x تبلیغات
شناخت جامع انواع باطری ها

باتری پیچ گوشتی شارژی چیست

قصد تهیه باتری پیچ گوشتی شارژی رو داری؟ بهترین منبع برای تو شهرباتریه. استفاده از باتری به جای برق مستقیم در ساخت ابزار های صنعتی چند صباحی است که بیشتر از گذشته رواج پیدا کرده است. دستگاه ها و ابزار های فنی که نیروی مورد نیاز خود را از انرژی باتری تامین می کنند در بالا بردن سرعت کار تاثیر بسیاری زیادی خواهند داشت. استفاده از ابزار هایی که با باتری کار می کنند، به خاطر پایین بودن وزنشان، باعث می شوند کیفیت کار نیز بالا برود. یکی از شایع ترین و پر فروش ترین ابزار هایی که نیروی مورد نیازش را از باطری تامین می کند، پیچ گوشتی شارژی است.

پیچ گوشتی شارژی یک وسیله محبوب برای افراد فنی کار است زیرا زمانی که از این وسیله استفاده می کنند، سرعت کارشان به شدت بالا خواهد رفت. اما یک نکته مهم در زمان خرید این وسیله وجود دارد و آن هم خرید باتری پیچ گوشتی شارژی است. باتری را شاید بتوان مهم ترین عضو این وسیله نامگذاری کرد زیرا اگر شما نتوانید یک باتری مناسب برای این مدل پیچ گوشتی تهیه کنید، دستگاه نمی تواند نیروی مورد نیاز و محرکش را تهیه کند. به همین خاطر است که از اهمیت باطری پیچ گوشتی شارژی صحبت می کنیم. اما آیا اطلاعات کافی در مورد باتری پیچ گوشتی شارژی را دارید؟ می دانید که باید چه باطری پیچ گوشتی شارژی را برای محصول خود خریداری کنید؟ پیشنهاد می کنیم به ادامه مطلب توجه کنید تا پاسخ این سوال ها را دریافت کنید.

معرفی انواع باتری پیچ گوشتی شارژی

قبل از اینکه هر اقدامی برای خرید باتری پیچ گوشتی شارژی کنید ابتدا باید مدل پیچ گوشتی خود را بشناسید تا بر اساس آن بتوانید اقدام به خرید باتری مورد نیاز برای ان کنید. حتی لازم است در مورد انواع باتری های این دستگاه نیز شناخت پیدا کنید زیرا باتری پیچ گوشتی شارژی تنها یک نوع نیست.

باتری پیچ گوشتی شارژی

اما معمولا در بیشتر پیچ گوشتی شارژی ها از دو مدل باتری استفاده می شود. باتری سلول یا همان نیکل کادمیوم یا باتری لیتیوم آیون که به آن باتری 18650 نیز گفته می شود. البته بیشتر مردم باتری سلول را با نام باتری SC نیز می شناسند. در بین این دو باتری نیز باتری لیتیوم آیون بیشتر شناخته شده است و به سایز ها و آمپر های مختلف نیز تقسیم می شود. در ادامه حتما در خصوص مشخصات هر آمپر از این نوع باتری پیچ گوشتی شارژی با شما صحبت خواهیم کرد.

بررسی مشخصات مدل های باتری پیچ گوشتی شارژی

همان طور که گفتیم، انواع باتری پیچ گوشتی شارژی به دو مدل تقسیم می شوند. باتری های نیکل کامیوم یا همان باتری های SC بر اساس سایز و آمپر هایی که دارند دارای مشخصات گوناگونی می باشند که برای هر مدل خاص از پیچ گوشتی شارژی استفاده می شوند. در ادامه تمام مشخصات این مدل از باتری های پیچ گوشتی شارژی را برایتان قرار خواهیم داد.

باطری 1.2 ولت 1500 میلی آمپر موریسل

باطری 1.2 ولت 2000 میلی آمپر موریسل

باطری 1.2 ولت 2000 میلی آمپر HP موریسل

باطری 1.2 ولت 3000 میلی آمپر موریسل

باطری 1.2 ولت 1000 میلی آمپر 2/1 SC موریسل

باطری 1.2 ولت 1500 میلی آمپر 5/4 SC موریسل

باطری 1.2 ولت 1000 میلی آمپر 5/4 SC موریسل

باطری 3.7 ولت 2200 میلی آمپر 18650 RSC

نگهداری از باتری پیچ گوشتی شارژی

یکی از مهم ترین نکاتی که باید حتما بعد از خرید باتری پیچ گوشتی شارژی به آن توجه کنید، نگهداری صحیح از این وسیله است. متاسفانه بسیاری از افراد به این امر توجه کافی ندارند به همین خاطر ضرر های بزرگی را متحمل می شوند. باتری پیچ گوشتی شارژی به خاطر شاخصه هایی که دارد، باید در محیطی خاص نگهداری شود. بهتر است برای بالا بردن طول عمر باتری و جلوگیری از کاهش عمر آن هم که شده، روش های صحیح را برای نگهداری آن اتخاذ کنید.

در مجموع باطری پیچ گوشتی شارژی روش های سختی برای نگهداری پیش رو ندارد. فقط کافیست آن را در دمای خشک نگهداری کنید و از نگهداری آن در دمای بالا خودداری کنید. برای اینکه عمر باتری نیز کاهش پیدا نکند باید در شارژ کردن آن دقت کنید. نگذارید شارژ این محصول نصفه رها شود یا بعد از شارژ کامل اجازه دهید همچنان در شارژ باقی بماند. این کار باعث کاهش عمر آن خواهد شد و اجازه نمی دهد کارایی های اصلی خود را حفظ کند.

زمین تا آسمان خرید باطری جارو شارژی اصل و با قیمت مناسب

قیمت یکی از مهم ترین فاکتور ها برای مردم در هنگام خرید است. اکثرا تمایل دارند هزینه کمتری از جیب خود بپردازند. این مسئله در زمان خرید باتری جارو شارژی نیز صدق می کند. آیا از قیمت باتری جارو شارژی مطلع هستید؟ قیمت این محصول برای خرید چقدر است؟

باتری جارو شارژی

در مورد قیمت باطری جارو شارژی باید بگوییم این محصول یک قیمت ثابت و طولانی مدت ندارد. با توجه به تورم موجود نمی توان عدد ثابتی را به عنوان قیمت برای باتری جارو شارژی تعیین کرد. اما باید بدانید همان طور که باطری جارو شارژی دارای انواع مختلفی است، قیمت های گوناگونی نیز دارد. معمولا قیمت این محصول از چند فاکتور نشات می گیرد. ابعاد و اندازه جارو، مدل جارو و فروشنده جارو. این 3 عامل می توانند تاثیر مستقیمی بر قیمت باتری جارو شارژی داشته باشند. برای مثال بین خرید با واسطه و خرید بی واسطه، تفاوت زیادی بین قیمت این محصول است که باید حتما در زمان خرید به آن توجه شود.

باطری جارو شارژی هر چند ساعت تخلیه می شود؟

یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که در مورد باتری جارو شارژی وجود دارد، مدت زمان تخلیه این وسیله است. به راستی باتری جارو شارژی هر چند ساعت تخلیه می شود و نیاز به شارژ مجدد پیدا می کند؟

در خصوص زمان استفاده از جارو شارژی باید به آمپر مصرفی این محصول و ظرفیتی که باتری دارد توجه کنید. با توجه به اینکه ظرفیت باتری های جارو شارژی بر حسب میلی آمپر حساب می شوند، شما می توانید میزان زمانی که می توانید بعد از هر بار شارژ از جاروی خود استفاده کنید را روی باطری این محصول مشاهده کنید. برای به دست آوردن مدت ساعت تخلیه باتری از شارژ فقط کافیست ظرفیت باطری جارو شارژی را بر جریان مصرفی یا همان آمپر تقسیم کنید تا بدانید باطری جارو شارژی شما هر چند ساعت تخلیه می شود. البته اینکه کیفیت باتری خریداری شده شما چقدر باشد نیز در بالا و پایین شدن این زمان تاثیر خواهد گذاشت.

عمر باتری جارو شارژی چقدر است؟

یکی دیگر از پرتکرار ترین سوالاتی که در مورد باتری جارو شارژی می شود، مربوط به طول عمر این محصول است. بد نیست بدانید انواع برند های باتری جارو شارژی طول عمری حدودا 3 ساله دارند. البته این عدد می تواند با توجه به برند باتری و نحوه نگهداری شما، دچار تغییراتی شود.

برای مثال شما ممکن است در نحوه شارژ کردن باتری مراقبت های لازم را انجام ندهید. مثلا اگر بتوانید شارژ ابتدایی باتری جارو شارژی را درست انجام دهید و در دفعات بعد نیز به اندازه این باطری را شارژ کنید، می توانید طول عمر حتی 4 یا 5 ساله را از باتری خود شاهد باشید. برای این کار بهتر است در مرتبه اول اجازه دهید باتری شما حدودا 16 ساعت شارژ شود و در دفعات بعدی بعد از هر بار تخلیه شارژ اجازه دهید باتری جارو شارژی شما 8 ساعت در شارژ باشد. با این شرایط می توانید زمینه های طول عمر بالاتر را برای باطری جارو شارژی خود فراهم کنید.

خرید باتری ماشین شارژی

حال که تمام اطلاعات لازم در مورد باتری جارو شارژی را به دست آوردید باید به فکر خرید این محصول باشید. آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چگونه می توانید کار خرید باتری جارو شارژی را انجام دهید؟ اگر به یاد داشته باشید، در قسمت های قبل گفتیم که خرید بدون واسطه می تواند در میزان بودجه پرداختی شما برای خرید باطری جارو شارژی تاثیر گذار باشد.

به همین خاطر پیشنهاد می کنیم برای تجربه یک خرید بدون واسطه، شهر باتری را برای خرید این محصول انتخاب کنید. وبسایت شهر باطری ارائه دهنده انواع باطری برای طیف گسترده ای از جارو شارژی ها می باشد. شما می توانید با مراجعه به وبسایت شهر باتری، خیلی راحت محصول دلخواه خود را در این وبسایت جست و جو کنید و بدون واسطه خرید خود را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. شهر باتری علاوه بر ارسال رایگان، مشاوره های قبل از خرید را نیز برای هر محصولی به شما ارائه خواهد کرد تا بتوانید با خیالی راحت محصول دلخواه خود را تهیه کنید.

چگونه باتری جارو شارژی اصل را بشناسیم

باتری جارو شارژی میخای؟ بامن باش! جارو شارژی یکی از پرطرفدار ترین محصولاتی است که اکنون در بازار وجود دارد. این محصول به خاطر قابلیت ها و مزایایی که دارد بیشتر مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت. حمل آسان، قابلیت شارژ شدن، تولید صدای کمتر و جاگیری در فضای بسیار کم از جمله دلایلی است که مردم بیشتر ترجیح می دهند تا جارو شارژی را خریداری کنند. شاید بتوان گفت در کمتر از 5 سال آینده، جارو برقی را در هیچ خانه ای نتوانید ببینید. جارو شارژی همان قابلیت جارو برقی را دارد اما با ویژگی های بهتر و قابلیت های آسان تر.

اما اگر قصد خرید جارو شارژی را دارید حتما باید به فکر تهیه باتری آن نیز باشید زیرا این محصول با باتری کار می کند که شما باید هر بار آن را شارژ کنید. باطری جارو شارژی برای هر نوع جارو متفاوت است. یعنی شما باید باتری متناسب با جاروی خود را بخرید. در مورد قیمت باتری جارو شارژی چه می دانید؟ آیا برند های معتبر باتری جارو شارژی را می شناسید؟ قبل از خرید جارو شارژی باید حتما به پاسخ این سوالات که در مورد باتری این محصول است دسترسی داشته باشید. به همین خاطر توصیه می کنیم به ادامه مطلب خوب توجه کنید تا هر آنچه را که لازم است در مورد باتری جارو شارژی بشناسید.

انواع باتری جارو شارژی

باتری جارو شارژی نیز مانند سایز محصولات دارای انواع مختلفی است. پیش از آنکه هر صحبتی در مورد باتری جارو شارژی کنیم، قصد داریم انواع این باتری را برای شما معرفی کنیم تا شما بدانید باید برای جارو شارژی خود چه باتری را خریداری کنید. به طول کلی در تولید باتری جارو شارژی، بر اساس ولتاژ، هر باتری ساخته می شوند. باتری های جارو شارژی با ولتاژ نامی بین 3.6 تا 18 ولت خواهند بود.

این باتری ها بر اساس ابعاد و اندازه جاروی شما برای شما استفاده خواهد شد. این طبیعی است که دستگاه های بزرگتر که به انرژی الکتریکی بیشتری نیاز دارند، از باتری ولتاژ بالاتری استفاده کنند. اما یک نکته جالب در مورد انواع باطری جارو شارژی وجود دارد و آن هم قابلیت شارژ شدن آن ها است. هنوز هیچ باطری تولید نشده که بتواند بدون نیاز به شارژر استفاده شود. انواع باتری جارو شارژی بر اساس ولتاژ از نوع لیتیوم یون، نیکال متال هیدرید و لیتیوم پلیمر خواهند بود. هر یک از انواع این باتری های نیز قابلیت هایی دارند. برای مثال باتری جارو شارژی نیکل کادمیوم طول عمر بالایی دارد. این نوع باتری بین 300 تا 500 بار شارژ می شود و از جنس هیدروکسید نیکل است. حداکثر ولتاژ این نوع باتری نیز 1.2 ولت است.

معرفی برند های باتری جارو شارژی

طبیعی است که برای تولید یک محصول، برند ها و شرکت های مختلفی دست به کار شوند. به همین خاطر شما برند های مختلفی را از هر محصول در بازار مشاهده خواهید کرد. امروزه در کشورمان نیز می توانید برای جارو شارژی خود، برند های مختلفی از باتری را خریداری کنید. در ادامه برخی از برند های باتری جارو شارژی که در بازار قابل مشاهده هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

برند بلک اند دکر، ماکیتا، مولینکس، سامسونگ، مجیک، سایا یا همان پارس خزر، فیلیپس، بوش، همیلتون، آاگ، کورس و کتوود، برخی از برند های باتری جارو شارژی هستند که می توانید برای جارو شارژی خود خریداری کنید. این برند ها برخی داخلی و برخی دیگر خارجی هستند که هر کدام فاکتور های ویژه ای دارند و در برخی قابلیت ها با یکدیگر متفاوت اند.

شایع ترین انواع مدل های باطری جارو شارژی

گفتیم که باتری ها بر اساس آمپر، ولتاز و برندی که دارند برای مشتریان قابل استفاده می باشند. هر یک دارای بسته بندی های مختلفی هستند و بر اساس ظرفیتی که دارند روانه بازار خواهند شد. اما بد نیست برخی از شایع ترین انواع مدل های باتری جارو شارژی که در کشورمان مورد استفاده قرار می گیرد را بشناسید تا بدانید جارو شارژی شما از کدام یک از این باتری ها تغذیه می شود.

باطری جارو شارژی سامسونگ 7.2 ولت 1500 میلی آمپر

باطری جارو شارژی مجیک 9.6 ولت 1500 میلی آمپر

باطری جارو شارژی آاگ 18 ولت 1500 میلی آمپر

باطری جارو شارژی تکنو 12 ولت 1500 میلی آمپر

باطری جارو شارژی صنام 1500 میلی آمپر

باطری جارو شارژی همیلتون 9.6 ولت 1500 میلی آمپر

باطری جارو شارژی راسل 16 ولت 1500 میلی آمپر

باطری جارو شارژی گیلبرتون 7.2 ولت 1500 میلی آمپر

از کف تا سقف قیمت باطری شیر چشمی

در مورد نحوه تعویض باتری شیر چشمی نیز سوال های زیادی پرسیده بودید. ابتدا باید بدانید، لازم است حتما در زمان تعویض باتری شیر چشمی، نهایت دقت و حساسیت را به خرج دهید زیرا اگر در انجام تعویض باتری این وسیله دقت نکنید، ممکن است آسیب های جدی را به شیر وارد کنید. پس سعی کنید در زمان انجام این کار دقت فرمایید. نحوه تعویض باطری شیر چشمی چندان کار سختی نیست. در چند مرحله می توانید این کار را انجام دهید. ابتدا باید محل تعویض باتری را کامل خشک کنید زیرا برخورد آب با این قسمت ها باعث غیر فعال شدن آنها خواهد شد.

سپس باید اهرم و پیچ هایی که معمولا قرار دارند را باز کنید. برای این کار نیاز به ابزار های لازم دارید زیرا حتما باید تنظیم کننده دمای شیر را نیز باز کنید. بعد از این باید شروع به باز کردن درپوش های باتری ها کنید. بعضی از باتری ها به خاطر ساخت ساده ای که دارند با استفاده از یک پیچ گوشتی باز می شوند زیرا سرپوش ان ها تنها با یک پیچ بسته شده است. اکثر باطری های شیر چشمی موجود در بازار نیز از همین نوع هستند. 

بعد از باز کردن درپوش باتری می توانید باتری قدیمی را از درون محفظه خارج کنید و جای آن باتری جدید را بگذارید. سعی کنید در همان نقطه ای که باطری قدیمی قرار گرفته بود، باتری جدید را نیز قرار دهید. حتما درپوش باتری ها را نیز محکم به باتری جدید ببینید. اهرم ها و پیچ های باز شده را نیز به حالت اول ببندید و سپس اهرم تنظیم دما را نیز به صورت دقیق تنظیم کنید. با انجام این کار ها و تست شیر چشمی خود، کار تعویض باطری به اتمام خواهد رسید.

قیمت باطری شیر چشمی چقدر است؟

خرید باطری برای شیر های چشمی نیز امر مهمی است که باید با دقت انجام شود. قیمت در زمان خرید مهم ترین مسئله ای است که مطرح خواهد شد. بهتر است بدانید قیمت باطری شیر چشمی به خاطر تنوع برند های موجود در بازار از این محصول؛ دارای اعداد و ارقام مختلفی است. برای اینکه بتوانید به قیمت باتری شیر چشمی پی ببرید ابتدا باید نوع شیر خود را بشناسید و سپس در مورد برند باتری شیر کمی تعمل کنید.

باتری شیر چشمی

برند های داخلی و خارجی زیادی از باتری شیر چشمی در بازار وجود دارند که هر یک قیمت های مختلفی را دارند. از طرفی اینکه شما بتوانید خرید باطری شیر چشمی را بدون واسطه انجام دهید هم می توانید در مبلغ پرداختی شما برای خرید شیر چشمی، تاثیر گذار باشد. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم ابتدا نوع شیر چشمی خود را مشخص کنید و پس از آن یکی از برند های ایرانی یا خارجی را برای خرید انتخاب کنید تا بتوانید قیمت این محصول را به دست بیاورید.

از کجا باطری شیر چشمی سفارش دهیم؟

آیا می دانید که از کجا می توانید باتری شیر چشمی را بدون واسطه خریداری کنید؟ فروش باطری شیر چشمی بدون اینکه مبلغ واسطه گری ها به قیمت افزوده شود، مسئله مهمی است که هر فروشنده ای به آن توجه نخواهد کرد. اما شما می توانید در عرض چند دقیقه خرید بدون واسطه انواع برند های باتری شیر چشمی را انجام دهید.

برای این کار فقط کافیست وارد وب سایت شهر باتری شوید. وبسایت شهر باتری یکی از مطمئن ترین آنلاین شاپ های کشور است که در زمینه فروش انواع باتری از جمله باطری شیر چشمی فعالیت می کند. شما می توانید برای اطمینان به این مجموعه، قیمت باطری شیر چشمی درج شده در این وبسایت را با دیگر فروشگاه ها وبسایت هاش کشورمان مقایسه کنید تا متوجه شوید که این مجموعه تا چه حد به قدرت خرید شما مشتریان توجه خواهد کرد. 

وبسایت شهر باتری، معتبر ترین برند های باطری شیر چشمی از جمله برند دوراسل، پاناسونیک، وارتا، GP و انرژایزر را که از معروف ترین برند های تولید کننده باطری شیر چشمی در دنیا هستند را به شما با بهترین قیمت ها عرضه خواهد کرد

0تا 100 تشخیص باتری شیر چشمی اصل

شیر های چشمی یکی از پرمصرف ترین و پرفروش ترین محصولاتی هستند که در بازار کشورمان به فروش می رسند. این شیر ها کم کم جایگزین شیر های اهرمی خواهند شد. شیر های چشمی یه شیر های برقی به خاطر عدم نیاز به اهرم و ظاهر زیبایی که دارند مورد استقبال هر فردی قرار خواهد گرفت. اما آیا میدانید که این شیر ها، انرژی خود را برای فعالیت از کجا تامین می کنند؟ فعالیت شیر های چشمی یا همان شیر های برقی با باطری شیر چشمی است که شما باید حتما پس از خرید این شیر ها اقدام تهیه باطری به خصوص ان کنید.

وجود باتری شیر چشمی باعث می شود چشمی شیر های برقی، انرژی مورد نیازش را از مدار فرمانی که در دستگاه وجود دارد، تامین کنند. شاید جالب باشد باشد بدانید باطری شیر های چشمی از یک نوع باتری خاص جنس لیتیوم هستد. این باتری ها در مقایسه با دیگری باتری های معمولی وزن و اندازه بیشتری دارند و از ظرفیت بالاتری نیز برخوردار می باشند. اما آیا از قیمت باطری شیر چشمی مطلع هستید؟ آیا می دانید که چه زمانی باید اقدام به تعویض باتری شیر برقی کنید؟ پیشنهاد می کنیم به ادامه مطلب توجه بیشتری کنید تا همه اطلاعات لازم در مورد باتری های این نوع شیر ها را به دست بیاورید.

معرفی انواع باطری شیر چشمی

اگر قصد خرید باتری شیر چشمی را دارید ابتدا باید با انواع این باتری ها آشنا شوید. شیر های چشمی یا همان شیر های برقی به خاطر تفاوت در طراحی و اندازه، باطری های مختلفی در هر یک از آنها استفاده می شوند. اما همان طور که در قسمت قبل نیز گفتیم، باطری شیر چشمی از جنس لیتیوم است زیرا این باتری ها نسبت به باتری های معمولی از ظرفیت های بالایی برخوردار هستند. در ادامه برخی از انواع باطری شیر چشمی موجود در بازار کشورمان را به شما معرفی خواهیم کرد تا با توجه به نوع شیر چشمی خود بتوانید هر یک از این باتری ها را خریداری کنید.

باتری شیر چشمی

باتری لیتیوم 2CR5 پاناسونیک

باطری لیتیوم CR123 پاناسونیک

باطری لیتیوم CR-P2 پاناسونیک

باطری لیتیوم CRP2-223 دوراسل

باطری لیتیوم CRP2-245 دوراسل

بد نیست این را اضافه کنیم که باطری های شیر چشمی بر اساس برند تولیدی ان ها نیز تفاوت هایی با هم دارند. این تفاوت ها در کیفیت و قیمت ان ها است. برای مثال شما هم می توانید باتری های ایرانی را برای شیر چشمی منزل خود خریداری کنید و هم باتری های خارجی. پیشنهاد می کنیم در زمان خرید حتما به تفاوت این دو نوع توجه داشته باشید.

چگونه بفهمیم که باطری شیر چشمی نیاز به تعویض دارد؟

بدون شک می توان گفت یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که در مورد باتری های شیر چشمی پرسیده می شود، زمان تعویض این باتری ها است. آیا می دانید که چه زمانی باید اقدام به تعویض باطری شیر چشمی کنید؟ اصلا چگونه بفهمیم که باتری شیر برقی یا همان شیر چشمی، نیاز به تعویض دارد؟ شما از طریق 2 راه می توانید زمان تعویض باطری شیر چشمی را تشخیص دهید.

معمولا زمانی که باتری این شیر ها رو به اتمام می شود، حسگری که این شیر های آب دارند شروع به چشمک زدن می کنند. چشمک زدن حسگر های شیر به این معنا است که شما باید اقدام به خرید مجدد باطری شیر چشمی کنید زیرا این باتری ها غیر قابل شارژ هستند و حتما باید بعد از اتمام هر باتری، باتری دیگری را جایگزین کنید. علاوه بر این اگر مشاهده کردید که این حسگر دیگر چشمک نمی زند و به صورت یکسره روشن است، باید بدانید که باتری به صورت کامل تخلیه شده است و شما برای ادامه فعالیت شیر چشمی منزل خود حتما باید یک باتری جدید خریداری کنید.

بررسی اجمالی باطری دریل شارژی

حتما برای شما سوال خواهد بود که طول عمر باطری دریل شارژی چقدر است؟ یعنی تا چه زمان می توان از یک باتری برای دریل استفاده کرد، بدون اینکه آن را تعویض کرد؟ در میزان طول عمر باتری دریل شارژی عوامل مختلفی تاثیر گذار هستند. میزان ولتاژ ورودی به باطری، دور بودن دستگاه از رطوبت، نگهداری از دریل در دمای مناسب و میزان شارژ آن توسط شارژر از جمله مهمترین عواملی هستند که می توانند در عمر باتری تاثیر بگذارند.

البته هر چند این عوامل می توانند بر عمر باتری دریل شارژی تاثیر مستقیم بگذارند اما بیشترین تاثیر را برند باتری و تکنولوژی های به کار رفته در آن دارند. شما باید برای شاهد بودن طول عمر بالاتر باتری این دریل ها، بهترین برند از باتری آن ها را تهیه کنید. برای مثال باطری دریل شارژی لیتیوم از جمله بهترین برند ها است که طول عمر بسیار بالایی دارد. به غیر از این موارد باید حتما در طریقه شارژ کردن و مدت زمان شارژ باتری این دستگاه نیز نهایت دقت را به خرج دهید. با این شرایط می توانید عمری شاید 5 ساله را نیز از باتری دریل شارژی خود مشاهده کنید.

باتری دریل شارژی

مهم ترین مواردی که باید در نگهداری باتری دریل شارژی رعایت کنید

تنها خرید یک محصول کافی نیست. با خرید محصول در واقع کار شما برای استفاده از آن آغاز می شود. اگر تمایل دارید تا مدت طولانی تری از آن استفاده کنید باید سعی کنید به خوبی از آن نگهداری کنید. برای نگهداری از باتری دریل شارژی نیز المان هایی وجود دارند که باید آنها را رعایت کنید.

یکی از اولین و مهم ترین موارد که باید در نگهداری باطری دریل شارژی رعایت کنید، طریق صحیح جداسازی باطری از دستگاه است. شما باید سعی کنید بدون هیچ آسیبی باتری را از دریل جدا کنید. در صورتی که در این موضوع حساس نباشید ممکن است سایر قطعات دریل و خود باتری آسیب جدی ببیند. غیر این مسئله، رعایت مواردی همچون، نیمه شارژ کردن باطری، جلوگیری از قرار دادن باتری در دمای بالا، نگهداری از باطری در فضای خشک و جدا کردن شارژر از باطری، الزامی است.

عمده ترین علت شارژ نشدن باتری دریل شارژی

گاهی ممکن است باتری دریل شارژی شما درست شارژ نکند و یا به کلی تحت تاثیر انرژی شارژر قرار نگیرد. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که علت شارژ نشدن باتری دریل شارژی چیست؟

این کار ممکن است به دلایل مختلف انجام نشود. اما اگر بخواهیم مهم ترین علت این کار را مطرح کنیم، باید به خرابی خازن اشاره کنیم. عدم انتقال جریان یا خرابی خازن در بین مواردی این چنینی، شایع ترین دلیلی بوده که تا کنون مشاهده شده است. در چنین مواردی خازن خراب است که نمی تواند جریان ورودی را در درون باتری نگه دارد.

خرید باتری دریل شارژی

اکنون که تمام اطلاعات لازم در مورد باطری دریل شارژی را به دست آوردید، باید به دنبال خرید این محصول برای دستگاه خود باشید. خرید باتری دریل شارژی را می توان به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام داد اما بهتر است برای خرید این محصول به دنبال منبعی بگردید که این باتری را بدون واسطه و با کم ترین هزینه به شما عرضه می کند.

برای این کار فقط کافیست تمام کار خرید باطری دریل شارژی را به وبسایت شهر باتری بسپارید. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین باتری دریل شارژی را با ارزان ترین قیمت ممکن از شهر باتری تهیه کنید. شهر باتری به خاطر فروش بی واسطه، کمک زیادی به صرفه جویی شما در هزینه هایتان خواهد کرد. شما می توانید زمانی که در خانه مشغول استراحت هستید، وارد وب سایت شهر باتری شوید و باتری دریل شارژی مورد نظر خود را از این وبسایت سفارش دهید تا در اسرع وقت محصول مورد نظر شما درب منزل تحویل داده شود.

خرید باتری دریل شارژی ارزان تر

باتری دریل شارژی میخای؟ نمیدونی قیمت باطری دریل شارژی چنده؟ بس با ما باش تو این مطلب!!! استفاده از محصولات برقی چند صباحی است که منسوخ شده است. با پیشرفت علم و تکنولوژی رفته رفته محصولات شارژی که می توانند نیروی محرک خود را از انرژی ذخیره شده در باتری بگیرند، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این محصولات معمولا قابل حمل تر هستند و استفاده از ان ها نیز راحت تر است. به همین خاطر اکثر مردم طرفدار استفاده از محصولاتی هستند که با یک بار شارژ می توانند از آن استفاده کنند. یکی از ابزار های شارژی که امروزه بسیار بین مردم به فروش می رسد، دریل شارژی است. استفاده از دریل شارژی در بین افراد بسیار شایع شده است. شما می توانید به راحتی دریل شارژی را از بازار تهیه کنید. این محصول مدتی است که جایگزین دریل برقی شده است.

اما یک نکته قابل توجه که حتما باید قبل از خرید دریل شارژی به آن توجه کنید، خرید باتری دریل شارژی است. دریل های شارژی انرژی مورد نیاز خود را از باطری دریافت می کنند به همین خاطر باید قبل از خرید دریل به فکر تهیه باطری دریل شارژی باشید. بد نیست بدانید باطری دریل شارژی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام قابلیت هایی دارند. لیتیوم یون، نیکل کادمیوم و نیکل هیدرید، انواع باتری دریل شارژِ می باشند. اگر می توانید خودتان دریل شارژی را پاک کنید، بهتر است سلول باطری دریل شارژی را خریداری کنید. در غیر این صورت نیاز است پک آماده باتری دریل شارژی را بخرید.

پک آماده باطری دریل شارژی به چه صورت است؟

شاید از خود بپرسید منظور از پک آماده باتری دریل شارژی چیست و چگونه صورت می پذیرد؟ برای اینکه بتوانید باتری دریل شارژی را وصل کنید تا این ابزار برای شما کار کند، باید نقطه جوش و پک کردن سلول های باتری دریل شارژی را بلد باشید. در صورتی که فاقد این مهارت هستید، کافیست کار را به کارشناسان شهر باتری بسپارید.

البته قبل از اینکه به دنبال پک آماده باتری دریل شارژی خود باشید باید ظرفیت باطری دریل خود را مشخص کنید تا کارشناسان ما بر اساس آن، بهترین پک را برای شما ارائه کنند. با خرید پک آماده باتری دریل شارژی فقط کافیست این پک را در قاب باتری دریل نصب کنید و سپس به راحتی از دریل خود استفاده کنید. بدون تردید شهر باتری بهترین و با کیفیت ترین پک را برای شما آماده خواهد کرد.

باتری دریل شارژی

منظور از آمپر ساعت در باتری دریل شارژی چیست؟

قبل از اینکه به معرفی انواع باتری دریل شارژی بپردازیم قصد داریم به یک سوال پر تکرار در مورد این محصول پاسخ دهیم. شاید این سوال، سوال اکثر شما نیز باشد پس حتما به پاسخ آن خوب توجه کنید. منظور از آمپر ساعت در باتری دریل شارژی چیست؟

در حقیقت، منظور از آمپر ساعت در باتری دریل های شارژِ همان اندازه ظرفیت باطری است که بر اساس آمپر خواهد بود. به این صورت که اگر یک باتری با ظرفیت 1 آمپر را حساب کنیم، این باطری می تواند 1 آمپر از جریان برق را در طول 1 ساعت تولید کند.

انواع برند های باتری دریل شارژی

باتری دریل شارژی نیز مانند هر محصول دیگری، تولید کنندگان مختلفی دارد. طبیعی است که یک محصول دارای چند تولید کننده و برند مختلف باشد اگر قصد خرید باتری دریل شارژی را دارید باید برخی از معروف ترین برند های باتری دریل شارژی که برخی داخلی و برخی دیگر خارجی هستند را بشناسید. با این اوصاف می توانید به راحتی بهترین برند از از میان برند های مختلف موجود در بازار تشخیص دهید. باتری دریل شارژی دارای برند های زیادی است اما مواردی که در ادامه معرفی می کنیم، جزو بهترین برند های باتری دریل شارژی هستند.

باطری دریل شارژی بوش، باطری دریل شارژی رونیکس، باطری دریل شارژی آاگ AEG، باطری دریل شارژی هیوندای، باطری دریل شارژی ماکیتا، باطری دریل شارژی اینتگرال، باطری دریل شارژی توسن، باطری دریل شارژی هیتاچی، باطری دریل شارژی ادون، باطری دریل شارژی کراون و باطری دریل شارژی دیوانت، انواع مدل های باتری دریل شارژی موجود در بازار هستند که در کشور ما نیز وجود دارند.

قیمت باتری دریل شارژی

این امکان برای اکثر افراد وجود ندارد که بخواهند بدون مشاهده قیمت، دست به خرید یک محصول بزنند. در زمان خرید باتری دریل شارژی نیز اکثرا سعی می کنند مناسب ترین قیمت را انتخاب کنند بدون اینکه به کیفیت ان توجهی داشته باشند. اما باید بدانید هیچگاه نباید در خرید وسایل حساس به قیمت توجه چندانی داشته باشید. آیا به راستی می دانید قیمت باتری دریل شارژی چقدر است؟

در مورد قیمت باتری دریل شارژی دیدگاه های مختلفی مطرح می شود. اما درست ترین دیدگاه، دیدگاهی است که قیمت این محصول را بر اساس فاکتور های خاص ان، متفاوت بداند. باتری دریل شارژی بر اساس میزان ولتاژ، نوع برند و نوع جارو شما، قیمت متفاوتی دارد. پس شما نمی تواند یک عدد ثابت و دائمی را به عنوان قیمت باتری دریل شارژی بشناسید. به همین منظور شما تنها می توانید با خرید بدون واسطه این محصول، کمی خرید مقرون به صرفه تر را تجربه کنید.

سیر تا پیاز شناخت باتری موتور شارژی اورجینال

قیمت باتری موتور شارژی چقدره؟ بهترین منبع برای خرید باطری موتور شارژی چیه؟ موتور شارژی امروزه به یکی از پرطرفدار ترین محصولات در بین کودکان تبدیل شده است. موتور شارژی به خاطر جذابیتی که برای کودکان دارد، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. عمدتا پسرها دنبال خرید موتور شارژی هستند. کودکانی که در سنین پایین به دنبال سوار شدن بر یک وسیله نقلیه هستند سعی می کنند از پدر و مادرشان تقاضا کنند تا برایشان موتور شارژی خریداری کنند. اما موتور شارژی نیز مانند بیشتر وسایل اسباب بازی کودکان به یک نیروی محرک نیاز دارد که در اکثر وسیله های بازی این نیروی محرک، باتری است.

شاید جالب باشد بدانید عمده مصارف باتری های سیلد اسید نیز موتور شارژی کودکان هستند. باتری برای یک موتور شارژی به عنوان منبع انرژی شناخته می شود. به همین دلیل است که باتری این وسیله بسیار مهم است. آیا می دانید که قیمت باطری موتور شارژی چقدر است؟ در مورد شارژ ابتدایی باتری این موتور ها چه می دانید؟ چند مدل برند باطری موتور شارژی وجود دارد؟ آیا می دانید که اصلا شارژ باتری موتور شارژی چگونه انجام می شود؟ پیشنهاد می کنیم تمام توجه خود را به ادامه مطلب بگذارید تا با پاسخ تمام این سوالات آشنا شوید.

توجه به شارژ ابتدایی باتری موتور شارژی

قبل از اینکه به هر موضوعی بپردازیم قصد داریم یک نکته مهم در مورد باتری موتور شارژی را به شما گوشزد کنیم. نکته ای که عدم توجه به آن می تواند خسارت شدیدی را روی دست شما بگذارد. این نکته در مورد شارژ ابتدایی باتری موتور شارژی است. اکثرا به این موضوع بی توجه هستند و زمانی که موتور شارژی برای کودک خود می خرند، اجازه می دهند تا بعد از 2 ساعت شارژ، فرزندشان از موتور استفاده کنید.

در حالی که این کار باعث نابودی باطری خواهد شد. شما باید بعد از خرید موتور شارژی آن را به مدت 16 ساعت شارژ کنید. در این 16 ساعت شارژ مداوم حق ندارید از موتور استفاده کنید. زیرا اگر موتور شارژی شما شارژ ابتدایی اش را به خوبی دریافت نکنید ممکن است از ریشه نابود شود. علاوه بر این باید شارژ های بعدی را نیز رعایت کنید. مدت زمان شارژ های بعدی نصف خواهد شد یعنی 8 ساعت شارژ باتری می تواند برای استفاده از آن کفایت کند. توجه به این نکات سبب افزایش طول عمر باتری موتور شارژی شما خواهد شد.

باطری موتور شارژی

شارژ باتری موتور شارژی چگونه انجام می شود؟

کسب اطلاعات در مورد محصولی که قصد خرید آن را دارید می تواند به شما کمک کند تا از آن محصول بهتر نگهداری کنید و کوچک ترین ضرری را متحمل نشوید. به همین خاطر باید حتما با چگونگی انجام شارژ باتری باطری موتور شارژی آشنا شوید. در وهله اول شما باید یک شارژر مناسب را برای شارژ این محصول استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم از شارژر های اتومات برای شارژ باتری موتور شارژی استفاده کنید.

معمولا زمانی که اقدام به خرید موتور شارژی می کنید، این نوع شارژر ها در محصول هستند اما اگر محصول خریداری شده شما فاقد چنین شارژری بود بهتر است خودتان به دنبال خرید شارژر اتومات باشید. متاسفانه برخی افراد از آداپتور برای شارژ باطری موتور شارژی استفاده خواهد کرد. توجه داشته باشید که این کار سبب متورم شدن باتری می شود و به مرور زمان ان را از بین می برد.

معرفی انواع باطری موتور شارژی

هر محصولی بر اساس ویژگی هایی که دارد، نیاز به باتری های گوناگونی خواهد داشت، موتور شارژی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. باتری های موتور شارژی نیز دارای انواع مختلفی هستند. اما باید بدانید که این تفاوت در میزان ولت و آمپر آنها است. تمام باتری های موتور شارژی یا 6 ولت هستند یا 12 ولت که بر اساس آمپر های مختلف به دسته های گوناگونی تقسیم می شوند. البته اینکه شما از چه باطری برای موتور شارژی خود استفاده کنید به غیر از ولتاژ به سبک طراحی موتور شارژی شما نیز بستگی دارد. به هر حال انواع باطری موتور شارژی به مواد زیر ختم می شود:

باطری موتور شارژی سیلد اسید 6 ولت 2.8 آمپر

باطری موتور شارژی سیلد اسید 6 ولت 4.5 آمپر

باطری موتور شارژی سیلد اسید 6 ولت 5 آمپر

باطری موتور شارژی سیلد اسید 6 ولت 7 آمپر

باطری موتور شارژی سیلد اسید 6 ولت 10 آمپر

باطری موتور شارژی سیلد اسید 6 ولت 12 آمپر

باطری موتور شارژی سیلد اسید 12 ولت 2.3 آمپر

باطری موتور شارژی سیلد اسید 12 ولت 4.5 آمپر

باطری موتور شارژی سیلد اسید 12 ولت 9 آمپر

باطری موتور شارژی سیلد اسید 12 ولت 7 آمپر

باطری موتور شارژی سیلد اسید 12 ولت 3.2 آمپر

باطری موتور شارژی سیلد اسید 12 ولت 3.3 آمپر

باطری موتور شارژی سیلد اسید 12 ولت 2.8 آمپر

باطری موتور شارژی سیلد اسید 12 ولت 12 آمپر

زمین تا آسمان خرید باطری موتور شارژی اصل

حال که دانستید، باطری موتور شارژی سیلد اسید بر اساس آمپر و طراحی موتور به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند، بد نیست برند های باتری موتور شارژی را نیز بشناسید تا بدانید می توانید باتری موتور شارژی خود را از چه برند هایی تهیه کنید. برند هایی که در ادامه معرفی میکنیم برند های داخلی و خارجی باتری موتور شارژی هستند:

باتری اوریون، باتری سانی بت، باتری سلاموند، باتری بست، باتری هیتاکو، باتری موریسل، باتری یونیتکس پاور، باتری یورونت، باتری جی اس پاور و صبا باتری، انواع بند های باتری موتور شارژی هستند که شما می توانید در کشورمان هر یک از آن ها را برای محصول خود تهیه کنید.

باتری موتور شارژی

قیمت باتری موتور شارژی چقدر است؟

قیمت یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که مردم برای خرید به آن توجه می کنند. اکثرا علاقه مند هستند تا با کمترین هزینه ممکن کار خرید باطری موتور شارژی را انجام دهند. اما باید بدانید، حساسیت باتری برای این محصول به قدری زیاد است که باید در این مورد، بهترین گزینه را با عالی ترین قیمت خریداری کنید. به راستی قیمت باتری موتور شارژی چقدر است؟

در خصوص قیمت یک عدد ثابت و ماندنی وجود ندارد. این محصول به خاطر تنوع بالایی که دارد، دارای قیمت های گوناگون می باشد. هر چند خرید بدون واسطه می تواند در مبلغ پرداختی شما برای خرید باتری موتور شارژی نیز تاثیر بگذارد. به همین خاطر توصیه می کنیم تا حد امکان بدون واسطه خرید را انجام دهید.

خرید باتری موتور شارژی

اکنون که تمام اطلاعات لازم در مورد باتری موتور شارژی را به دست آورید، باید به فکر خرید باشید. اما چگونه می توان بهترین باتری موتور شارژی را با قیمت مناسب خریداری کرد؟ در خرید باطری موتور شارژی فقط کافیست شهر باتری را انتخاب کنید. شهر باتری از راه های مختلف می تواند در خرید باتری موتور شارژی به شما کمک کند.

شما می توانید هم به صورت اینترنتی از وبسایت شهر باتری خرید کنید و هم به صورت حضوری و با مراجعه به فروشگاه شهر باتری. اما توصیه می کنیم به صورت آنلاین خرید باتری موتور شارژی را از وبسایت شهر باتری انجام دهید. زیرا مجموعه شهر باتری تصمیم گرفته است، تخفیفات دوره ای را که شام تخفیفات 5 تا 30 درصدی است را برای محصولات خود قرار دهد تا شما بتوانید با کمترین پرداختی ممکن انواع برند های باتری موتور شارژی را خریداری کنید.

نکاتی که باید حتما قبل از خرید باطری موتور شارژی بدانید

بد نیست در آخر راهنمای خرید باتری موتور شارژی را نیز برایتان قرار دهیم تا شما با کسب اطلاعات کامل اقدام به خرید باتری موتور شارژی کنید. برای خرید باطری باید حتما به مواردی مانند تاریخ تولید باطری، نوع باتری و شارژر آن توجه کنید. برای مثال اگر تاریخ باطری موتور شارژی را چک نکنید، حتما اگر باطری استفاده شده نباشد اما در مقابل عمر طولانی داشته باشد، ممکن است دوام زیادی نداشته باشد.باتری موتور شارژی به مرور زمان عمر و کیفیت خود را از دست خواهد داد به همین خاطر نباید زمان زیادی از تولید باطری گذشته باشد.

علاوه بر این پیشنهاد می کنیم به دنبال خرید شارژری برای باتری موتور شارژی خود باشید که دارای قطع کن باشد. همان طور که در قسمت های گذشته گفتیم، شارژر بیش از حد باتری میتواند عمر آن را کاهش دهد. به همین خاطر توصیه می کنیم از شارژر هایی برای آن استفاده کنید که دارای قطع کن باشند. در آخر این را نیز اضافه کنیم که باید حتما در زمان خرید باتری موتور شارژی، نوع آن را توجه کنید تا باطری بخرید که ولتاژ و آمپر آن مطابق با دستگاه شما باشد. هزینه اضافی را برای باتری بهتر پرداخت نکنید زیرا باید بر اساس نوع موتور خود، باتری بخرید.

سیرتا پیاز قیمت انواع باتری ماشین شارژی

باتری ماشین شارژی قلمی

باتری ماشین شارژی نوع دیگری دارد که بیشتر از موارد قبلی قابل مشاهده تر است. شما این نوع باتری ماشین شارژی را بیشتر در بازار دیده اید زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم تعویض آن از سایر باتری ها راحت تر است. باتری ماشین شارژی قلمی به 4 دسته تقسیم می شوند.

باطری قلمی شارژی 8/4 ولت 900 میلی آمپر موریسل

باطری قلمی شارژی 6 ولت 900 میلی آمپر موریسل

باطری قلمی شارژی 2/7 ولت 900 میلی آمپر موریسل

باطری قلمی شارژی 6/9 ولت 900 میلی آمپر موریسل

قیمت باطری ماشین شارژی

قیمت همیشه یکی از مهم ترین فاکتور ها برای مردم به جهت خرید بوده است. اکثرا سعی می کنند قیمت مناسب ترین محصول را خریداری کنند. این مسئله حتی برای خرید باتری ماشین شارژی نیز صدق می کنند. به راستی قیمت باتری ماشین شارژی چقدر است؟

همان طور که در قسمت قبل مشاهده کردید، باتری ماشین شارژی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. به همین خاطر نمی توان یک عدد ثابت را به عنوان قیمت باتری ماشین شارژی معرفی کرد. به خاطر اینکه هر باطری با ولتاژ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، باید برای به دست آوردن قیمت باتری ماشین شارژی، وارد بازار شوید.

اما پیشنهاد می کنیم بعد از مشاهده قیمت های درج شده در بازار، سری به وبسایت شهر باتری بزنید. وب سایت شهر باطری با هدف قرار دادن کسب رضایت مشتریان سعی کرده تا مناسب ترین قیمت را برای باتری ماشین شارژی قرار دهد تا شما بتوانید به راحتی انواع باطری های مخصوص ماشین شارژی فرزند خود را از آن تهیه کنید.

بهترین برند از باتری ماشین شارژی

استفاده از باتری ماشین شارژی تنها نیاز به شناخت انواع باتری مخصوص این اسباب بازی ندارد. شما برای اینکه بتوانید یک عمر طولانی تر از ماشین شارژی خود را شاهد باشید، لازم است از بهترین قطعات برای ماشین شارژی خود استفاده کنید. به همین خاطر است که توصیه می کنیم هنگام خرید باتری ماشین شارژی به دنبال بهترین برند باشید. اما آیا بهترین برند باتری ماشین شارژی را می شناسید؟

امروزه برند های مختلفی از باتری این اسباب بازی در دنیا وجود دارد. شما می توانید حتی در کشور خودمان نیز نمایندگی برخی از برند های برتر دنیا را مشاهده کنید زیرا برند های داخلی و خارجی زیادی هستند که باتری ماشین شارژی تولید می کنند. اما اگر بخواهیم تنها یک برند را به عنوان بهترین مارک باتری ماشین شارژی به شما معرفی کنیم، برند موریسل آن برند است. پیشنهاد می کنیم تا حد امکان به دنبال خرید باتری ماشین شارژی برند موریسل باشید.

خرید باتری ماشین شارژی

حال که با بهترین برند باتری ماشین شارژی آشنا شدید باید به فکر خرید این برند از باتری برای ماشین شارژی فرزند خود باشید. اما چگونه می توان این برند از باتری ماشین شارژی را خریداری کرد؟ آیا می توان از هر فروشگاهی اقدامی به خرید باتری ماشین شارژی کرد؟

بهترین راه برای تهیه و خرید باتری ماشین شارژی از برند موریسل، مراجعه به وب سایت شهر باتری است. شما می توانید تمام باتری های مورد نیاز خود از دیگر برند ها را نیز از وبسایت شهر باتری تهیه کنید. همان طور که از اسم این وبسایت پیداست، شما با مراجعه به وبسایت ان وارد شهری از باتری های مختلف خواهید شد. کافیست در سمت جست و جوی وب سایت، عبارت باتری ماشین شارژی را جست و جو کنید تا برند های مختلف از این محصول برای شما نمایش داده شود.

توجه به شارژ ابتدایی ماشین شارژی کودکان

تمام افرادی که برای فرزندان خود ماشین شارژی خریده اند باید به این موضوع توجه کنند. توجه به شارژی ابتدایی باطری ماشین شارژی از جمله مهمترین اطلاعاتی است که باید به دست بیاورید. زمانی که برای اولین بار قصد دارید باطری ماشین شارژی فرزند خود را شارژ کنید، باید اجازه دهید باطری با شارژی فابریکی که در جعبه ماشین شارژی قرار داده شده است به مدت 15 تا 16 ساعت شارژ شود.

این شارژ ابتدایی نباید بیشتر از این عدد ذکر شده و یا کمتر از آن باشد. حتی برای دفعات دوم و سوم و ... نیز شما باید به میزان استاندارد باتری را شارژ کنید. برای دفعات بعد دیگر نیاز به 16 ساعت شارژ باطری نیست. تنها باید 4 ساعت اجازه دهید تا باطری ماشین شارژی شما با شارژر فابریک دستگاه شارژ شود. در صورتی ک این عدد را برای شارژ باطری رعایت نکنید، بدون شک عمر ماشین شارژی شما کاسته خواهد شد و باتری آن نیز به مرور زمان کیفیت خود را از دست خواهد داد.

فروش باتری ماشین شارژی

برای خرید و فروش باتری ماشین شارژی می توانید روی کمک مجموعه درست و کاربلد شهر باتری حساب کنید. کافیست آدرس وب سایت شهر باتری را در صفحه مرورگر خود جست و جو کنید تا بتوانید خرید هر نوع باتری ماشین شارژی را انجام دهید. شهر باتری یکی از بزرگترین فروشندگان باطری ماشین شارژی در کشورمان است.

توجه به چند نکته در هنگام خرید باتری ماشین شارژی

بد نیست در آخر با چند نکته مهم در مورد خرید باتری ماشین شارژی آشنا شوید تا بدانید باید چه باتری هایی را بخرید و از خرید چه باتری هایی برای ماشین شارژی فرزند خود صرف نظر کنید. اولین مسئله این که باید در زمان خرید باتری ماشین شارژی به آن توجه کنید، تاریخ تولید آن باتری است. در صورتی که تاریخ تولید باطری ماشین شارژی زمان زیادی سپری شده باشد، عمر باطری نیز پایین خواهد بود حتی اگر از آن باتری استفاده نکرده باشید.

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم به تاریخ باطری ماشین شارژی توجه کنید. گاهی ممکن است فروشنده باطری را به شما بدهد که در همان ساعت های ابتدایی ماشین شارژی شما را به راه بیندازد اما مطمئنا عمر باطری شما پایین خواهد بود و در کمتر از 24 ساعت از بین خواهد رفت. دومین مسئله ای که باید برای خرید باتری ماشین شارژی به آن توجه کنید، نوع موتور ماشین شارژی شما است. پیش تر گفتیم که باطری های ماشین شارژی بر اساس موتور ماشین شارژی دسته بندی می شوند. به همین خاطر لازم است شما ابتدا موتور ماشین شارژی خود را بشناسید و بر اساس آن به دنبال باطری بگردید.

آخرین و شاید مهم ترین نکته ای که حتما باید در خرید باتری ماشین شارژی به آن توجه کرد، انتخاب یک راه مناسب برای خرید بدون واسطه است. وجود واسطه در یک محصول هم باعث افزایش قیمت آن خواهد شد و هم اجازه نمی دهد تا خریدی امن را تجربه کنید. از این رو پیشنهاد می کنیم کار خرید باتری ماشین شارژی را از وبسایت شهر باتری انجام دهید. شهر باتری بدون با حذف واسطه گری ها، مناسب ترین قیمت را برای انواع باطری ماشین شارژی در نظر گرفته است تا شما هم یک خرید امن را تجربه کنید و هم یک خرید مقرون به صرفه.

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد