x تبلیغات
شناخت جامع انواع باطری ها

باتری اسکوتر چیست

اسکوتر یک وسیله جذاب و هیجانی است که جزو ابزار های تفریحی به حساب می آید. البته از این وسیله بسیاری افراد همانند دوچرخه سعی می کنند برای رفت و آمد خود استفاده کنند. اسکوتر در بین جوانان طرفداران زیادی دارد. اما باید در زمان خرید این وسیله توجه زیادی به باتری اسکوتر داشته باشید. باتری مهم ترین عامل برای ذخیره انرژی این وسیله است. نقش باتری در اسکوتر مانند نقش قلب در بدن انسان است. اگر شما در خرید باتری این وسیله توجه نکنید، ممکن است عمر استفاده از اسکوتر شما بسیار کوتاه باشد.

در مورد باطری اسکوتر برقی چه می دانید؟ باطری این وسیله از نوع باطری های قلمی است که هم ضخامتش نسبت به باتری های قلمی معمولی بیشتر است و هم ارتفاع آن. باتری که در اسکوتر های برقی استفاده می شود از باتری 18650 می باشد. این باتری از جنس لیتیوم آیون است که ولتاز و ظرفیت آن نسبت به اندازه اسکوتر برقی شما تغییر می کند. اما معمولا این باتری با ولتاژ 7/3 ولت و  ظرفیت 2200 میلی آمپر در بازار برای اسکوتر های برقی استفاده می شود.

انواع باتری اسکوتر برقی

یکی از مهمترین اطلاعاتی که باید در مورد باطری اسکوتر برقی به دست بیاورید، شناخت انواع این باتری است. همان طور که گفتیم باتری این وسیله در ولتاژ و اندازه های مختلف تولید می شود. اما بیشترین و پرطرفدار ترین انواع باتری اسکوتر برقی، باطری لیتیوم آیون 18650 با ولتاژ 7/3 و ظرفیت 2200 میلی آمپر موریسل است. این باتری از نظر برند و شرکت تولید کننده به دسته های مختلفی تولید می شود.

باطری اسکوتر برقی اوریون، جی پی اس، باتری سامسونگ، باتری بست، باتری جی اس پاور، سایکل، سانی بت، سونی، صبا باطری، موریسل، باتری صنعت، یورونت، اس پی سل و یونیتکس پاور از جمله انواع باطری اسکوتر برقی هستند که شما می توانید بر اساس مشخصات اسکوتر برقی خود برای خرید هر یک از آنها اقدام کنید. پیشنهاد می کنیم پیش از انجام هر گونه اقدامی برای خرید باطری اسکوتر برقی ابتدا مشاوره های لازم در مورد خرید آن را به دست آورید.

باتری اسکوتر

قیمت باتری اسکوتر

قیمت فاکتور مهمی در خرید است که اکثرا به آن توجه می کنند. در مورد باطری اسکوتر نیز این مسئله در هنگام خرید مطرح خواهد شد. آیا از قیمت باتری اسکوتر مطلع هستید؟ قیمت این باتری چقدر است؟ با توجه به نقشی که باتری در اسکوتر های برقی دارد، انتظار می رود که مبلغ زیادی را باید برای خرید باتری اسکوتر پرداخت کنید. اما باید بدانید قیمت این باتری بر اساس برند هایی که دارد، متفاوت است.

شما باید ابتدا برندی که قصد خرید باطری اسکوتر از آن را دارید مشخص کنید و سپس به دنبال جست و جوی قیمت باشید زیرا قیمت محصولات ایرانی و خارجی با هم دارای تفاوت های زیادی هستند. البته اینکه شما از چه فروشنده ای کار خرید باتری اسکوتر را انجام می دهید در مبلغ پرداختی شما تاثیرگذار خواهد بود. برخی فروشندگان با فروش محصول به صورت واسطه گری سعی می کنند درصدی را روی قیمت واقعی محصول بکشند تا شما هزینه بیشتری را به ناچار برای خرید پرداخت کنید. در حالی که اگر کمی بیشتر جست و جو کنید می توانید فروشگاه هایی را پیدا کنید که بتوان از آنها خرید باتری اسکوتر را با ارزان ترین قیمت ممکن انجام داد. برای تعمیر باطری اسکوتر نیاز به دستگاه نقطه جوش باتری است برای تهیه دستگاه نقطه جوش باطری به سایت شهر باتری مراجعه کنید

چگونه اصل بودن باتری اسکوتر را تشخیص دهیم؟

آیا می دانید که چگونه می توان اصل بودن باطری اسکوتر را تشخیص داد؟ با توجه به کپی بودن جنس های موجود در بازار، تشخیص اصلی بودن باتری یکی از مهمترین آموزش هایی است که باید در هنگام خرید در مورد آن اطلاعات کسب کنید. شما با دانستن یک نکته می توانید به راحتی اصلی بودن باطری اسکوتر را تشخیص دهید به شرط اینکه نهایت دقت را در این مورد داشته باشید.برای خرید بهترین باتری اسکوتر به سایت شهرباتری مراجعه کنید

باتری اسکوتر اصلی نسبت به اجناس تقلبی مشابه این محصول، دارای وزن سنگین تری است. معمولا جنس های فیک یا همان تقلبی باطری اسکوتر وزن سبک تری دارند. بهتر است برای مرغوب بودن باطری حتما وزن آن را مورد توجه قرار دهید. علاوه بر این پیشنهاد میکنیم حتما در زمان خرید باتری اسکوتر، از فروشنده مهلت تست کالا را بگیرید تا در صورتی که باتری تقلبی از آب درآمد بتوانید آن را مرجوع کرده و هزینه پرداختی خود را دریافت کنید.

بهترین سایت برای خرید باتری تبلت

یکی از سوالات پرتکرار که در مورد باطری تبلت وجود دارد، مربوط به زمان تعویض این باتری است. آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چه زمانی باید اقدام به تعویض باتری تبلت خود کنید؟ به راستی چه زمانی باید کار تعویض باتری تبلت خود را انجام دهیم؟ فرا رسیدن زمان تعویض باتری برای تبلت ها خود را با چند علامت نشان می دهند. شما با مشاهده 3 علامت می توانید پی ببرید که زمان تعویض باتری برای تبلت شما فرا رسیده است.

یکی از اولین نشانه های فرا رسیدن زمان تعویض باتری، کند شارژ شدن باتری و تخلیه فوری آن است. اگر باتری تبلت شما را در شارژ قرار دادید و مشاهده کردید که تنها درصد شارژ نشان داده می شود و خبری از شارژ فوری باتری نیست باید بدانید که زمان تعویض فرا رسیده است. علامت دیگری که می تواند نشانه فرا رسیدن زمان تعویض باتری تبلت باشد، داغ شدن باتری است. معمولا باتری هایی که عمرشان به پایان رسیده، پس از اینکه آنها را به شارژ میزنیم، قسمت پشت گوشی که باتری در آن قرار گرفته به شدت داغ خواهد شد.

نشانه سوم که می تواند به شما تعویض باتری را گوشزد کند، تورم باتری است. باتری تبلت هایی که عمرشان تمام شده باشد، ورم خواهند کرد و شما با دست ان این تورم را احساس خواهید کرد. پیشنهاد می کنیم در صورتی که با هر یک از این 3 نشانه رو به رو شدید اقدامات لازم برای خرید باتری جدید را انجام دهید زیرا اگر به این موضوع بی توجه باشید ممکن است سایر قطعات تبلت شما آسیب ببینند.

باتری تبلت

افزایش عمر باتری تبلت

باتری یکی از قطعات مهم در تبلت ها است. اگر نتوانید به درستی از آن مراقبت کنید باید در بازه های زمانی کوتاه اقدام به پرداخت هزینه برای تعویض آن کنید. اما این در حالی است که شما می توانید با به کاگیری چندین راهکار، عمر باتری را افزایش دهید و تا طولانی مدت نیاز به تعویض باتری نداشته باشید. پیشنهاد می کنیم نور صفحه را کم کنید و اعلان ها را تا حد امکان غیر فعال کنید.

سعی کنید تبلت خود را از برنامه های غیر ضروری که مصرف باتریشان زیاد است حذف کنید. از طریق تنظیمات، زمان خاموش شدن صفحه را کاهش دهید. یکی از اصلی ترین نکاتی که می تواند باعث افزایش عمر باتری تبلت شما شود، استفاده از شارژر اصل برای شارژ کردن باطری تبلت ها است. سعی کنید اجازه دهید شارژ باتری به صورت کامل تخلیه شود و سپس آن را به شارژ بزنید. هر بار شارژ کردن باتری باعث می شود عمر آن کاهش یابد. با رعایت این نکات ساده می توانید به راحتی عمر باتری تبلت خود را تا حد چشمگیری افزایش دهید.

خرید باتری تبلت

چگونه می توانیم بهترین باطری تبلت را با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری کنیم؟ آیا اصلا همچین چیزی امکان پذیر است؟ قطعا یک دغدغه برای بسیاری از شما وجود دارد. اما لازم نیست چندان نگران این موضوع باشید زیرا وب سایت شهر باتری آماده است تا شما را به خواسته هایتان برساند. شما می توانید انواع باتری تبلت را از برند های معتبر دنیا، با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری کنید.

مجموعه شهر باتری با حذف واسطه گری ها سعی کرده در یک حوزه به صورت سالم رقابت کند تا شما مشتریان بتوانید از سراسر کشور، به راحتی کار خرید باتری تبلت ارزان قیمت را انجام دهید. برای خرید از مجموعه شهر باتری فقط کافیست وارد وب سایت شهر باتری شوید و از طریق قسمت جست و جوی وب سایت، دسته بندی باطری تبلت را انتخاب کنید. در این دسته بندی باتری لازم برای هر نوع تبلتی که بخواهید، برای شما نمایش داده خواهد شد.

 

سیرتا پیاز قیمت انواع باتری تبلت

تبلت یکی از محبوب ترین اختراعات بشر بوده است. افرادی زیادی امروزه از این محصول استفاده می کنند. تبلت ها در گذشته طرفداران زیادی نداشتن زیرا اکثر آنها نمی توانستند زمان زیادی به فعالیت خود ادامه دهند. دلیل آن هم وجود باتری های ضعیف در تبلت ها بوده است. اما امروزه با اختراعات جدید، بیشتر باتری تبلت ها می توانند تا حدود 13 ساعت نیز شارژ خود را نگهدارند. نقش باتری در تبلت ها بسیار مهم است زیرا اگر باتری به درستی کار نکند تمام فعالیت مدار الکترونیکی تبلت از کار خواهد افتاد. برای تهیه بهترین باتری لبتاب به سایت شهر باتری مراجعه کنید

به همین خاطر است که توصیه می کنیم حتما در زمان خرید باطری تبلت نهایت دقت و توجه را به کار گیرید. اما آیا می توان بدون داشتن اطلاعات دست به خرید باتری تبلت زد؟ قطعا انجام این کار باعث خسارت دیدن شما خواهد شد. بهتر است قبل از خرید در مورد انواع باطری تبلت شناخت پیدا کنید و بدانید که قیمت هر یک از انواع این باتری چقدر است. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات لازم به ادامه مطلب توجه داشته باشید. برای تعمیر باطری تبلت نیاز به دستگاه نقطه جوش باتری است برای تهیه دستگاه نقطه جوش باطری به سایت شهر باتری مراجعه کنید

معرفی انواع باتری تبلت

یکی از اولین و مهمترین اطلاعاتی که باید قبل از خرید باطری تبلت ارزان به دست بیاورید، شناخت انواع باتری تبلت است. شما باید حتما انواع این باتری را بشناسید تا ببینید در میان تنوع تولیدی های این محصول، کدام باطری برای تبلت شما مناسب تر است. امروزه در اگر تبلت ها از باتری های لیتیوم یونی استفاده می شود.

شاید باتری تبلت شما نیز از باتری های لیتیوم یونی باشد. این باتری ها از جمله باتری های قابل شارژ هستند که قابلیت تعویض هم دارند. شاید برایتان سوال باشد که چرا بیشتری باطری های تبلت از باتری های لیتیوم یونی است. این باتری ها به خاطر داشتن چندین خصوصیت بیشتر در تبلت ها مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از این خصوصیت ها داشتن کمترین اثر در حافظه است. استفاده از باتری های لیتیوم یونی باعث می شود باطری کمترین میزان دخالت را در حافظه داشته باشد. علاوه بر این، باتری های لیتیوم یونی چگالی انرژی بالایی دارند و قدرت تخلیه آن ها نیز کمتر است.

البته می توان گفت، انواع باطری تبلت از نظر برندی که ان ها را برای هر تبلت تولید می کند نیز بسیار متفاوت است. برای مثال برند های باتری تبلت آیفون، ال جی، نوکیا، سامسونگ، شیائومی و هواوی از جمله پر فروش ترین انواع باطری تبلت هستند که شما می توانید در بازار مشاهده کنید.

باتری تبلت

قیمت باتری تبلت

قیمت یک محصول یکی از اصلی ترین شاخصه هایی است که مشتریان برای خرید به آن توجه می کنند. این توجه حتی در زمان خرید وسایلی جانبی مانند باطری تبلت نیز برای مردم وجود دارد. آیا از قیمت باتری تبلت مطلع هستید؟ می دانید که باید چه مبلغی را جهت خرید این محصول بپردازید؟

باطری تبلت دارای برند های مختلفی است. هیچکس نمی تواند یک قیمت ثابت و دائمی را برای انواع باطری تبلت در نظر بگیرید زیرا هر باتری قیمت متفاوتی دارد. برای مثال باتری های لیتیوم یونی از برند سامسونگ با باتری های مخصوص تبلت آیفون دارای قیمت های متفاوتی هستند. به همین خاطر شما باید ابتدا برند تبلت خود را مشخص کنید و سپس سراغ به دست آوردن قیمت آن بروید. از طرفی اینک شما بتوانید خرید بدون واسطه باطری تبلت را تجربه کنید باعث می شود مبلغ پرداختی شما برای خرید این محصول بدون در نظر گرفتن هزینه های واسطه ای باشد. به همین خاطر باید سعی کنید برای کسب اطلاع از قیمت باطری تبلت حتما به این فاکتور ها توجه داشته باشید.

ارزان ترین سایت سفارش باتری کوادکوپتر کجاست؟

باتری کوادکوپتر را از منابع معتبر بخرید. پیشرفت چشمگیر علم و تکنولوژی در دوره های گذشته سبب شده پا به هر زمینه ای که می گذاریم با طیف گسترده ای از محصولات بروز و پیشرفته رو به رو شویم. در عرصه پرواز و امکانات آن نیز تحول چشمگیری رخ داده است که تولید کوادکوپتر یکی از آنها است. کوادکوپتر ها با هدف تفریح و فیلم برداری های حرفه ای ساخته شده اند. به ندرت می تواند کودکی را پیدا کرد که به استفاده از کوادکوپتر علاقه نشان ندهد.

این هواپیمای کوچک اکنون به یکی از محبوب ترین اسباب بازی های در دست بشر تبدیل شده است. اما برای استفاده از این محصول باید حتما سوخت مورد نیازش را تامین کنید. سوخت این پرنده پر طرفدار، انرژی باتری است. آیا در مورد باطری کوادکوپتر اطلاعاتی دارید؟ باتری کوادکوپتر چه نوع باتری است؟ قیمت باتری کوادکوپتر چقدر است؟ پیشنهاد می کنیم برای اینکه با سوخت کوادکوپتر ها یا همان باتری کوادکوپتر آشنا شوید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. هر آنچه را که در مورد باتری کوادکوپتر نیاز دارید در ادامه برایتان قرار داده ایم.

شناخت باتری کوادکوپتر

برای اینکه یک محصول را خریداری کنید ابتدا باید به خوبی آن را بشناسید. در مورد باتری کوادکوپتر ها نیز شما باید ابتدا بدانید که این محصول از چه باتری تغذیه می شود. باطری های لیتیوم و پلیمری از عمده باتری هایی هستند که در کوادکوپتر ها و هلیکوپتر ها استفاده می شوند. این باتری ها بیشتر به خاطر اندازه مناسب و وزن ایده آلی که دارد برای کوادکوپتر ها استفاده می شوند.

بد نیست بدانید باتری کوادکوپتر احتمال نشت ماده الکترولیتشان از آن بسیار کم است به همین خاطر است که در تهیه سوخت این پرنده از باتری های لیتیوم پلیمری استفاده می کنند. این باتری ها علاوه بر قابلیت های فوق العاده ای که دارند، بسیار قوی و انعطاف پذیر هستند. اگر بخواهید از نظر شکل و اندازه آن را بررسی کنید، به شدت حیرت زده خواهید شد. زیرا ساختار ان ها به طرز عجیبی خاص است. برای تعمیر باتری کوادکوپتر نیاز به دستگاه نقطه جوش باتری است برای تهیه دستگاه نقطه جوش باطری به سایت شهر باتری مراجعه کنید

باتری کوادکوپتر

انواع باتری کوادکوپتر

باتری کوادکوپتر بر اساس نوع پرنده شما و ولتاژی که تولید می کند به انواع مختلفی تقسیم می شود که بد نیست با آنها آشنا شوید. برای اینکه بدانید باطری کوادکوپتر شما از کدام ولتاژ و آمپر است فقط کافیست به روی باطری نگاه کنید تا به ان پی ببرید. در ادامه انواع باطری لیتیوم پلیمری کوادکوپتر را به شما معرفی خواهیم کرد.

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 2600 میلی آمپر

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 100 میلی آمپر

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 180 میلی آمپر

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 220 میلی آمپر

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 500 میلی آمپر

باتری لیتیوم پلیمر 7.4 ولت 2000 میلی آمپر

باتری لیتیوم پلیمر 7.4 ولت 1500 میلی آمپر

باطری لیتیوم پلیمر 3.4 ولت 380 میلی آمپر

باطری لیتیوم پلیمر 3.4 ولت 300 میلی آمپر

باطری لیتیوم پلیمر 3.4 ولت 600 میلی آمپر

باطری لیتیوم پلیمر 3.4 ولت 1100 میلی آمپر

شناخت انواع مدل ها باتری کوادکوپتر

باتری کوادکوپتر نیز مانند سایز محصولات مختلف دارای برند های معتبر داخلی و خارجی است زیرا تولید کنندگان بسیار زیادی از این محصول هستند که سعی می کنند آن را تولید و به دنیا عرضه کنند. باتری کوادکوپتر دارای چندین مدل مختلف است که قصد داریم در ادامه برخی از ان ها را به شما معرفی کنیم.

باطری کوادکوپتر مدل g2

باتری کوادکوپتر مدل syma

باتری کوادکوپتر مدل x8

باطری کوادکوپتر مدل x5hw سایما

باطری کوادکوپتر مدل g6

باطری کوادکوپتر مدل drone

باطری کوادکوپتر مدل ihx 16

باتری کوادکوپتر مدل w5hx

قیمت باتری کوادکوپتر

قیمت یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که مردم در خرید محصول به آن توجه می کنند. یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که شاید سوال ذهن شما نیز باشد، مربوط به قیمت باطری کوادکوپتر مدل است. به راستی قیمت باتری کوادکوپتر مدل چقدر است؟ در مورد قیمت این محصول باید بگوییم، باطری کوادکوپتر مدل همانطور که در قسمت های پیشین نیز به آن اشاره کردیم، دارای برند ها و مدل های مختلف است.

باطری کوادکوپتر

هر کوادکوپتری بر اساس اندازه و ابعادی که دارد به یک باطری برای تامین انرژی خود نیاز خواهد داشت. به همین دلیل با توجه به تنوع بالای باتری کوادکوپتر، نمی توان این محصول را به درستی قیمت گذاری کرد. برای مشخص کردن قیمت باتری کوادکوپتر باید به نوع باتری، برند آن و منبع فروشنده آن توجه داشته باشید. بر این اساس است که قیمت انواع باتری کوادکوپتر مشخص می شود. پس سعی کنید ابتدا این شاخصه ها را برای تامین قیمت  انواع باطری کوادکوپتر خود در نظر بگیرید. اما لازم نیست نگران قیمت این محصول باشید زیرا به کلی باتری کوادکوپتر جزو محصولات گران قیمت نیست.

خرید باتری کوادکوپتر

تاکنون سعی کردیم باتری کوادکوپتر را به شما معرفی کنیم و در مورد برند های مختلف این محصول و مدل هایی که دارد با شما حرف بزنیم. اکنون باید به دنبال خرید باتری این هلیکوپتر شوید. همان طور که در قسمت قبل گفتیم، برای خرید باتری کوادکوپتر باید به دنبال یک منبع مطمئن بگردید. پیدا کردن منبع مطمئن و مورد اطمینان هم باعث می شود شما بتوانید یک محصول را بدون واسطه و با قیمت واقعی آن تهیه کنید و هم به شما کمک می کند تا یک جنس معتبر را برای خود تهیه کنید. شما می توانید وبسایت شهر باتری را به عنوان یک منبع مطمئن و مورد اطمینان برای خرید باتری کوادکوپتر برای خود قرار دهید.

شهر باتری بهترین برند های باتری کوادکوپتر را با مناسب ترین قیمت به شما عرضه خواهد کرد تا شما بتوانید با کمترین هزینه ممکن، بهترین محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی شهر باتری خدمات بی نظیری را به شما مشتریان ارائه خواهد کرد. شما با خرید از وبسایت شهر باتری می توانید از خدمات بی نظیری چون، ارسال رایگان، امکان مرجوع کالا در صورت آسیب دیدگی یا عدم رضایت از کیفیت، مشاوره قبل از خرید و سفارش محصول و تخفیفات دوره ای وبسایت بهره مند شوید. پیشنهاد میکنیم حتما قیمت های باتری کوادکوپتر را که در وبسایت شهر باتری درج شده است با دیگر وبسایت ها و فروشگاه ها مقایسه کنید تا متوجه شوید و که مجموعه بزرگ شهر باتری تا چه حد به بودجه شما مشتریان توجه می کند

زیر و زبر قیمت باتری لیفتراک

لیفتراک یک ماشین برقی مخصوص حمل و جا به جایی کالا است که بیشتر در شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که میدانید ماشین ها برای انجام فعالیت خود به یک منبع تغذیه نیاز دارند، منبع تغذیه لیفتراک ها نیز باتری آن ها است. به همین خاطر است که خرید باتری لیفتراک مسئله بسیار مهمی است که نباید از کنار آن ساده عبور کنید. در هنگام خرید باطری لیفتراک باید حتما اطلاعات لازم در خصوص این محصول را داشته باشید تا بتوانید بهترین تجربه از خرید را کسب کنید.

باطری های لیفتراک های برقی، باطری ریچتراک، باطری سرب اسیدی، باطری پالت تراک، باطری ژله ای و باطری استاکر برقی از انواع باتری هایی هستند که در لیفتراک ها استفاده می شوند. آیا شما همه اطلاعات لازم در خصوص باطری لیفتراک را دارید که برای خرید اقدام می کنید؟ بهتر است به ادامه این مطلب توجه کنید تا اطلاعات مورد نیاز در مورد انواع باتری لیفتراک را به دست بیاورید و بدانید که قیمت این محصول چقدر است و شما از کجا می توانید بهترین باتری را برای لیفتراک خود خریداری کنید.

شناخت انواع باتری لیفتراک

معمولا باتری همه لیفتراک های برقی از سلول های 2 ولتی تشکیل شده است. اما بر لیفتراک برقی بر اساس قابلیت ها و ظرفیتی که دارد، از باتری به خصوصی استفاده می کند. عموما تمام باتری های مخصوص لیفتراک ها از باطری های سیلد اسیدی هستند. این باتری ها به خاطر ساختار فیزیکی محکمی که دارند امکان ریزش اسید در ان ها نزدیک به صفر درصد است چون گاز اسید موجود در ان ها کاملا مهار شده است و امکان خارج شدن گاز از آنها وجود ندارد. بر اساس برند و مارک اگر بخواهیم انواع باتری لیفتراک را معرفی کنیم، تنوع این محصول بالا خواهد رفت. برند های صنعت، سهند، لانگ، لئوچ، صبا باتری، مورسل، یورونت و  بونتکس پاور برخی از تولید کنندگان باطری لیفتراک می باشند. در ادامه چند مورد از انواع باطری لیفتراک رایج در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

باطری 12 ولت 42 آمپر موریسل

باطری یو پی اس 12 ولت 100 آمپر موریسل

باطری 12 ولت 28 آمپر موریسل

باتری لیفتراک

قیمت باتری لیفتراک

قیمت یکی از اصلی ترین فاکتور ها در زمان خرید باطری لیفتراک است که حتما باید آن را مورد توجه خود قرار دهید. آیا در مورد قیمت این محصول بسیار کاربردی اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانید که قیمت باتری لیفتراک چقدر است؟ قیمت این محصول تابع عوامل مختلفی است به همین خاطر نمی توان تمام انواع باتری مخصوص لیفتراک را به یک قیمت دانست.

یکی از تاثیرگذارترین عوامل در قیمت این محصول تورم حاکم در بازار است. هر چه وضعیت سبز تر شود قیمت باتری نیز پایین خواهد آمد. اما شما برای به دست آوردن قیمت باطری لیفتراک مخصوص خود باید به مشخصاتی مانند ابعاد و اندازه دستگاه، قدرت باتری و میزان توانایی ان برای ذخیره انرژی توجه کنید. برای مثال باطری های 12 ولت با باطری هایی که ولتاژ آن ها کمتر از این عدد است، قیمت یکسانی ندارد. 

بهتر است این را نیز بدانید که قیمت هر برند از باتری لیفتراک با برند دیگری متفاوت است. این تفاوت را می توانید از مشاهده اختلاف قیمت باطری لیفتراک برند صنعت با برند موریسل، متوجه شوید. در آخر این را نیز اضافه کنیم که فروشنده هم می تواند در تعیین قیمت باتری های لیفتراک تاثیر بگذارد. به همین خاطر توصیه می کنم جهت خرید این محصول به دنبال ارزانترین فروشنده باشید. برای تعمیر باتری لیفتراک نیاز به دستگاه نقطه جوش باتری است برای تهیه دستگاه نقطه جوش باطری به سایت شهر باتری مراجعه کنید

راهنمای خرید باطری لیفتراک

همان طور که بارها در این مطلب به ان اشاره کردیم، باطری یک عضو مهم برای لیفتراک های برقی است. به همین خاطر باید در خرید ان نهایت دقت را به خرج دهید. به خاطر اهمیت موضوع خرید باطری لیفتراک، قصد داریم در این قسمت راهنمایی های لازم برای خرید این محصول را به شما ارائه کنیم تا بدانید چگونه می توانید بهترین باطری لیفتراک را خریداری کنید.

اولین نکته ای که می تواند راهنمای شما برای خرید باتری باشد، توجه به تاریخ تولید و انقضای این باتری ها است. عمر باطری هر چقدر به تاریخ انقضای آن نزدیک تر باشد طبیعتا کارایی آن نیز پایین تر است. در مقابل هر چقدر از تاریخ انقضای آن بیشتر مانده باشد قطعا کارایی بهتری خواهد داشت. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید به خوبی چندین وب سایت معتبر که در این زمینه فعالیت می کنند را از نظر قیمت با یکدیگر بررسی کنید تا متوجه شوید خرید از کدام ان ها برای شما به صرفه تر خواهد بود. 

هم چنین پیشنهاد می کنیم به داشتن گارانتی و مهلت تست کالای محصول نیز توجه کنید. در صورتی که باتری خریداری شده فاقد گارانتی باشد شما در صورت بروز مشکل در عملکرد آن، به اصطلاح دستتان به هیچ جایی بند نیست. پس توصیه می کنیم برای خرید مطمئن تر حتما به این نکات توجه کنید.

باتری لیفتراک

خرید آنلاین باتری لیفتراک

اکنون که تمام اطلاعات لازم در مورد باطری لیفتراک را به دست آورید و با انواع برند های این نوع باتری آشنا شدید، باید به دنبال راهی برای خرید این محصول باشید. شما می توانید تمام کار های مربوط به خرید باتری لیفتراک را از طریق وبسایت معتبر و رسمی سایت شهر باتری انجام دهید. مجموعه شهر باتری به منظور رفاه حال شما مشتریان، وب سایتی را تاسیس کرده است تا مشتریان و تقاضا کنندگان خرید باطری لیفتراک ارزان بتوانند در هر نقطه ای از کشور که هستند، خرید باتری لیفتراک ارزان را به راحتی انجام دهند.

وب سایت شهر باتری بدون شک، بهترین فروشگاه آنلاینی است که شما می توانید برای خرید انواع باتری روی کمک آنها حساب کنید. قیمت هایی که شهر باتری برای محصولات خود در نظر گرفته است را بدون تردید در هیچ انلاین شاپ یا فروشگاه مرکزی دیگری مشاهده نخواهید کرد. قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالا، ارائه خدمات پس از فروش، مشاوره های قبل از خرید محصول، ارسال رایگان و قرار دادن تخفیف های دوره ای و چند درصدی از جمله برخی از خدماتی است که وب سایت شهر باتری به مشتریان خود ارائه می کند. با این اوصاف دیگر نباید نگران پیدا کردن یک منبع برای خرید باطری لیفتراک باشید.

پایین ترین تا بالاترین قیمت باتری تلفن همراه در شهر باتری

حتما این دغدغه برای شما نیز به وجود امده است که هر چند مدت یک بار باید اقدام به تعویض باتری تلفن همراه خود کنید. این سوالی است که شاید نتوان پاسخ دقیق به آن داد. اینکه یک باتری موبایل چقدر عمر کند به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال شما باید در نظر داشته باشید که روز چند ساعت از تلفن همراه خود استفاده می کنید. این بازه زمانی هر چقدر طولانی تر باشد، مسلما زمان تعویض باطری تلفن همراه شما زودتر فرا می رسد.

حتی اینکه شما چه مراقبت هایی را از باتری گوشی خود انجام می دهد در زمان کوتاه تر یا طولانی تر شدن تعویض آن وجود دارد. حدودا اکثر باتری های تلفن همراه عمری بین 2 تا 4 سال دارند. اگر خوب از تلفن همراه خود نگهداری کنید و راه های افزایش طول عمر باتری خود را بدانید می توانید، عمر باتری را افزایش دهید و به 4 سال نزدیک کنید. اما آیا می دانید باید برای افزایش عمر باتری تلفن همراه خود چه کار هایی را انجام دهید؟برای خرید بهترین باتری تلفن همراه به سایت شهر باتری مراجعه کنید

عمر باتری تلفن همراه خود را به حداکثر برسانید

گفتیم که با استفاده از راه کار هایی، می توان عمر باتری موبایل را افزایش داد. اما انجام این کار چگونه امکان پذیر است؟ آیا اطلاعی از این راهکار ها دارید؟ اولین کاری که باید برای افزایش عمر باتری گوشی تلفن خود انجام دهید، قرار دادن موبایل بر حالت صرفه جویی است. این قابلیت در اکثر تلفن های همراه وجود دارد. با فعال کردن آن میزان انرژی کمتری در طول زمان از باتری دریافت خواهد شد.

سیستم عامل خود را به روز کنید. شاید کمتری کسی به تاثیر به روزرسانی در افزایش عمر باطری توجه کند اما انجام این کار می تواند در افزایش عمر باتری نقش داشته باشد. به علاوه بهتر است تلفن همراه خود را از برنامه هایی که باتری زیادی مصرف می کنند، خالی کنید. می توانید در زمان نصب هر برنامه وارد مشخصات آن شوید و از میزان مصرف ان ها از باتری مطلع شوید. در اخر توصیه می کنیم از نگهداری تلفن همراه خود در فضای گرم و مرطوب خودداری کنید زیرا گرمای بیش از حد و رطوبت باعث خرابی باتری تلفن همراه و کاهش عمر آن خواهند شد. با انجام این کار ها و رعایت دقیق ان ها، قطعا تاثیرگذاری هر یک این عوامل را بر افزایش عمر باتری گوشی های همراه خود مشاهده خواهید کرد. برای تعمیر باتری تلفن همراه نیاز به دستگاه نقطه جوش باتری است برای تهیه دستگاه نقطه جوش باطری به سایت شهر باتری مراجعه کنید

باتری تلفن همراه

قیمت باتری تلفن همراه

به راستی قیمت باتری تلفن همراه چقدر است؟ هر باتری را باید برای تلفن همراه تا چه مبلغی خریداری کرد؟ در مورد قیمت باطری تلفن همراه دیدگاه های متفاوتی مطرح می شود اما درست ترین دیدگاه، مشاهده تفاوت در قیمت ها است. هر محصولی ممکن است بر اساس کیفیتی که دارد، قیمت گذاری شود. از طرفی تنوع بالایی در بین باتری های تلفن همراه وجود دارد به همین خاطر پیشنهاد می کنیم ابتدا چند فاکتور را در ذهن خود داشته باشید و سپس قیمت این محصول را جست و جو کنید.

برای مثال شما باید ابتدا نام تلفن همراه خود و مدل آن را بدانید و سپس مشخص کنید که قصد خرید کدام برند از باتری ها را دارید. علاوه بر این باید به ولتاژ باتری و اصل بودن آن نیز توجه داشته باشید. زیرا تمام این عوامل می توانند در تعیین قیمت باطری تلفن همراه نقش های مستقیم داشته باشند.

خرید باتری تلفن همراه

خرید باتری از یک منبع مطمئن آن هم برای وسیله مهمی همچون تلفن همراه، کار ساده ای نیست. شما باید حتما خرید باتری تلفن همراه را از یک منبع مورد اطمینان انجام دهید. اما لازم نیست چندان نگران پیدا کردن این منبع مورد اطمینان باشید. شما می توانید خرید باطری تلفن همراه را با بهترین قیمت از وبسایت شهر باتری انجام دهید.

وبسایت شهر باتری یکی از معروف ترین فروشگاه های ایران است که به صورت آنلاین انواع باتری تلفن همراه را به همراه گارانتی و مهلت تست کالا به شما عرضه خواهد کرد. وبسایت شهر باتری علاوه بر ارائه محصول با کیفیت، قیمت گذاری مناسبی بر محصولات خود انجام داده است تا شما بتوانید با کیفیت ترین کار ها را با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری کنید. حتی شما می توانید قبل از خرید تمامی سوالات خود در مورد محصول مورد نظر را از کارشناسان شهر باتری بپرسید تا با آگاهی کامل خرید خود را نهایی کنید.

برای سفارش آنلاین باتری تلفن همراه با اطمینان باید چه کار کرد؟

 

تلفن همراه یا همان موبایل یکی از پرطرفدار ترین اختراعات بشر است. بعید می دانم بتوانید در این کره خاکی فردی را پیدا کنید که فاقد گوشی تلفن همراه باشد. تلفن همراه امروزه به عضو مهمی از افراد تبدیل شده است به همین خاطر حفظ و نگهداری از آن بسیار حائز اهمیت است. در بین اجزای گوشی های همراه، باتری تلفن همراه یکی از مهم ترین قطعات است. به طوری که اگر باتری مختل شود، تمام مدار الکتریکی تلفن شما برهم خواهد خود. باتری جزئی از اجزای مصرفی تلفن ها است. که شما می توانید با هر بار شارژ کردن آن مجدد از آنها استفاده کنید.

در مورد باتری تلفن های همراه چه اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانید چند برند از باطری تلفن همراه در دنیا وجود دارد؟ در مورد قیمت این باتری ها چیزی می دانید؟ یا حتی می دانید که هر چند وقت یک بار باید اقدام به تعویض باتری تلفن همراه خود کنید؟ پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه پاسخ تمام این سوالات را دریافت کنید، اقدامی برای خرید باتری تلفن همراه نکنید زیرا با عدم داشتن اطلاعات کافی می تواند باعث شود شما متضرر شوید. برای تعمیر باتری تلفن همراه نیاز به دستگاه نقطه جوش باتری است برای تهیه دستگاه نقطه جوش باطری به سایت شهر باتری مراجعه کنید

انواع باتری موبایل

ابتدا قصد داریم در مورد انواع باطری  تلفن همراه با شما صحبت کنیم. شما باید انواع باتری تلفن همراه را بشناسید تا بر اساس آن بتوانید باتری مورد نظر تلفن خود را تشخیص بدهید. باطری ها در طول تاریخ دچار تغییرات گسترده ای شده اند. این موضوع را می توانید از اندازه و سایز باتری تلفن های قدیمی با تلفن های هوشمند امروزه به راحتی پی ببرید. باتری موبایل برای هر تلفنی با دیگری متفاوت است. یکی از دلایلی که باعث به وجود آمدن انواع باتری تلفن همراه شده است، دخالت برند های مختلف در تولید گوشی های همراه است.

برای مثال شما نمی توانید باتری های تولیدی از گوشی سامسونگ را برای گوشی های اپل استفاده کنید. بنابراین در وهله اول باید بدانید که باتری ها بر اساس برند هر گوشی و مدل آن با یکدیگر متفاوت اند. اما از نظر جنس، تفاوت های دیگری نیز میان باطری ها وجود دارد. بر این اساس باتری ها به 4 دسته تقسیم می شوند. باتری های نیکل متال هیبرید، باتری لیتیوم یونی، باتری باتری نیکل کادمیوم و باتری لیتیوم پلیمری. هر یک از این دسته باتری ها ویژگی هایی دارند که آنها را نسبت به یکدیگر متمایز کرده اند. در ادامه در خصوص هر یک از این نوع 4 باتری تلفن همراه با شما صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با قیمت باتری تلفن همراه و خرید بهترین باتری تلفن همراه به سایت شهر باتری مراجعه کنید

باتری تلفن همراه

باتری لیتیوم پلیمری و لیتیوم یونی

گفتیم که 4 نوع باطری برای تلفن های همراه وجود دارد. در این قسمت قصد داریم در مورد باتری های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری با شما صحبت کنیم. ابتدا باتری های لیتیوم یونی. شاید تعجب کنید اگر بدانید، محبوب ترین و بهترین تکنولوژی در ساخت انواع باتری تلفن همراه در این باتری استفاده شده است. اما متاسفانه این باتری ها چندان مورد توجه عموم قرار نمی گیرند زیرا نسبت به دیگر انواع باتری های موبایل، قیمت بالاتری دارند.

در مقابل، باتری های لیتیوم پلیمری، جزو باتری های سبک وزن هستند که مردم زیادی علاقه مند به خرید آن هستند. انی باتری ها از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا برای ساختشان استفاده شده است. از نظر ظرفیت می توان باتری لیتیوم پلیمری را یکی از برترین باتری های تلفن همراه در دنیا دانست زیرا ظرفیت این باتری ها چیزی نزدیک به 2 برابر باتری های لیتیوم یونی است. از نظر اندازه نیز باتری های لیتیوم پلیمری، دارای ابعاد و اندازه بزرگ و حجم گیری نیستند و در مقایسه با باتری های لیتیوم یونی بسیار کوچک تر می باشند.

باتری نیکل کادمیوم و نیکل متال هیبرید

به غیر باتری های لیتیوم پلیمری و لیتیوم یونی، دو نوع دیگر از انواع باتری تلفن همراه موجود است که شما می توانید آنها را برای تلفن های همراه خود خریداری کنید. البته باید قبل از خرید کمی با این باتری های آشنا شوید. باتری های نیکل کادمیوم شاید معرف حضوری بسیاری از شما باشد. این باتری ها اولین نسل از باتری های قابل حمل می باشند که اختراع شده اند. از نظر ظاهری، باتری های نیکل کادمیوم کمی بزرگ و از نظر وزنی کمی نیز سنگین می باشند. با هر بار شارژ باید زمان زیادی را تحمل کنید تا ظرفیت آنها پر شود.

باتری های نیکل متال هیبرید نیز از نظر کارایی شباهت های بسیار زیادی به باتری های نیکل کادمیوم دارند. این باتری ها در همه خصوصیت ها با باتری های نیکل کادمیوم شباهت دارند الا 2 مورد. اولین مورد از تفاوت باتری های نیکل متال هیبرید، ظرفیت آنها است. این باتری ها از نظر ظرفیتی، انرژی بیشتری نسبت به باتری های نیکل کامیوم ذخیره می کنند. تفاوت دوم آن ها نیز جنسشان است. باتری های نیکل متال هیبرید از نظر آلیاژ هیدروژن هستند.

سیر تا پیاز قیمت باتری اسباب بازی

یکی از سوالات پرتکرار که در مورد باتری اسباب بازی پرسیده می شود، مربوط به میزان عمر این باتری ها است. اکثرا تمایل دارند بدانند هر باطری برای اسباب بازی چقدر می تواند عمر کند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، باطری های اسباب بازی بر اساس تنوعی که دارند، دارای طول عمر مختلف می باشند. برای مثال بر اساس شیوه نگهداری شما از باتری، شاید نیاز باشد باتری های غیر قابل شارژ را هر 2 ماه یا حتی 6 ماه یک بار عوض کنید.

اما باتری های غیر قابل شارژ عمری بین 1 تا 3 سال خواهند داشت. این بالا و پایین شدن عمر باطری ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال اینکه شما این باتری ها را چگونه شارژ می کنید، در طول عمر آن ها تاثیر خواهد گذاشت. پیشنهاد می کنیم بعد از خرید باتری های قابل شارژ ابتدا اجازه دهید آنها شارژ ابتدایی مورد نیاز خود را دریافت کنند. در دفعه اول باید اجازه دهید باتری شما 8 ساعت کامل شارژ شود. برای دفعات بعدی هر 4 ساعت شارژ برای افزایش عمر باتری اکتفا خواهد کرد.

پیشنهاد می کنیم برای بالا بردن عمر باتری از نگهداری ان ها در فضای گرم و مرطوب خودداری کنید. حتی اجازه ندهید در یک بازه زمانی 2 ساعته، چندین بار باتری شارژ شود زیرا این کار می تواند عمر آن را کاهش دهد. پس باید بدانید که شیوه نگهداری شما می تواند عمر مختلفی را برای باطری اسباب بازی که خریداری می کنید، تعیین کند. برای تعمیر باتری اسباب بازی نیاز به دستگاه نقطه جوش باتری است برای خرید دستگاه نقطه جوش باطری به سایت شهر باتری مراجعه کنید

باتری اسباب بازی

قیمت باتری اسباب بازی

قیمت یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که برای خرید مطرح می شود. در مورد قیمت باتری اسباب بازی نیز سوال های زیادی پرسیده می شود که قصد داریم در این قسمت در خصوص قیمت باطری اسباب بازی با شما صحبت کنیم. همان طور که دانستید، باتری اسباب بازی دارای تنوع مختلفی است. برای مثال باتری های دسته ایکس باکس و باتری های ماشین شارژی، قیمت متفاوتی نسبت به باتری عروسک شارژی یا دوچرخه شارژی دارند.

حتی اینکه شما از چه برندی باتری خود را خریداری می کنید، در قیمت ان تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین توضیحات توصیه می کنیم برا مشاهده قیمت باتری اسباب بازی، ابتدا نوع اسباب بازی خود و سپس برندی که قصد خرید باتری از آن را دارید مشخص کنید. قیمت هر نوع باتری با نوع دیگری متفاوت است. برای مثال باتری های نیم قلمی و کتابی در قیمت اختلاف زیادی باهم دارند. این را نیز اضافه کنیم که خرید بدون واسطه می تواند در کاهش قیمت باتری اسباب بازی تاثیر گذار باشد. پس سعی کنید تا حد امکان خرید بدون واسطه انواع باتری اسباب بازی را انجام دهید.

خرید باتری اسباب بازی

خرید باتری اسباب بازی شاید در نگاه اول کار بسیار راحتی باشد. اما زمانی که پا به دنیای اسباب بازی ها می گذارید، متوجه خواهید شد که چه فرایند سختی برای انتخاب و خرید باتری پیش روی خود دارید. تا این قسمت از مطلب، اطلاعات لازم در خصوص انواع باتری اسباب بازی را به دست آورید. اکنون باید به فکر خرید باطری اسباب بازی باشید زیرا این کار می تواند در کاهش مبلغ پرداختی شما تاثیر گذار باشد. اما چگونه می توان خرید بدون واسطه باتری اسباب بازی را انجام داد؟

خرید بی واسطه با شهر باتری

شما می توانید به راحتی کار خرید بی واسطه باتری اسباب بازی را از طریق یک وبسایت معتبر و رسمی به نام وبسایت شهر باتری انجام دهید. وبسایت شهر باتری یکی از بزرگ ترین وبسایت هایی است که در زمینه فروش انواع باطری اسباب بازی فعالیت می کند. برای خرید بهترین باتری اسباب بازی به سایت شهر باتری مراجعه کنید

مجموعه شهر باتری به خاطر سهولت در خرید بدون واسطه انواع باتری، وبسایت شهر باتری را راه اندازی کرده است تا شما مشتریان از هر کجای کشور که هستید بتوانید با ارزان ترین قیمت ممکن انواع باتری اسباب بازی را خریداری کنید. وبسایت شهر باتری علاوه بر در نظر گرفتن قیمت های مقرون به صرفه، جهت رفاه حال شما مشتریان، امکان ارسال رایگان محصول را برای سفارش های شما فعالی کرده تا بتوانید با حداقل پرداختی ممکن، محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

تفاوت باتری های آلکالاین با باتری نیکل متال هیدرید

اسباب بازی به مجموعه وسایلی گفته می شود که کودکان برای بازی ان ها را انتخاب می کنند. شاید یکی از اولین وسایلی که یک فرزند به صورت اختصاصی مالکیت آن را خودش بر عهده دارد، اسباب بازی هایی است که در زمان کودکی در اختیار خود دارد. اگر شما نیز قصد دارید برای فرزند خود انواع اسباب بازی را خریداری کنید، ابتدا باید به فکر خرید باتری اسباب بازی باشید زیرا بسیاری از اسباب بازی های امروزی با استفاده از باتری کار می کنند.

هر باتری برای نوعی از اسباب بازی استفاده می شود. برای مثال عروسک های آواز خوان یکی از پرفروش ترین اسباب بازی هایی هستند که بیشتر دختر ها به خرید آن علاقه مند هستند. برای این اسباب بازی ها باید حتما باتری مخصوص ان ها را تهیه کنید. باطری اسباب بازی به دو نوع باتری های شارژی و غیر قابل شارژ دسته بندی می شوند. آیا در مورد هر باتری از هر اسباب بازی چیزی می دانید؟ با توجه به اینکه باتری، نیروی لازم را برای اسباب بازی ها تامین می کند، باید حتما نسبت به خرید آن توجه کنید. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم به ادامه مطلب توجه کنید تا هر آنچه را که لازم است در خصوص انواع باطری اسباب بازی بشناسید.

معرفی انواع باتری اسباب بازی

همانطور که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره کردیم، باتری اسباب بازی به دسته های مختلفی تقسیم می شود. هر اسباب بازی باتری مخصوص خود را استفاده می کند. برای اینکه بدانید باتری اسباب بازی مورد نظر شما از چه نوع باتری های شارژی و غیر قابل شارژ است، باید انواع باتری اسباب بازی را بشناسید. در ادامه قصد داریم برخی از شایع ترین باطری هایی که برای اسباب بازی های گوناگون استفاده می شود به شما معرفی کنیم.

باتری اسباب بازی

باتری های قلمی شارژی، باطری لیتیوم پلیمر، باتری های قلمی معمولی، باتری سکه ای، باتری 9 ولت کتابی شارژی، باتری های نیم قلمی معمولی، باتری 9 ولت کتابی معمولی، باتری های نیم قلمی آلکالاین، باتری 9 ولت کتابی آلکالاین، باتری های نیم قلمی شارژی، باتری نیکل متال هیدرید. این موارد ذکر شده برخی از انواع باتری اسباب بازی رایج در بازار کشورمان هستند که برای انواع اسباب بازی ها استفاده می شوند.

در اسباب بازی ها به خاطر تنوع بسیار بالای محصول، نمی توان از یک باتری برای همه وسایل استفاده کرد. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم ابتدا شارژی یا غیر شارژی بودن باتری مورد نیاز خود را مشخص کنید و سپس به دنبال هر یک از این انواع باتری هایی که برای استفاده در اسباب بازی ها ساخته شده اند، استفاده کنید. بد نیست این را بدانید که هر یک از این باتری ها را می توانید در بازار کشورمان از برند های تولیدی مختلف خریداری کنید. برند ها نیز بر اساس داخلی و خارجی بودن به دو دسته مختلف تقسیم می شوند. برای تعمیر باتری اسباب بازی نیاز به دستگاه نقطه جوش باتری است برای خرید دستگاه نقطه جوش باطری به سایت شهر باتری مراجعه کنید

شناخت باتری های آلکالاین

در قسمت های گذشته بارها گفتیم که باتری ها بر اساس تکنولوژی هایی که در ساخت آنها استفاده می شود به دو دسته باتری های قابل شارژ و غیر قابل شارژ تقسیم می شوند. گفتیم که هر باتری برای نوعی خاص از اسباب بازی ها استفاده می شود. باتری های آلکالاین یکی از انواع باتری اسباب بازی هستند که شما می توانید در وسایل مختلف استفاده کنید. بد نیست کمی این نوع از باتری اسباب بازی را بیشتر بشناسید.

باتری های آلکالاین از انواع باتری های مورد استفاده در اسباب بازی ها هستند که شما می توانید ان ها را به صورت اندازه های مختلف برای انواع اسباب بازی کودکان استفاده کنید. این باتری ها اکنون در بازار به اندازه قلمی، بزرگ، متوسط و کتابی موجود می باشند. بهتر است بدانید باتری اسباب بازی آلکالاین از جمله باتری های غیر قابل شارژ است که باید پس از هر بار اتمام شدن شارژ باتری، به فکر خرید یک باتری دیگر باشید. اگر قصد خرید باتری های آلکالاین را دارید ابتدا ببینید کدام نوع از این بدتر متناسب اسباب بازی شما است.برای شناخت بهترین باتری اسباب بازی به سایت شهرباتری مراجعه کنید

بررسی باتری نیکل متال هیدرید

باتری های نیکل متال هیدرید یکی دیگر از انواع باتری هایی است که در اسباب بازی های کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. بد نیست بدانید این باتری ها از جمله باتری های موجود در بازار هستند که بین مشتریان بسیار پرطرفدار و محبوب می باشند. باتری نیکل متال هیدرید به خاطر تکنولوژی فوق العاده ای که در ساخت آن استفاده شده، از جمله باکتری هایی است که جزو بهترین تولیدات شرکت وارتا شناخته می شود.

یکی از دلایل اصلی محبوبیت باتری نیکل متال هیدرید این است که شما پس از هر بار استفاده از این باتری ها می توانید مجددا با استفاده از شارژر های مخصوص ان ها را شارژ کنید. شاید تعجب کنید اگر بدانید باطری دسته ایکس باکس و باتری ماشین شارژی تماما از این دسته باتری های نیکل متال هیدرید هستند. پیشنهاد می کنیم در نگهداری این باتری ها کوشا باشید زیرا قیمت این نوع از باتری اسباب بازی نسبت به دیگر باتری ها، کمی بالاتر است.

فرش تا عرش قیمت باتری زمین شوی

قیمت از اصلی ترین موارد قابل بررسی است. اکثرا تمایل دارند بدانند با چه مبلغی می توانند کار خرید باتری زمین شوی را انجام دهند. به راستی قیمت باطری اسکرابر چقدر است؟ آیا باید برای خرید باتری این دستگاه مبلغ هنگفتی را بپردازیم؟ خرید باطری زمین شوی نیاز به پرداخت مبلغ زیادی ندارد. البته این به شرطی است که شما بتوانید یک فروشگاه معتبر و مورد اطمینان را پیدا کنید که محصولات خود را بدون واسطه به دست مصرف کنندگان می رسانند.

اما عمده ترین دلایلی که بر قیمت باتری زمین شوی تاثیر می گذارند، نوع باتری و برند ان هستند. برند های خارجی باتری اسکرابر در مقایسه با برند های داخلی قیمت بالاتری دارند. شما باید حتما نوع دستگاه زمین شوی خود را مشخص کنید تا بر اساس آن بتوانید از قیمت باطری مخصوص این دستگاه مطلع شوید. بهتر است برای کسب اطلاع از قیمت باطری زمین شوی، سری به وبسایت هایی که این زمینه فعالیت می کنند بزنید. با جست و جوی محصول مورد نظر خود در این وبسایت ها می توانید از قیمت لحظه ای باتری زمین شوی مطلع شوید. اما عموما باطری های اسکرابر قیمتی زیر 500 هزار تومان دارند. برای تعمیر باتری زمین شوی نیاز به دستگاه نقطه جوش باتری است برای تهیه دستگاه نقطه جوش باطری به سایت شهر باتری مراجعه کنید

باتری زمین شوی

افزایش عمر باتری زمین شوی چگونه امکان پذیر است؟

با توجه به نقش حیاتی و قیمتی که باطری زمین شوی یا همان اسکرابر دارد، باید سعی کنید به خوبی از این قطعه محافظت کنید زیرا در صورت عدم مراقبت ممکن است عمر باطری بنابر دلایل مختلف کاهش یابد و شما ناچار به تعویض زود هنگام باتری این دستگاه شوید. اما آیا می دانید که چگونه می توان عمر باطری زمین شوی را افزایش داد؟

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث کاهش عمر باتری اسکرابر خواهد شد، شارژ بی رویه این باطری است. تا زمانی که باتری نیاز به شارژ شدن نداشت، آن را به شارژ نزنید زیرا شارژ دقیق و به اندازه باطری زمین شوی یکی از راه ها برای افزایش بهره وری و طول عمر این باتری ها است. سعی کنید شارژ باتری این دستگاه کامل تخلیه شود و سپس آن را به شارژ بزنید.

علاوه بر این توصیه می کنیم دمای مناسبی را برای نگهداری از باتری فراهم کنید. زیرا باطری دستگاه زمین شوی در هوای گرم و مرطوب اسید جدی خواهد دید. تا حد امکان سعی کنید دستگاه را از رطوبت به دور نگه دارید. تابش گرمای مستقیم به دستگاه نیز باعث از بین رفتن کارایی های باتری خواهد شد. پس اگر قصد دارید زود به زود باتری دستگاه اسکرابر خود را تعویض نکنید، این موارد ذکر شده را مو به مو اجرا کنید.

خرید باتری زمین شوی از فروشگاه شهر باتری

حتما برای شما نیز دغدغه پیدا کردن یک فروشگاه معتبر جهت خرید باتری زمین شوی ارزان به وجود آمده است. اما شما می توانید با یک راهکار ساده، این دغدغه را برطرف کنید. اگر قصد دارید با کیفیت ترین و بهترین باتری زمین شوی را با قیمت های بسیار عالی و مشتری پسند خریداری کنید، باید سری به وبسایت شهر باتری بزنید. مجموعه شهر باتری را شاید بتوان بزرگترین مجموعه فروش انواع باتری در کشور نام گذاری کرد.

این مجموعه با توجه به حذف واسطه گری ها، سعی کرده قیمت گذاری عادلانه ای را بر محصولات مختلف خود از جمله باطری زمین شوی قرار دهد تا شما بتوانید در هر کجای کشور که هستید، با بهترین قیمت ممکن این محصول را خریداری کنید. وبسایت شهر باتری برای مشتریان خود خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است. از ارسال رایگان تا ضمانت اصالت کالا، همه و همه در وبسایت شهر باتری برای شما مشتریان فراهم است.

با مراجعه به این وب سایت می توانید بهترین مارک های باتری اسکرابر را با نازل ترین قیمت ها خریداری کنید. توصیه می کنیم برای اطمینان از قیمت های درج شده در وبسایت شهر باتری، به دیگر وبسایت ها مراجعه کنید و قیمت ها را باهم مقایسه کنید تا با چشم خود ببینید وب سایت شهر باتری تا چه میزان به قدرت خرید شما مشتریان گرانقدر توجه خواهد کرد.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد