر است؟

آیا می دانید که باید چه باتری را برای لپ تاپ خود بخرید؟ تهیه باطری لپ تاپ کار راحتی است. شما می توانید ثبت سفارش این محصول را از طریق وبسایت های مختلف یا از طریق فروشگاه های مرکزی که در سطح شهر وجود دارند انجام دهید اما خرید یک باطری با کیفیت و ایده آل است که امری مهم تلقی می شود. به چه باطری باتری ایده آل گفته می شود؟

شارژ با سرعت بالا، نگهداری انرژی برق تا مدت طولانی، عدم تعویض یا باز شدن باطری، داغ نکردن در زمان استفاده مدام و داشتن گارانتی از جمله مهمترین شاخصه ها ویژگی های بارز یک باتری لپ تاپ ایده آل هستند. باتری که این ویژگی ها را داشته باش، قطعا ارزش خریدن دارد در غیر این صورت بهتر است قید خرید باتری را بزنید و به دنبال باطری باشید که چنین خصوصیاتی دارد.

زمان تعویض باتری لپ تاپ

هر محصولی عمری دارد. حتی انسان نیز که جزو موجودات زنده است دارای طول عمر مشخصی است. برای برخی افراد کوتاه و برای برخی دیگر این بازه عمر بلند تر می باشد. این مسئله در مورد باتری لپ تاپ نیز وجود دارد. باتری ها دارای عمر مشخصی هستند و شما باید بعد از مدتی اقدامات لازم برای تعویض آنها را انجام دهید.

اما اینکه چه زمانی برای تعویض باتری لپ تاپ اقدام کنید، بسیار مهم است. زمان تعویض باتری های مختلف با یکدیگر متفاوت است. برای مثال برخی باتری ها از برند های معتبر خارجی، عمر بیشتری نسبت به باطری های ایرانی دارند. اما شما می توانید با مشاهده چند علائم به راحتی تشخیص دهید که زمان تعویض باطری لپ تاپ شما فرا رسیده است. اگر باتری شما زود شارژ خالی می کند یا قبل از اینکه باتری به صورت کامل شارژش خالی شود، دستگاه خاموش می شود، باید بدانید که زمان تعویض باطری فرا رسیده است.

به غیر این موارد، باید بدانید داغ شدن باتری یکی دیگر از نشانه های پایان عمر آن است. باتری که عمرش رو به اتمام باشد و به سمت فرسودگی برود، بعد از کمی استفاده فورا داغ می کند. در این زمان شما باید به فکر تعویض باتری لپ تاپ خود بیفتید. حتی اگر باتری دچار تورم شد و برآمدگی هایی در زیر لپ تاپ به وجود آمد، شما می توانید تشخیص دهید که عمر باتری شما به اتمام رسیده است و باید برای تعویض آن اقدام کنید.برای تهیه بهترین باطری لپ تاپ به سایت شهر باتری مراجعه کنید

نکاتی برای نگهداری هرچه بهتر باتری لپ تاپ

همان طور که بارها در این مطلب به ان اشاره کردیم، باتری یکی از مهم ترین قطعات لپ تاپ است. به همین خاطر اگر قصد دارید در بازه های زمانی نه چندان دور برای تعویض این قطعه اقدام کنید، باید مراقبت های لازم برای نگهداری از این قطعه را به خوبی انجام دهید. در مجموع نکاتی وجود دارند که شما با رعایت آنها می توانید عمر باتری خود را افزایش دهید.برای خرید انواع باتری لپ تاپ به سایت شهر باتری مراجعه کنید

باتری لپ تاپ

یکی از اصلی ترین نکاتی که باید برای نگهداری هرچه بهتر باتری لپ تاپ انجام دهید، درست شارژ کردن این باطری است. پیشنهاد میکنیم پس از خرید لپ تاپ، اجازه دهید باطری شارژ اولیه خود را تا 12 ساعت به صورت کامل دریافت کند. در صورتی که این زمان را برای شارژ باتری اولیه اختصاص ندهید در همان آغاز باطری لپ تاپ شما آسیب خواهد دید. توصیه می کنیم باتری را تمیز نگه دارید. ورود گرد و غبار به باتری سبب آسیب رسیدن آن خواهد شد.

اجازه ندهید شارژ باتری به صفر برسد. زمانی که با آلارم باتری رو به رو شدید، شارژر را به لپ تاپ وصل کنید و اجازه دهید باتری را به طور کامل شارژ کند. پیشنهاد می کنیم زمانی که باتری به شارژر متصل است، به هیچ وجه با لپ تاپ کار نکنید. انجام این کار می تواند در کاهش عمر باتری تاثیر گذار باشد. به تمام این موارد می تواند، نگهداری از لپ تاپ در یک شرایط جوی مناسب را نیز اضافه کرد چون اگر باطری در گرمای بیش از حد قرار بگیرد، کیفیت خود را از دست خواهد داد و انرژی آن نیز تحلیل می رود.

خرید باتری لپ تاپ با بهترین قیمت

برای اینکه بتوانید خرید باتری لپ تاپ با بهترین قیمت ممکن را انجام دهید، فقط کافیست وارد وب سایت شهر باتری شوید. وبسایت شهر باتری یکی از بزرگ ترین انلاین شاپ های کشور است که در زمینه فروش انواع باتری به خصوص باتری های لپ تاپ فعالیت می کند. شما میتوانید برند های مختلف از باتری لپ تاپ را با قیمت های باور نکردنی از وب سایت شهر باتری سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی شهر باتریف هر نوع باتری که بخواهید را برای شما با قیمت های بسیار معقول به شما عرضه می کند. در وبسایت شهر باتری خبری از واسطه گری نیست و فروش محصولات با کمترین سود ممکن انجام خواهد شد. این وبسایت برای مشتریان خود، محصولات را بدون دریافت کوچکترین هزینه ای به هر کجای ایران که باشند ارسال خواهد کرد. حتی محصولات وبسایت شهر باتری تا 7 روز مهلت تست کالا دارند تا از اصالت کالایی که خریداری می کنند، مطمئن شوند. با این تفاصیل بهتر است به خرید باطری لپ تاپ غیر از وبسایت شهر باتری فکر نکنید.

بهترین قیمت باتری لپ تاپ

لپ تاپ یکی از پرفروش ترین وسایل الکترونیکی است. این کامپیوتر قابل حمل امروزه در هر خانه ای مشاهده می شود. شاید شما نیز یکی از کسانی باشید که در خانه خود لپ تاپ دارد. اما آیا تا به حال به قطعات و لوازم جانبی لپ تاپ ها فکر کرده اید؟ آیا می دانید که هر قطعه چه نقشی در فعالیت لپ تاپ ایفا می کند؟ باتری یکی از مهم ترین قطعات لپ تاپ ها است. این قطعه تا زمانی که شارژ کامل داشته باشد می تواند به فعالیت خود ادامه دهد. در واقع باتری شارژ را از برق می گیرد و برای فعالیت تا چندین ساعت در اختیار موتور لپ تاپ قرار می دهد.

با توجه به نقش اساسی که باطری در فعالیت لپ تاپ دارد، باید در زمان خرید این قطعه نهایت دقت و توجه را به خرج دهید و با داشتن آگاهی بالا به دنبال یک باتری مناسب برای لپ تاپ خود بگردید. اما آیا اطلاعات کافی برای خرید باتری لپ تاپ را دارید؟ اگر فاقد اطلاعات کافی برای خرید باطری لپ تاپ هستید، فقط کافیست چند دقیقه از زمان خود را به خواندن ادامه این مطلب اختصاص دهید. در ادامه در خصوص همه اطلاعات مورد نیاز برای خرید باطری لپ تاپ با شما صحبت خواهیم کرد.

انواع باتری لپ تاپ

نخستین اطلاعاتی که باید در مورد باتری لپ تاپ ها به دست بیاورید، شناخت انواع آنها است. باید بدانید باطری های لپ تاپ از نظر اتصال به دو دسته تقسیم می شوند. باتری های لپ تاپ ها یا داخلی هستند یا خارجی. باتری های خارجی در واقع ساده ترین نوع از سری باتری های لپ تاپ هستند زیرا به راحتی می توانید آنها را تعویض کنید. برای اینکه این باتری را بر لپ تاپ خود خارج کنید تنها باید قفل های آن را باز کنید. اما باتری های داخلی در درون لپ تاپ قرار گرفته اند و باز کردن آن ها کمی مشکل است. برای اینکه این باتری ها را بیرون بیاورید باید قاب لپ تاپ را باز کنید.

باتری ها علاوه بر داخلی و خارجی بودن از نظر سلول نیز به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. باتری های 3 سلولی تا 12 سلولی برای لپ تاپ وجود دارد که شما می توانید بر اساس مشخصات دستگاه خود اقدام به خرید هر یک از آنها کنید. علاوه بر این باید بدانید برای هر نوع لپ تاپی، باید برند مربوط به همان لپ تاپ را جهت خرید باطری انتخاب کنید. باطری لپ تاپ ایسوس، اپل، ام س ای، سونی، سامسونگ، اچ پی، دل، لنوو و، ایسر و ال جی برخی از شایع ترین برند های باتری لپ تاپ در کشورمان هستند که شما می توانید بر اساس نوع لپ تاپ خود هر یک از ان ها را خریداری کنید.

قیمت باتری لپ تاپ چقدر است؟

با دانستن وجود تفاوت در انواع باتری لپ تاپ، حدس قیمت این محصول کار چندان سختی نیست. همانطور که مشاهده کردید، برند های مختلفی از باطری لپ تاپ در دنیا وجود دارد. قیمت باتری لپ تاپ نیز بر اساس هر برندی با برند دیگری متفاوت خواهد بود.

این یعنی اگر قصد کسب اطلاع در مورد انواع باطری لپ تاپ را دارید، حتما باید به نوع برند لپ تاپ خود و مشخصاتی که دارد توجه کنید. طبیعی است که قیمت باتری لپ تاپ از برند لنوو، با باطری لپ تاپ برند سامسونگ به یک میزان نباشد. به همین جهت شما باید به موضوع تفاوت در برند ها در مشخص کردن قیمت احترام بگذارید. علاوه بر این یکی دیگر از عواملی که می تواند به شما بگوید قیمت باطری لپ تاپ چقدر است، اصل یا فیک بودن این باطری است. هر باطری یک نمونه بی ارزش و تقلبی دارد که معمولا در بازار با قیمت های بسیار اندک به فروش می رسد. توصیه می کنیم در مشخص کردن قیمت باتری لپ تاپ، این قیمت گذاری ها را مورد توجه خود قرار ندهید.

بهترین منبع برای سفارش باتری ویلچر

آیا در مورد قیمت باطری ویلچر اطلاعی دارید؟ قطعا اکثر کسانی که به فکر خرید باطری ویلچر های برقی هستند در مورد قیمت آن نیز کنجکاو می باشند. اما باید بدانید قیمت باطری ویلچر در مبالغ مختلف عرضه می شود. شاید اگر نگاهی به قیمت ها بیندازید از اختلاف قیمت بین برخی از انواع باتری ها تعجب کنید. باید بدانید قیمت هر باطری بر اساس فاکتور های مختلفی، با دیگر مدل ها متفاوت می باشد. در اصل 2 عامل هستند که در قیمت باتری ویلچر تاثیر می گذارند.

شما باید حتما در زمان خرید باتری ویلچر به میزان قدرت آن و نوع باتری که خریداری می کنید، توجه کنید. زیرا این 2 عامل می توانند سبب تغییرات قیمت در باطری ویلچر شوند. همان طور که در قسمت های قبل مطالعه کردید، باطری ویلچر در میزان جریان ورودی قدرت با یکدیگر دچار تفاوت هستند. حتی دانستید که باتری ها دارای انواع باتری یو پی اس و دیپ سایکل هستند. بر این اساس شما باید برای به دست آوردن قیمت باتری ویلچر ابتدا نوع باتری آن را مشخص کنید و سپس به دنبال میزان قیمت آن بگردید.

هر باتری ویلچر چقدر عمر می کند؟

یکی از سوالات پرتکرار که در مورد باتری ویلچر پرسیده می شود، مربوط به میزان دوام و طول عمر آن است. شاید برای شما نیز سوال باشد که هر باتری ویلچر چقدر عمر می کند؟ در مورد طول عمر باطری ویلچر دیدگاه های متفاوتی وجود دارد. برخی معتقد اند باطری این وسیله حدود 1 تا 2 سال عمر خواهد کرد. اما برخی دیگر بر این باورند که می توان از باطری ویلچر حتی تا 3 سال نیز استفاده کرد.

باطری ویلچر

برخی دیگر نیز وجود دارند که ادعا می کنند توانسته اند از یک باتری ویلچر تا 4 سال هم استفاده کنند. وجود چنین دیدگاه های متفاوتی قطعا طبیعی است زیرا روش نگهداری مختلف هر فردی باعث می شود بتواند تا این حد عمر باطری ویلچر خود را بالا ببرد. به همین خاطر باید سعی کنید با استفاده از بهترین روش ها، عمر باطری ویلچر خود را بالا ببرید. اما چگونه این امر امکان پذیر است؟

نکاتی که باید برای نگهداری از باتری ویلچر رعایت کنید

با توجه به کاهش قدرت خرید مردم، اکثرا سعی می کنند با استفاده از راهکار هایی، عمر باتری ویلچر خود را افزایش دهند. اما چگونه می توان این کار را کرد؟ در ابتدا باید بدانید اصلی ترین عاملی که می تواند عمر باطری ویلچر را کاهش دهد، استفاده نامناسب از آن است. اما شما می توانید با چند راه کار عمر باطری ویلچر خود را افزایش دهید.

اولین کاری که باید برای محقق شدن این امر کنید، استفاده از یک شارژر اصلی و مناسب است. یک شارژر مناسب از سنسور فشار و دما برخوردار است. به همین خاطر شما می توانید از شارژ بی رویه باتری ویلچر جلوگیری کنید. شارژر بی رویه یا شارژ و دشارژ پی در پی نیز می تواند عمر باتری را کاهش دهد. پیشنهاد می کنیم از آسیب فیزیکی به باتری جلوگیری کنید. اجازه ندهید باطری ویلچر شما ضربه بخورد. پس جای مناسبی را برای قرار دادن آن انتخاب کنید. سعی کنید در سال 1 تا 2 بار، باتری را چک کنید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. انجام این سلسله کار ها می تواند برای بالا بردن عمر باطری تاثیرات زیادی بگذارد.

از کجا باتری ویلچر بخریم؟

حال که تمام اطلاعات مورد نیاز در خصوص باطری ویلچر را به دست آورید باید به دنبال خرید این محصول باشید. به راستی باطری ویلچر را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟ خرید باطری ویلچر ارزان از فروشگاه های زیادی امکان پذیر است. اما بهتر است خرید این محصول را از طریق وب سایت شهر باتری انجام دهید. وب سایت شهر باتری یکی از معتبرترین آنلاین شاپ های کشور در زمینه فروش انواع باتری است.

شما می توانید به صورت اینترنتی تمام مراحل خرید باتری ویلچر ارزان را از طریق وب سایت شهر باتری انجام دهید. وبسایت شهر باتری با قرار دادن مشاوره های قبل از خرید به شما کمک می کند بتوانید با آگاهی کامل محصول مورد نظر خود را از طریق این وب سایت سفارش دهید. همچنین این وب سایت خدماتی دیگری از جمله پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین، امکان عودت کالا در صورت عدم رضایت از کیفیت محصولات، ارسال رایگان و داشتن یک درگاه پرداخت امن و آنلاین را نیز برایتان قرار داده است. با این اوصاف پیشنهاد میکنیم حتما برای تجربه یک خریدی لذت بخش، سفارش باطری ویلچر را از طریق این فروشگاه اینترنتی انجام دهید

هفت خوان سفارش باطری ویلچر

هر فردی برای زندگی نیاز به یک سری از ابزار ها دارد، افراد کم توان یا معلول نیز برای اینکه بتوانند جا به جا شوند به ویلچر های چرخدار نیازمند هستند. بد نیست بدانید امروزه ویلچر ها در دو نوع دستی و برقی تولید می شوند. ویلچر های دستی همان طور که از نامشان پیدا است، با نیروی محرک دستان انسان انرژی حرکتی مورد نیاز خود را تامین میکنند اما ویلچر های برقی منبع تغذیه خود را باتری ویلچر قرار می دهند.

ویلچر های برقی امروزه نقش پررنگی در جا به جایی افراد کم توان دارند. استفاده از این ویلچر ها در بین افراد کم توان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است به همین خاطر شما نیز می توانید این محصول را جایگزین ویلچر های چرخی و دستی کنید. پیشنهاد می کنیم در زمان خرید ویلچر های برقی، توجه ویژه ای به عضو مهم این وسیله یعنی باطری ویلچر داشته باشید. باید حتما انواع باطری ویلچر برقی را بشناسید و به دنبال خرید بهترین برند از این باطری برای ویلچر باشید زیرا باتری در ویلچر های برقی نقش بسیار اساسی را ایفا خواهد کرد.

معرفی انواع باتری ویلچر

 افرادی که به دنبال خرید باطری ویلچر هستند باید بدانند که باتری برای این وسیله دارای انواع مختلفی است. صندلی های چرخدار دستی یا همان ویلچر های دستی همانطور که میدانید نیروی لازم برای حرکت را از دستان فردی که روی آن مینشیند دریافت می کند. اما برای ویلچر های برقی باید به دنبال باتری مناسب آن صندلی بگردید. باتری ویلچر برقی به دو نوع باتری های یو پی اس و باتری های دیپ سایکل تقسیم بندی می شوند. هر یک از این باتری ها می توانند منبع مناسبی برای تغذیه ویلچر برقی باشند. هر کدام از باتری های یو پی اس و باتری های دیپ سایکل دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند. بد نیست کمی با این باتری ها آشنا شوید.برای تهیه باتری ویلچر ارزان به سایت شهر باتری مراجعه کنید

باتری ویلچر

باتری یو پی اس

 ابتدا باتری های یو پی اس. این باتری ها به عنوان باتری های بدون وقفه در جهان شهرت دارند. باتری های یو پی اس در اصلی  سیلد اسید هستند. از این مدل باتری ها، 3 نوع را می توانید در بازار مشاهده کنید. vrla، gel و agrn 3 مدل از باتری یو پی اسی هستند که می توانید در بازار مشاهده کنید. این باتری ها نسبت به دیگر باتری های ویلچر، طول عمر بالاتری دارند. تاثیرات مخربی بر محیط زیست نمی گذارند و شارژ آنها نیز به سرعت انجام خواهد شد. حتی بعد از هر بار شارژ می توانند مدتی طولانی شارژ را درون خود حفظ کنند.

باتری دیپ سایکل

 دیپ سایکل نوعی دیگر از سری باتری های ویلچر است که شما می توانید برای ویلچر خود استفاده کنید. دیپ سایکل در واقع به معنی چرخه عمیق است. شما می توانید این باتری را برای یک عمر طولانی خریداری کنید زیرا با هر بار شارژ و دشارژ بر خلاف دیگر باتری ها دچار مشکل نمی شود. بد نیست بدانید به باتری دیپ سایکل ژل سلولی نیز گفته می شود. این باتری ها در مقایسه با باتری های یو پی اس مزیت های دارند. اما در مقابل قیمت ان ها نیز در مقایسه با باتری های یو پی اس نیز کمی بالاتر است. داشتن وزن سبک تر، دارا بودن قابلیت تخلیه کامل، بدنه مقاوم تر و داشتن طول عمر طولانی تر از جمله مهم ترین ویژگی های باتری دیپ سایکل است.

سایز باتری های ویلچر

بد نیست حال که با انواع باتری ویلچر آشنا شدید کمی در مورد سایز این باتری ها نیز بدانید. در حالت کلی باتری هایی که مخصوص استفاده در ویلچر های برقی ساخته می شوند دارای 5 سایز مختلف هستند. این باتری ها هر کدام بر اساس نوع ویلچر شما برایتان مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه هر 5 سایز باتری ویلچر را به شما معرفی خواهیم کرد.

24، 26، 42، 38 و 33 آمپر ساعت، انواع سایز باطری ویلچر هستند. معمولا در بین این 5 سایز، باتری های 26 آمپر بیشتر برای افرادی استفاده می شود که قصد دارند مسافت های طولانی را با استفاده از ویلچر برقی سپری کنند. افرادی که از ویلچر های سنگین و بزرگ تر استفاده می کنند نیاز دارند تا باتری 42 آمپر خریداری کنند. اما رایج ترین انواع باتری ویلچر، باتری 22 آمپر است که دارای ولت های مختلفی روانه بازار می شود. باطری 12 ولت 18 آمپر، باطری 12 ولت 22 آمپر، باطری 12 ولت 33 آمپر، باطری 12 ولت 28 آمپر و باتری 12 ولت 45 آمپر از جمله رایج ترین انواع باطری ویلچر شارژی 12 ولت هستند.

باطری سروکس چیست؟

دستگاه کمک گفتار یکی از حساس ترین ابزارهای موجود در دنیا است که به فروش می رسد. شاید جالب باشد بدانید این ابزار برای ارفردی است که در اثر جراحت، بیماری یا حتی برداشتن حنجره، صدای خود را از دست داده اند. استفاده از دستگاه سروکس یا همان دستگاه معروف به حجره برای افرادی است که به هر یک از دلایل بالا، صدای طبیعی خود را از دست داده اند. به کمک نیروی درون باتری سروکس یا دستگاه خنجره این افراد می توانند به صورت طبیعی و کامل صحبت کنند.

خرید باتری سروکس یا همان باتری حنجره مسئله بسیار مهمی است زیرا با توجه به حساسیت این دستگاه شما باید بهترین باتری را برای ان خریداری کنید. اینکه دوام باطری سروکس چقدر باشد یا اینکه شما کدام نوع از این باتری ها را تهیه کنید، همه و همه جزو سوالاتی است که باید به پاسخ آن ها دسترسی داشته باشید. البته باید از قیمت این باتری ها نیز مطلع شوید تا بتوانید یک خرید امن را انجام دهید. برای رسیدن به پاسخ این سوالات فقط کافیست 5 دقیقه از زمان خود را به خواندن ادامه این مطلب اختصاص دهید.

معرفی انواع باتری سروکس

باطری سروکس نیز به مانند دیگر باتری ها دارای انواع مختلفی می باشد. باتری های این دستگاه بر اساس نوع دستگاه و مقادیری دیگر به انواع مختلفی تبدیل می شوند. البته عمده باتری سروکس یا باتری حنجره موجود در بازار از باتری های نیکل کادمیوم است که هر کدام ان ها بر اساس نوع دستگاه سروکس، دارای انواع مختلفی می باشند. معیار تفاوت بین انواع باطری سروکس یا باطری حنجره، نوع برند، طراحی سروکس حنجره هر فرد و میزان آمپر باتری، با یکدیگر متفاوت هستند.

البته باید بدانید که باتری سروکس به دو دسته باتری های قابل شارژ و غیر قابل شارژ نیز تقسیم بندی می شوند. وارتا، موریسل و جی اس پی GSP، 3 برند معروف از باتری سروکس هستند که می توانید ان ها را خریداری کنید. البته 2 نوع از باتری حنجره بیش از سایرین در کشورمان به فروش می رسند. این دو نوع باتری، باطری سروکس 7.2 ولت 170 میلی آمپر موریسل و باطری سروکس شارژی R230H حنجره هستند. باز هم شما باید بر اساس نوع دستگاه سروکس خود اقدام به خرید باتری این دستگاه کنید.

باتری سروکس (حنجره)

قیمت باتری سروکس

حتما قیمت این باتری ها برای شما نیز مورد سوال واقع شده است. معمولا افراد انتظار دارند که قیمت باتری سروکس با توجه به نقشی که این باتری در دستگاه سروکس دارد، بسیار بالا باشد. اما این چنین نیست. شما می توانید باتری های این دستگاه را با قیمت نه چندان بالا تهیه کنید. در مورد قیمت دقیق باتری حنجره یا همان باطری سروکس نمی توان عددی را اعلام کرد. زیرا با توجه به تورم موجود در بازار کشورمان، قیمت ها در بازار دچار نوسانات شدیدی می شوند.

از طرفی قیمت باتری سروکس بر اساس نوع هر دستگاه، باتری خاصی را می طلبد. به همین خاطر شما باید به چند فاکتور برای به دست آوردن قیمت باطری سروکس توجه داشته باشید. اولین و مهمترین فاکتور، نوع دستگاه و باطری مورد نیاز آن است. باید برند باتری و میزان آمپر آن را نیز در نظر بگیرید. به تمام این موارد می تواند خرید بی واسطه باطری حنجره را نیز اضافه کرد. اینکه شما بتوانید یک محصول را با حذف درصد واسطه گری ها خریداری کنید به شما کمک خواهد کرد تا مبلغ بسیار کمتری را برای خرید باتری حنجره بپردازید.

خرید اینترنتی باتری سروکس (حنجره)

قطعا تا به حال به نحوه خرید باتری های سروکس فکر کرده اید و از خود پرسیده اید که چگونه می توان با حذف واسطه گری ها، کار خرید باتری سروکس را انجام داد؟ کلید پاسخ این معما دست ما است. شما می توانید تمامی کار های مربوط به خرید باتری سروکس ارزان قیمت را از وبسایت شهر باتری انجام دهید. وبسایت شهر باتری از یک مجموعه بزرگ تشکیل شده است که در آن شما می توانید اقدام به تهیه انواع باتری با قیمت های مناسب کنید.

باتری سروکس (حنجره)

حتی شما می توانید بهترین برند های باتری حنجره را نیز از وبسایت شهر باتری سفارش دهید بدون اینکه زمان خود را برای گشت و گذار در بازار هدر دهید. برای این کار فقط باید زمانی که در خانه مشغول استراحت هستند، وارد وب سایت شهر باتری شوید و از میان دسته بندی های مختلف، وارد قسمت باتری های حنجره شوید. تمام برند های موجود از باتری سروکس یا همان باطری حنجره برای شما نمایش داده خواهد شد.

وبسایت شهر باتری این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید قبل از خرید، مشاوره های پیش از ثبت سفارش را از کارشناسان مجموعه شهر باتری دریافت کنید و با آگاهی کامل از محصولی که قصد خرید آن را دارید، تهیه کنید. شهر باتری همچنین، ارسال رایگان، 48 ساعت مهلت تست کالا، پشتیبانی آنلاین و شبانه روزی را نیز برای شما قرار داده است تا بتوانید با خیالی راحت کار خرید باطری سروکس ارزان یا همان باتری حنجره را انجام دهید.

پایین ترین تا بالاترین قیمت باطری لوازم عمومی

ا

باتری ها یکی از پرفروش ترین محصولاتی هستند که برای وسایل مختلف استفاده می شوند. باتری ها دارای طیف گسترده ای از محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید برای محصولات گوناگون از این وسیله استفاده کنید به شرط این که برای هر وسیله یک باتری ویژه تهیه کنید. برای مثال برخی از باطری ها که به عنوان باتری لوازم عمومی از آنها شناخته می شود، برای وسایل مختلفی مانند ریش تراش، مسواک برقی و مواردی از این قبیل استفاده می شوند.

این باتری ها که به عنوان باتری های لوازم عمومی شناخته می شوند، بسیار پر طرفدار و پر فروش هستند. شما می توانید انواع این باتری را با کسب شناخت، در مدل های مختلف خریداری کنید. البته بهتر است قبل از اینکه برای خرید باتری لوازم عمومی اقدام کنید کمی بیشتر در مورد این محصول شناخت پیدا کنید زیرا اگر نتوانید به خوبی آن ها را بشناسید نمی دانید که هر باتری دارای چه ویژگی ها و مزیت هایی است. پیشنهاد می کنیم با دقت به ادامه مطلب توجه کنید تا اطلاعات لازم در مورد انواع باطری لوازم عمومی را به دست آورید.

انواع باتری لوازم عمومی

یکی از اولین اطلاعاتی که برای شناخت باطری لوازم عمومی نیاز است، آشنایی با انواع این باتری ها است. این باتری ها معمولا بر اساس دو فاکتور به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. یکی از دلایلی که باعث می شود انواع باتری لوازم عمومی وجود داشته باشد، وجود برند های مختلف برای این باتری است. شما می توانید انواع باطری لوازم عمومی را از برند های داخلی و خارجی تهیه کنید. برای مثال سامسونگ، روندا، دوراسل، سافت، انرژایزر، انرژی، اوریون، تادیران و بست برخی از انواع برند های موجود باطری لوازم عمومی در بازار هستند.

علاوه بر این باتری ها بر اساس نوع آنها نیز به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. برای مثال باتری های سکه ای، قلمی و باتری های نیم قلمی برخی از انواع باتری لوازم عمومی هستند. در ادامه چند مورد از انواع باتری های لوازم عمومی که بازار بیشتر به فروش می رسند را به شما معرفی خواهیم کرد.

باطری شارژی اوریون 2100 میلی آمپر اوریون سایز 5/4

باطری سکه ای 5/1 ولت G3

باتری اسل قلمی معمولی

باتری سکه ای 2016 تیانکیو لیتیوم 5 عددی

باتری قلمی معمولی یونیمات

باتری نیم قلمی معمولی یونیمات

باتری لوازم عمومی

قیمت باتری لوازم عمومی چقدر است؟

قیمت یکی از اصلی ترین معیار هایی است که مردم برای خرید محصول به آن توجه می کنند. این توجه به قیمت حتی در زمان خرید باتری لوازم عمومی نیز وجود دارد. اما آیا از قیمت باتری لوازم عمومی مطلع هستید؟ در مورد قیمت باطری لوازم عمومی باید بدانید قیمت این محصول بر اساس چند فاکتور متفاوت مشخص خواهد شد. چندین عامل هستند که باید برای به دست آوردن قیمت به آنها توجه کنید.

برای مثال یکی از مهم ترین عوامل، نوع برند باطری است. همان طور که در قسمت قبل مشاهده کردید، باتری ها دارای برند های مختلف داخلی و خارجی هستند. طبیعی است که بین این دو برند ها اختلاف قیمت زیادی وجود داشته باشد. عموما باتری های خارجی گران تر از باتری های تولید داخل است. البته شما باید به ولتاژ و نوع باتری نیز توجه کنید. برای مثال قیمت باطری های سکه ای با باتری های قلمی و نیم قلمی متفاوت است. پیشنهاد میکنیم به فروشنده ای که قصد خرید آن را دارید نیز توجه کنید. برخی فروشندگان قیمت های نامتعارف برای فروش باتری لوازم عمومی ارزان در نظر می گیرند. اگر قصد خرید ارزان ترین باطری لوازم عمومی را دارید، بهتر است به دنبال یک فروشنده معتبر بگردید.

خرید باتری لوازم عمومی

تا این قسمت از مطلب هر آنچه را که در مورد باتری های لوازم عمومی لازم بود دانستید. متوجه شدید که این باتری ها برای چه وسایلی استفاده می شوند. هم چنین دانستید که باطری لوازم عمومی در نوع برند و جنس باطری با یکدیگر متفاوت هستند. اما برای اینکه بتوانید یک خرید مطمئن و ارزان قیمت را تجربه کنید، به فروشگاهی نیاز دارید که این محصول را با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت به شما عرضه کند. پیدا کردن این فروشگاه کار سختی نیست.

باتری لوازم عمومی

برای اینکه بتوانید بهترین باتری لوازم عمومی را با نازلترین قیمت خریداری کنید، باید وارد وب سایت شهر باتری شوید. وبسایت شهر باتری یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی کشور است که انواع باطری لوازم عمومی را با مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می کند. شما می توانید به راحتی وارد وبسایت رسمی مجموعه شهر باتری شوید و از میان دسته بندی محصولات، اولین دسته بندی که مربوط باطری لوازم عمومی است، را انتخاب کنید و نوع باتری مورد نظر خود را برگزینید. این را نیز اضافه کنیم که وب سایت شهر باتری علاوه بر قیمت مناسب، خدمات دیگری مانند ارسال رایگان را نیز برای شما قرار داده است.

عمر مفید باتری باسکول

یکی از مهم ترین نکاتی که باید حتما در مورد باتری باسکول بدانید، اتخاذ روش هایی برای افزایش طول عمر باتری های این وسیله است. باتری جزو وسایلی است که اگر به خوبی از آن مراقبت نکنید، عمرش کاسته می شود و شما دچار ضرر های بزرگی خواهید شد. برای افزایش عمر باطری باسکول چند راهکار و نکته تخصصی وجود دارد که باید حتما رعایت کنید. ابتدا باید توصیه کنیم، جهت بالا بردن عمر باتری لازم است در زمان شارژ حتما از شارژر های اصلی و اورجینالی که به همراه باطری خریداری می کنید، استفاده کنید. استفاده از شارژر های فیک یا تقلبی باعث کاهش عمر باتری خواهند شد.

علاوه بر این باید حتما شارژ اولیه باطری را به صورت کامل انجام دهید. باتری باسکول برای شارژ کامل اولیه نیاز به 12 ساعت شارژ کامل و بدون وقفه خواهد داشت. پیشنهاد می شود باتری را در حالت خاموش شارژ کنید زیرا وقتی دستگاه در شارژ است، باتری بهتر و با کیفیت بیشتری شارژ خواهد شد. بهتر است تا زمانی که باتری کاملا تخلیه نشده، آن را مجدد به شارژ نزنید. سعی کنید با هر بار دشارژ، اجازه دهید باتری عمر بیشتری کند. علاوه بر این توصیه می کنیم به هیچ وجه از باتری هایی که زیر 6 ولت هستند استفاده نکنید و تا حد امکان سعی کنید باتری های برند معتبر تر را برای باسکول خود خریداری کنید. با انجام این کار ها عمر باتری باسکول شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

باتری باسکول

قیمت باتری باسکول

اکنون نوبت پاسخگویی به یکی از مهم ترین سوالات در مورد بهترین باطری باسکول است. آیا اطلاعی از قیمت باتری باسکول دارید؟ همان طور که در قسمت های پیشین مشاهده کردید، باطری باسکول انواع مختلفی دارد که هر کدام با توجه به ولتاژ هایی که دارند، دارای قیمت های متفاوتی هستند. از طرفی شما باید نوع باسکول خود را مشخص کنید و بعد به دنبال به دست آوردن قیمت باطری ان باشید.

به علاوه تمام این موارد می توان این نکته را نیز اضافه کرد که باتری ها از شرکت های زیادی تولید می شوند. همان طور که اکثر شما می دانید چندین برند داخلی برای باتری باسکول وجود دارد که هر کدام بر اساس کیفیت، قیمت گذاری های مختلفی را انجام داده اند. پیشنهاد می کنیم برای به دست آوردن قیمت باتری باسکول، ابتدا به این فاکتور های توجه داشته باشید.

خرید باتری باسکول

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که باید کار خرید باتری باسکول را از کجا انجام دهید؟ اینکه شما از چه فروشنده ای اقدام به خرید باطری باسکول می کنید، مسئله بسیار حائز اهمیتی است. شما باید از فروشگاهی خرید خود را انجام دهید که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت، فروشگاه مورد اعتمادی باشد.

برای پیدا کردن چنین فروشگاهی لازم نیست چندان جست و جو کنید. کافیست وارد وب سایت شهر باتری شوید. شهر باتری همان مجموعه مورد اعتمادی است که برند های مختلف باتری باسکول را با بهترین قیمت به سراسر کشور عرضه می کند. وبسایت شهر باتری هر نوع باتری باسکولی را که بخواهید برای شما به هر جای کشور که بخواهید ارسال خواهد کرد.

با توجه به اینکه شهر باتری، هم پشتیبانی 24 ساعت و انلاین دارد و هم مهلت تست کالا را برای شما فراهم کرده است، به راحتی می توانید برای خرید باطری باسکول ارزان به ان اعتماد کنید. علاوه بر این، وبسایت شهر باتری قبل از خرید مشاوره های لازم در خصوص هر محصول را نیز به صورت رایگان به شما ارائه خواهد کرد. با این اوصاف بعید می دانیم بتوانید آنلاین شاپی را پیدا کنید که چنین قابلیت ها و خدماتی را به شما ارائه دهد. 

معرفی بهترین باطری باسکول

باسکول یک ترازوی بسیار بزرگ یا یک پل وزن کشی است که برای کشیدن وزن اجسام مختلف از آن استفاده می شود. این وسیله بیشتر در میدان های میوه و تره بار استفاده می شود تا هر ماشین بتواند وزن محصولی را که جا به جه می کند بداند. استفاده از باسکول در کشورمان بسیار شایع است. این ترازوی سنگین نیروی مورد نیاز خود برای وزن کشی را از باتری باسکول تامین می کند. به همین خاطر است که قیمت باطری باسکول کمی گران است زیرا این باتری نقش اساسی در فعالیت باسکول دارد.

باسکول ها دارای انواع مختلفی هستند به همین خاطر تنوع باتری در باسکول ها بسیار بالا است. آیا در مورد انواع باتری باسکول چیزی می دانید؟ آیا اطلاعی از قیمت این باتری ها دارید؟ چگونه اقدام به خرید باتری باسکول کنیم؟ پیشنهاد می کنیم به ادامه مطلب توجه کنید تا هر آنچه را که لازم است در مورد باطری باسکول بدانید.

معرفی انواع باتری باسکول

برای اینکه بتوانید اقدام به خرید باطری باسکول کنید باید حتما انواع این محصول را بشناسید. معمولا باتری هایی که در باسکول ها مورد استفاده قرار می گیرد از باتری های  4 یا 6 ولت هستند. اما از نظر باسکول مورد استفاده و برند تولیدی باتری ها، شما با تنوع گسترده ای رو به رو هستید. برای مثال باسکول فروشگاهی، باسکول دام کشی، باسکول دیجیتال، باسکول سنگی، باسکول صنعتی، باسکول نفرکش و باسکول آویز هر کدام برای کار به یک نوع باتری خاص نیاز خواهند داشت.

برای هر یک از این باسکول ها نیز می توانید باتری های داخلی و خارجی را تهیه کنید. اینکه کدام برند را انتخاب کنید بسته به تصمیم شخصی خودتان است. برند های ایرانی و تولید داخل باتری باسکول در کشورمان برند های :اتحاد، نیکو، ثابت، اطلس، بالاست، سهند، پیام توزین، کارا توزین، پند، ایران الکتریک، ساتریو و آنی لود هستند. البته این موارد ذکر شده برخی از برند های ایرانی باطری باسکول در بازار هستند. برند های خارجی زیادی نیز از این باطری در بازار کشورمان موجود است. در ادامه چند مورد از پر فروش ترین انواع باطری باسکول در کشورمان را به شما معرفی خواهیم کرد که هر کدام بر اساس اندازه و ابعاد باسکول شما استفاده خواهند شد.

باطری باسکول 4 ولت 4 آمپر موریسل

باطری باسکول 6 ولت 4.5 آمپر موریسل

باطری باسکول 6 ولت 10 آمپر موریسل

باطری باسکول 4 ولت 4.5 آمپر موریسل

باطری باسکول 6 ولت 5 آمپر موریسل

باطری باسکول 6 ولت 12 آمپر موریسل

چگونه باتری باسکول را تعویض کنیم؟

کاربران زیادی در مورد نحوه تعویض باطری باسکول سوالت پرسیده بودند. در این رابطه باید بگوییم نحوه تعویض هر باسکول وزن کشی با باسکول دیگر متفاوت است. برای مثال شما می توانید باسکول های دیجیتال را به راحتی در خانه تعویض کنید. قابل پشت باتری را باز کنید و باتری های قدیمی را  خارج کرده و سپس باتری های جدید را در آن جایگذاری کنید.برای خرید بهترین باتری باسکول به سایت شهر باتری مراجعه کنید

اما روش تعویض باتری باسکول های بزرگ تر کمی متفاوت است. توصیه میکنیم اگر به خوبی در خصوص نحوه تعویض باسکول های بزرگ وزن کشی که در میوه و تره بار استفاده می شود، تخصص ندارید، این کار را به افرادی بسپرید که تخصص و مهارت کافی در این زمینه را دارند زیرا انجام نادرست این کار باعث آسیب رساندن به باسکول خواهد شد.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد