x تبلیغات
شناخت جامع انواع باطری ها

معرفی انواع باتری اکو همراه

اکو همراه یک بلندگو است که آن را به عنوان یک بلندگوی رودوشی می شناسند. این نوع از بلندگو در واقع یک بلندگوی 6 اینچ است که نیروی لازم برای فعالیت خود را از باتری دریافت می کند. در مورد باتری اکو همراه چه می دانید؟ باتری این نوع از بلندگو ها معمولا از باتری های لید اسید می باشند. معمولا این باطری ها بر اساس اندازه ای که بلندگو دارند دارای ولتاژ های مختلف می باشند. اما بیشتر آن ها 12 ولت هستند.

هر چند اینکه وزن اکو همراه شما چقدر باشد و به چه میزان جریان ورودی نیاز داشته باشد باعث می شود تا ولتاژ باطری اکو همراه تغییر کند. این باتری ها از جمله باطری های قابل شارژ هستند که شما می توانید با هر بار استفاده از سیستم اکو همراه، تا مدت طولانی از آن استفاده کنید. اما برای اینکه بتوانید اقدام به خرید باتری اکو همراه کنید، باید کمی اطلاعات خود را راجب این محصول بیشتر کنید.

معرفی انواع باتری اکو همراه

بد نیست پیش از اینکه سراغ خرید باطری اکو همراه برویم، کمی در مورد تنوع باطری های این محصول صحبت کنیم. همان طور که مطالعه کردید، باطری های اکو همراه از باطری های خشک و لید اسید هستند ک ولتاژ های مختلفی دارند. این باتری ها بر اساس نوع اکو همراه شما قابل استفاده هستند. باطری اکو همراه حتی دارای برند های مختلفی است که باید با انتخاب خود هر یک از ان ها را خریداری کنید. برای مثال باطری اصل، باتری بست، باتری اوریون، انرژی، انرژایزر، جی پی اس و  سونی برخی از برند های تولیدی باطری اکو همراه هستند. در ادامه قصد داریم چند نمونه از انواع باطری اکو همراه که در بازار موجود است را به شما معرفی کنیم.

باتری خشک سیلد اسید 12 ولت 4.5 آمپر صبا باتری

باتری سیلد اسید 12 ولت 4.5 آمپر موریسل

باتری خشک 12 ولت 7 آمپر یورونت

باتری سیلد اسید 12 ولت 1.3 آمپر لانگ

باتری چراغ 12 ولت 2.6 آمپر هیمورا

باتری اکو همراه

خرید باتری اکو همراه

برای اینکه بتوانید اقدام به خرید باطری اکو همراه ارزان کنید ابتدا باید ببینید که دستگاه اکو همراه شما به کدام یک از انواع باتری ها نیاز دارد. شما می توانید این موضوع را از طریق اندازه و وزن دستگاه خود بررسی کنید. البته انجام این کار برای هر فردی مقدور نیست به همین خاطر توصیه می کنیم به دنبال خرید باتری اکو همراه از فروشگاهی باشید که فروشنده اطلاعات لازم را قبل از خرید در اختیار شما قرار بدهد.

در این رابطه وبسایت شهر باتری می تواند کمک خوبی به شما کند. شما می توانید زمانی که در خانه مشغول استراحت هستید و روی مبل نشسته اید، وارد وب سایت شهر باتری شوید و از طریق تماس با کارشناسان فروش این وبسایت، راهنمایی های لازم برای خرید باتری اکو همراه را دریافت کنید. کارشناسان مجموعه شهر باتری ضمن ارائه راهنمایی های لازم برای خرید باطری اکو همراه مطابق با دستگاه شما، بهترین و خوش قیمت ترین محصول را به شما پیشنهاد می دهند که تخفیف بیشتری داشته باشد. دریافت مشاوره از مجموعه کارشناسان شهر باتری رایگان است. شما می توانید با کمک این پشتیبانان به راحتی کار خرید باتری اکو همراه ارزان را به راحتی انجام دهید.

قیمت باتری اکو همراه چقدر است؟

در مورد قیمت سوالات زیادی پرسیده می شود. ابتدا باید بدانید شما با مراجعه به وبسایت شهر باتری، قطعا مقرون به صرفه ترین خرید را تجربه خواهید کرد زیرا مجموعه شهر باتری هدف خود را از فعالیت، کسب رضایت حداکثر مشتریان قرار داده است و بدون واسطه قیمت باتری اکو همراه را برای شما درج خواهد کرد. اما در مورد قیمت دقیق این باتری ها باید متذکر شویم که این باتری ها همان طور که خودتان می دانید، دارای برند های تولیدی زیادی است.

برند های ایرانی و خارجی زیادی از باطری های اکو همراه در بازار وجود دارند به همین خاطر اعلام یک مبلغ به عنوان قیمت باطری اکو همراه، کار غیر معقولی است. هم تورم موجود در بازار جلوی این امر را خواهد گرفت و هم این محصول دارای تنوع بسیار زیادی است. به همین خاطر برای اینکه از قیمت این محصول با خبر شوید باید ابتدا نوع باتری مورد نیاز خود و برندی که قصد خرید از آن را دارید مشخص کنید و سپس به دنبال کسب اطلاع در مورد قیمت آن باشید.

هر چند برای دستیابی به این اطلاعات میتوانید وارد وب سایت شهر باتری شوید و قیمت انواع باتری اکو همراه را مشاهده کنید. پیشنهاد میکنیم حتما قیمت های درج شده در وبسایت شهر باتری را با دیگر فروشگاه ها مقایسه کنید تا متوجه شوید که مجموعه شهر باتری تا چه حد به ارائه قیمت های مقرون به صرفه پایبند است.

باتری اکو همراه

نحوه تعویض باتری اکو همراه

در این قسمت قصد داریم پاسخ یک سوال مهم و تکراری در مورد باتری اکو همراه را بدهیم و آن هم در مورد نحوه تعویض باتری این دستگاه است. در مورد چگونگی تعویض باطری دستگاه اکو همراه سوالات زیادی توسط کاربران پرسیده شده بود. در این قسمت قصد داریم بگوییم چگونه می توانید در منزل اقدام به تعویض باتری دستگاه اکو همراه خود کنید.

برای تعویض باتری این دستگاه لازم است چند کار را با دقت انجام دهید. ابتدا قبل از اینکه به معرفی مراحل بپردازیم باید توصیه کنیم در انجام این کار نهایت دقت را به خرج دهید زیرا بی توجهی به انجام دقیق این کار باعث اسیب رساندن به دستگاه خواهد شد. ابتدا باید سیم های دستگاه را از باتری قدیمی جدا کنید. سپس با استفاده از گوشتی پیچ های پشت دستگاه را باز کنید و بعد از آن باطری قدیمی که قصد تعویض آن را دارید، از محفظه قرار گرفته به آرامی خارج کنید.

سعی کنید کار خارج کردن باتری را با نهایت دقت انجام دهید زیرا ممکن است به سایر قسمت ها آسیب وارد کند. بعد از این مراحل سر باطری های متصل از دستگاه به باتری را جدا کرده و به باتری اکو همراه جدیدی که خریداری کرده اید وصل کنید. بعد از این کافیست باتری جدید را درون محفظه قرار دهید و سپس پیچ های پشت دستگاه اکو همراه را محکم کنید. با انجام این کار ها فرایند تعویض باتری اکو همراه به راحتی در منزل انجام خواهد شد.

معرفی انواع باتری دوربین فیلمبرداری

دوربین های فیلمبرداری یکی از پرطرفدار ترین وسایلی هستند که در دنیا به فروش می روند. این دوربین ها از گذشته تا کنون دچار تغییرات زیادی شده اند. به گونه ای که اکنون دیگری اثری از دوربین های قدیمی باقی نمانده است. این دوربین های فیلمبرداری که امروزه مشاهده می کنید اکثرا دوربین های دیجیتال هستند. باتری دوربین فیلمبرداری های جدید نیز به مشابه خود دستگاه دوربین ها دچار تغییر شده است.

با توجه به تغییراتی که در دوربین ها به وجود آمده، کیفیت آنها نیز نسبت به گذشته چندین برابر بهتر شده است. اما در مقابل هر چه کیفیت یک دوربین فیلمبرداری بالاتر رود، طبیعتا قیمت آن نیز افزایش خواهد بود. در مورد قیمت باتری دوربین فیلمبرداری چه می دانید؟ آیا می دانید که باید بهترین باطری دوربین فیلمبرداری را از کجا تهیه کنید؟ پیشنهاد می شود ادامه این مطلب را با نهایت دقت مطالعه کنید تا هم برخی از نمونه های بهترین باطری های دوربین فیلمبرداری را بشناسید و هم در مورد قیمت این محصول شناخت لازم را پیدا کنید. در انتهای این مطلب نیز یک منبع مطمئن جهت خرید انواع باطری دوربین فیلمبرداری به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی انواع باتری دوربین فیلمبرداری

اگر علاقه مند به خرید باتری دوربین فیلمبرداری هستید، باید اول با انواع این باتری ها آشنا شوید. لازم است بدانید که چند نوع باتری دوربین های مخصوص فیلمبرداری وجود دارد تا بتوانید باتری مناسب با دوربین خود را بشناسید. باتری دوربین فیلمبرداری بر اساس برند های تولیدی و نوع دوربین مورد استفاده شما به دسته های مختلفی تقسیم می شوند.

باطری های این دستگاه هم تولیدات داخل هستند و هم تولیدات خارجی. برای مثال باتری جی چی، سانی بت، سونی، سونیک سل، موتوما مکس سل، کملیون، موریسل و پاناسونیک برخی از رایج ترین انواع برند های باتری دوربین فیلمبرداری موجود در بازار هستند که شما می توانید آنها را خریداری کنید. اما غیر از برند باتری ها بر اساس قابلیت های ذخیره ای که دارند نیز به دسته های گوناگونی تقسیم خواهند شد. در ادامه چند مورد از پر فروش ترین انواع باتری دوربین فیلمبرداری را به شما معرفی خواهیم کرد.

باتری قلمی شارژی 2500 میلی آمپر موریسل

باتری کتابی قابل شارژ کملیون مدل ACCU

باتری قلمی قابل شارژ کملیون مدل Always Readdy

باتری کتابی 9 ولت یونومات

باتری قلمی شارژی 1100 میلی آمپر موریسل

باتری دوربین فیلمبرداری

نگهداری از باتری دوربین فیلمبرداری

کار خرید باتری دوربین فیلمبرداری چندان سخت نیست. شما باید سعی کنید غیر از خرید به موقع و تعویض دقیق باتری، تلاش کنید باتری جدید را به خوبی نگهداری کنید. نگهداری از باتری به خاطر اهمیت بالایی که این قطعه دارد، بسیار مهم است. اگر نتوانید به خوبی از باتری مراقبت کنید، ممکن است کل فعالیت دوربین فیلمبرداری شما مختل شود و نتوانید در مواقع حساس از آن استفاده کنید. اما آیا می دانید که چگونه باید کار مراقبت از باتری دوربین فیلمبرداری را انجام دهید؟

برای اینکه بتوانید باتری را در سلامت کامل نگهداری کنید ابتدا باید در شارژ و دشارژ ان نهایت حساسیت را به خرج دهید. باتری نباید بیش از حد مجاز در شارژ باقی بماند. اجازه دهید با هر بار تخلیه شارژ صددرصد، باتری مجددا شارژ شود. اگر به صورت پیوسته باتری را به شارژ بزنید و اجازه ندهید باتری کاملا شارژ شود، عمر باتری شما به شدت پایین خواهد آمد.

علاوه بر این توصیه می کنیم تا حد امکان باتری دوربین فیلمبرداری خود را در آب و هوای بسیار گرم نگهداری نکنید. بروز گرما به درون محفظه باتری سبب از بین رفتن نیروی ان برای ذخیره سازی انرژی خواهد شد. به علاوه این موارد به شما توصیه میکنیم اجازه ندهید هیچگونه رطوبت یا آبی به درون محل نگهداری باتری دوربین فیلمبرداری ورود کند. ورود رطوبت و آب سبب از بین رفتن کامل باتری شما خواهد شد.

قیمت باتری دوربین فیلمبرداری

 اگر قصد خرید باطری دوربین فیلمبرداری را دارید، بهتر است پیش از خرید در مورد قیمت این محصول کمی جست و جو کنید و متناسب با بودجه خود دست به خرید باطری بزنید. زیرا قیمت باتری دوربین فیلمبرداری بر اساس نوع باتری و کیفیتی که دارد، کمی متفاوت است. برای مثال باتری های تولیدی برند های خارجی از نظر قیمتی کمی گران تر از باطری های تولید داخل کشور هستند.

به خاطر اینکه تنوع در دوربین های فیلمبرداری به شدت بالا است، انواع باتری مخصوصی فیلمبرداری در بازار موجود می باشد. این تنوع محصول سبب ایجاد اختلاف بین قیمت های برند های گوناگون شده است. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم ابتدا نام برند و مشخصات دوربین فیلمبرداری خود را در جایی یادداشت کنید و سپس برای قیمت ان دست به جست و جو ببرید. این را نیز فراموش نکنید که منبع انتخابی شما برای خرید باتری دوربین فیلمبرداری نیز می تواند در بالا و پایین شدن قیمت تاثیرگذار باشد. پس تا حد امکان به دنبال فروشگاهی باشید که با ارزان ترین قیمت ممکن محصولات خود را ارائه می دهد.

باتری دوربین فیلمبرداری

خرید بهترین باتری دوربین فیلمبرداری

زمانی که صحبت از پیدا کردن یک فروشگاه معتبر برای خرید بهترین باتری دوربین فیلمبرداری به میان می آید، کمتری کسی به فروشگاه های آنلاین توجه می کند. اما این در حالی است که شما می توانید بهترین باتری های دوربین فیلمبرداری را از وبسایت های معتبری همچون وب سایت شهر باتری خریداری کنید. مجموعه شهر باتری همان طور که از نامش پیداست، یک مجموعه بسیار بزرگ و معتبر است که در زمینه فروش انواع باتری های گوناگون فعالیت می کند.

این مجموعه برای اینکه تمام مردم سراسر کشور بتوانند با بهترین قیمت، انواع باتری دوربین فیلمبرداری را تهیه کنند، وبسایت ویژه خود را افتتاح کرده است تا همه شما هم میهنان گرامی بتوانید به آسانی هر چه تمام تر به ارزانترین انلاین شاپ کشور دسترسی داشته باشید. قیمت های درج شده انواع برند های مطرح باتری دوربین فیلمبرداری در وبسایت شهر باتری شما را حیرت زده خواهد کرد. فقط کافیست وارد وب سایت شهر باتری شوید و قیمت های درج شده در این وبسایت را با دیگر فروشگاه ها مقایسه کنید. با این کار متوجه خواهید شد که با انتخاب شهر باتری با چه اختلاف قیمتی می توانید خرید باتری دوربین فیلمبرداری را انجام دهید.

هفت خوان سفارش باطری موتور سیکلت

یکی از سوالات پرتکرار که کاربران در مورد باتری موتورسیکلت می پرسند که شاید سوال شما نیز باشد، مربوط به طول عمر این باتری ها است. اکثرا از زمان تعویض باطری موتورسیکلت بی اطلاع هستند و نمی دانند که باید چه زمانی اقدام به تعویض باطری قدیمی خود کنند. در این مورد باید بگوییم باتری های موتورسیکلت ها بر اساس کیفیتی که دارند، طول عمر متفاوتی خواهند داشت.

باطری های خارجی معمولا عمرشان از باطری های ایرانی بیشتر است. اما یک باتری سالم معمولا طول عمری بین 2 تا 3 سال خواهد داشت. البته اگر هر چند ماه یک بار سلامت باتری را چک کنید و به خوبی از آن مراقبت کنید، شاید تا 4 سال هم نیازی به تعویض باتری نباشد. بنابر این پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید مرتبا به دنبال تعویض و تعمیر باطری موتورسیکلت خود نباشید، هم یک باطری با کیفیت و مناسب خریداری کنید و هم مراقبت های لازم از باتری را به خوبی انجام دهید.

در هنگام خرید باتری موتورسیکلت به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید باطری موتورسیکلت با توجه به نقشی که این قطعه در موتورسیکلت ها دارد، کار بسیار مهمی است که باید با نهایت دقت و توجه انجام شود. اما آیا می دانید که باید در زمان خرید باتری موتورسیکلت به چه نکاتی توجه کنید؟ چند نکته ای هستند که توجه ها در زمان خرید باتری موتورسیکلت بسیار مهم است.

باتری موتورسیکلت

به تاریخ مصرف باتری توجه کنید. اولین نکته ای که باید در باتری های موتورسیکلت به آن دقت کنید، نگاه به تاریخ مصرف باطری ها است. هر باطری موتورسیکلتی یک تاریخ تولید و یک تاریخ انقضا دارد. اگر حتی 1 روز از تاریخ انقضای باتری گذشته باشد باید از خرید آن صرف نظر کنید. به آمپر باطری توجه کنید. باطری که خریداری می کنید باید بر اساس موتور شما باشد. 

سعی کنید باطری مخصوص موتور خود را تهیه کنید تا مشکلی در فعالیت موتور شما به وجود نیاید. علاوه بر این موارد توصیه می کنیم به گارانتی باتری و نوع آن توجه ویژه ای داشته باشید. در صورتی که باطری مورد نظر شما فاقد گارانتی بودن، باید از خرید آن صرف نظر کنید. خرید باطری که گارانتی ندارد ممکن است هزینه شما را به باد بدهد.

خرید باتری موتورسیکلت در 2 دقیقه

شما می توانید تمامی کار های مربوط به خرید باتری موتورسیکلت ارزان را در 2 دقیقه و به آسانی هرچه تمام تر انجام دهید. وب سایت شهر باتری یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع باتری در خاورمیانه است که تخصص لازم در فروش انواع باطری موتورسیکلت را دارا می باشد. شما می توانید به راحتی از طریق وبسایت شهر باتری، خرید باطری موتورسیکلت ارزان را به ثبت برسانید.

وبسایت شهر باتری بدون شک ارزان ترین محصول را با نهایت کیفیت به شما عرضه خواهد کرد. برای پی بردن به صحت این موضوع پیشنهاد میکنیم حتما قیمت محصولات انواع باتری موتورسیکلت در وب سایت شهر باتری را با دیگر فروشگاه های آنلاین و مرکزی در کشور مقایسه کنید تا متوجه شوید که مجموعه شهر باتری تا چقدر به توانایی خرید شما مشتریان اهمیت می دهد. 

این را نیز اضافه کنیم که شما با انتخاب وب سایت شهر باتری به عنوان مرجع خرید خود برای باتری موتورسیکلت، می توانید از تخفیفات این وب سایت که شامل ارسال رایگان محصول و ارائه تخفیف در سبد خرید تا سقف 20 درصد، بهره مند شوید.

بررسی 0تا 100قیمت باتری موتور سیکلت

موتورسیکلت یک وسیله نقلیه پر طرفدار در کشورمان است. این وسیله نقلیه به خاطر سرعت بالایی که می تواند در جا به جایی ایجاد کند بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. به خصوص در شهر های بزرگ و پرجمعیت مانند تهران که همیشه در خیابان ها شاهد ترافیک هستیم، استفاده از موتور می تواند شما را از پشت ترافیک ماندن ازاد کند. اما باید به قطعات این وسیله نقلیه مانند باتری موتورسیکلت نیز توجه داشته باشید.

باتری یکی از قطعات مهم موتورسیکلت ها است که اگر نتوانید به خوبی آن را تامین کنید، برق موتور شما از بین خواهد رفت و حتی قادر به استارت زدن آن نخواهید بود. آیا اطلاعات کافی در مورد باطری موتورسیکلت را دارید؟ می دانید که قیمت باتری چقدر است و باید چه نوع باتری را برای موتورسیکلت خود خریداری کنید؟ قطعا دانستن همه این موضوعات کار هر کسی نیست. به همین خاطر توصیه می کنیم پیش از خرید باتری موتورسیکلت، ابتدا تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید تا به خوبی با این محصول و میزان قیمت آن آشنا شوید.

معرفی انواع باتری موتورسیکلت

حتما باید قبل از اینکه اقدامی برای خرید باطری موتورسیکلت کنید، ابتدا انواع تولیدات این باتری را بشناسید تا بدانید باید برای موتورسیکلت خود از چه نوع باتری خریداری کنید شناخت انواع باطری موتورسیکلت به شما کمک می کند بتوانید از میان تنوع موجود در این محصول، بهترین را انتخاب کنید. بد نیست بدانید از نظر مارک و برند، باتری های موتورسیکلت به دو نوع باتری های داخلی یا ایرانی و خارجی تقسیم می شوند. معمولا کمتر کسی به سراغ باتری های ایرانی می رسد. باتری های ایرانی تولیدات کشور خودمان است اما مشکلاتی تا کنون در کیفیت آن ها مشاهده شده است.

باتری های خارجی موتورسیکلت نیز برند های کشور هایی همچون چین و ژاپن هستند. اگر بخواهیم برخی از برند های باتری موتورسیکلت خارجی را به شما معرفی کنیم باید به نام برند های سایکل، یوکوهاما، هیلتون و ZX اشاره کنیم. از نظر انواع باتری موتور باید بدانید تمام باطری هایی که برای موتورسیکلت ها استفاده می شود، از باطری های 12V هستند. این باتری های از نظر میزان آمپر با یکدیگر متفاوت اند. در ادامه برخی از انواع باتری موتورسیکلت که در بازار کشورمان موجود است را به شما معرفی خواهیم کرد.

باتری های 3 آمپر: موتور های هوندا بدون استارت

باتری های 4.5 آمپر: اکثر موتور های استارتی معمولی مثل موتور طرح هوندا

باتری های 6 آمپر: ویو

باتری های 7 آمپر: کلیک، ویگو، باکسر

باتری های 9 آمپر: ان اس، بنلی

باتری های 12 آمپر: اکثر موتور های سنگین مثل هوندا CB و GSX

باتری موتورسیکلت

قیمت باتری موتورسیکلت چقدر است؟

نمی توان خرید کالایی را انجام داد و به قیمت ان بی توجه بود. بررسی قیمت یکی از اصلی ترین کارهایی است که مردم انجام می دهند. در مورد قیمت باطری موتورسیکلت نیز باید بگوییم شما بر اساس نوع موتورسیکلت خود به یک باتری ایده آل نیاز خواهید داشت. بر اساس همین موضوع نمی توان گفت قیمت تمام باتری های موتورسیکلت با یکدیگر برابر هستند.

هیچکس نمی تواند قیمت باتری های 12 آمپر را با باتری های 3 آمپر یکی بداند. حتی باتری ها از نظر برند کشور سازنده نیز با یکدیگر تفاوت قیمت دارند. برای مثال شما می توانید برند های باطری موتورسیکلت ایرانی را تا نصف قیمت باطری های خارجی خریداری کنید. بر همین اساس بهتر است ابتدا به این 2 فاکتور گفته شده توجه کنید و سپس قیمت باتری موتور سیکلت مورد نظر خود را از وبسایت شهر باتری به دست بیاورید. در صفحه محصولات باتری موتورسیکلت وب سایت شهر باتری، تمامی قیمت های باتری از برند های ایرانی و خارجی برای شما قرار داده شده است.

 

میانگین قیمت باتری بکاپ CNC و PLC چقدر است؟

شاید از خود بپرسید که منظور از بکاپ و باتری های بکاپ پی ال سی و بکاپ سی ان سی چیست؟ باتری بکاپ در اصل یک باتری پشتیبان برای پشتیبان گیری رایانه های PLC و CNC است. بکاپ در اصل کار پشتیبانی برق خارج شده را بر عهده دارد. تمامی اجزای کامپیوتر و رایانه شما به باتری بکاپ CNC و PLC وصل می شوند و سپس این باتری به پریز متصل خواهد شد.

چه اطلاعات دیگری در مورد باطری بکاپ CNC و PLC دارید؟ آیا با انواع باتری بکاپ سی ان سی و پی ال سی آشنا هستید؟ در مورد قیمت این باتری ها چه می دانید؟ پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه هر نوع فعالیتی برای خرید باتری بکاپ CNC و PLC انجام دهید ابتدا اطلاعات لازم در خصوص این باتری ها را به دست آورید و سپس به دنبال خرید این باتری از بهترین فروشگاه ها باشید. در صورتی که بدون داشتن اطلاعات جهت خرید گام بردارید، نمی توانید در انجام یک خرید موفق به نتیجه برسید. به ادامه مطلب توجه کنید تا اطلاعات لازم در خصوص باتری بکاپ CNC و PLC را به دست آورید.

معرفی انواع باتری بکاپ CNC و PLC

یکی از اولین و مهمترین اطلاعاتی که باید در مورد باتری های سی ان سی و پی ال سی به دست بیاورید، شناخت انواع این باتری ها است. انواع باتری بکاپ CNC و PLC بر اساس برند های تولیدی ان ها به تعداد مختلفی تقسیم بندی می شوند. باطری سانی بت، مکسل، اوریون، جی پی اس، جی اس پاور، تادیران، پاناسونیک و جی اس پی سل برخی از انواع برند های تولید کننده باتری های بکاپ CNC و PLC هستند. شما می توانید نمونه های زیادی از باتری های بکاپ CNC و PLC را در بازار مشاهده کنید. در ادامه چند مورد از نمونه های باطری بکاپ سی ان سی و پی ال سی را به شما معرفی خواهیم کرد.

باتری لیتیوم سافت LS14250 SAFT

باتری لیتیوم CR 1/2 AA وارتا

باطری شارژی اوریون 750 میلی آمپر اوریون سایز 3/2

باتری لیتیوم 3 ولت 2/1AA  وارتا

باطری لیتیومی وارتا 3 ولت CR14250 پایه دار

باتری بکاپ CNC و PLC

قیمت باتری بکاپ CNC و PLC چقدر است؟

یکی از اصلی ترین سوالاتی که مردم در مورد باتری های بکاپ CNC و PLC دارند، مربوط به قیمت این محصول است. همان طور که در قسمت قبل مطالعه کردید، باتری های بکاپ دارای برند های تولیدی مختلفی هستند. وجود تنوع بالا در یک محصول نشان دهنده این است که شما نمی توانید یک قیمت ثابت را برای تمام مدل ها در نظر بگیرید. هر باطری بر اساس برند تولیدی خود قیمت های مختلفی دارد.

با این اوصاف باید بدانید قیمت باتری بکاپ CNC و PLC با توجه به هر برند با یکدیگر متفاوت است. پیشنهاد میکنیم حتما به فروشنده ای که قصد خرید باتری بکاپ CNC و PLC از آن را دارید نیز توجه کنید. زیرا برخی فروشگاه ها قیمت ها را کمی بالا اعلام می کنند. اگر قصد خرید باطری بکاپ CNC و PLC ارزان قیمت را دارید توصیه می کنیم به دنبال فروشگاه هایی باشید که باتری را با حذف قیمت واسطه گری ها به شما عرضه می کند. با این اوصاف دانستید که چه عواملی می توانند در قیمت باطری بکاپ CNC و PLC تاثیر داشته باشند.

نگهداری از باتری بکاپ CNC و PLC

تنها خرید یک محصول برای استفاده طولانی مدت از آن کافی نیست. شما حتی اگر بهترین باتری های بکاپ را نیز خریداری کنید اما نگهداری از آن را به درستی انجام ندهید، پس از مدتی غیر قابل استفاده خواهند شد. به همین خاطر بهتر است پس از خرید باتری بکاپ CNC و PLC، در مورد راه های نگهداری از آن کمی بیشتر مطالعه کنید. چگونه باید از باتری های بکاپ مراقبت کنیم؟

یکی از اولین راه های نگهداری از باتری بکاپ CNC و PLC، قرار دادن این باتری ها در دمای مناسب است. باتری ها معمولا از نظر شرایط سالم ماندن شبیه به هم هستند. شما اگر باتری های بکاپ سی ان سی و پی ال سی را در محیطی خنک و خشک نگهداری کنید، عمر باطری ها افزایش پیدا خواهد کرد. اما اگر در مقابل، این باتری ها را در یک فضای مرطوب و گرم نگهداری کنید، رطوبت به درون باتری ها نفوذ خواهد کرد و باتری آسیب جدی خواهد دید. پیشنهاد میکنیم حتما به این نکته حیاتی برای نگهداری از باتری های بکاپ توجه کنید. البته این که شما چه برندی از این باتری ها را خریداری کنید نیز در بالا و پایین شدن طول عمر آن ها تاثیر خواهد گذاشت.

باتری بکاپ CNC و PLC

خرید آنلاین باتری بکاپ CNC و PLC

حال که اطلاعات لازم در مورد باطری بکاپ CNC و PLC را به دست آوردید باید به دنبال بهترین راه برای خرید این محصول باشید. دیگر لازم نیست زمان زیادی را در سطح شهر برای جست و جوی یک فروشگاه معتبر جهت خرید باتری بکاپ CNC و PLC هدر دهید. شما می توانید تمامی فرایند خرید باتری بکاپ CNC و PLC ارزان را به صورت آنلاین و از طریق وب سایت شهر باتری انجام دهید.

برای این کار پیشنهاد می کنیم ابتدا صفحه مرورگر خود را باز کنید و وارد وب سایت شهر باتری شوید. از قسمت جست و جویی که وب سایت شهر باتری دارد، باطری های بکاپ را جست و جو کنید. به راحتی و تنها در چند ثانیه انواع باتری بکاپ CNC و PLC برای شما نمایش داده خواهد شد. حتی می توانید قبل از ثبت سفارش، از کارشناسان شهر باتری، مشاوره های تلفنی را دریافت کنید و با آگاهی کامل اقدام به سفارش باطری بکاپ CNC و PLC کنید. تردید نکنید که شهر باتری، مقرون به صرفه ترین فروشگاه کشور برای خرید باتری های بکاپ CNC و PLC است. اگر بتوانید از تخفیفات دوره ای این وبسایت استفاده کنید، حداقل با 10 درصد تخفیف کار خرید باتری های بکاپ را انجام خواهید داد.

قیمت باتری یو پی اس در شهر باتری

برای اینکه بتوانید یک باتری یو پی اس مناسب خریداری کنید، لازم است حتما انواع برند های تولید کننده و موجود در بازار این باتری ها را بشناسید تا بدانید می توانید از چه برند هایی باطری یو پی اس خریداری کنید. این کار باعث می شود شما تفاوت میان برند ها را متوجه شوید و یک برند با کیفیت تر و بهتر را برای خود خریداری کنید. برند باطری یو پی اس بر اساس معیار هایی به دسته های مختلف تقسیم می شوند.

وزن باتری، میزان بازدهی باتری در طول زمان و تکنولوژی مورد استفاده در ساخت باتری ها از جمله مهم ترین معیار هایی هستند که باطری های یو پی اس بر اساس آنها تقسیم بندی می شوند. با توجه به پارامتر های معرفی شده، برند های باطری یو پی اس در بازار به این صورت می باشد: باتری های یو پی اس ایرانی و باتری های یو پی اس کره ای. هر نوع از این کشور های تولید کننده، برند های مختلفی در بازار دارند. برای مثال باطری یو پی اس ایرانی برندهایی شامل فاراتل، سپاهان باتری، فاران و صبا باتری را در بازار مشاهده می کنید. یا باطری یو پی اس کره ای، برند هایی مانند نیومکس و تایگر را در بازار کشورمان دارد. بنابراین در زمان خرید باتری یو پی اس حتما به کشور تولید کننده و برند باتری یو پی اس توجه داشته باشید.

چطور از باتری یو پی اس نگهداری کنیم؟

تنها خرید باتری های UPS دلیلی بر استفاده طولانی مدت از آنها نیست. شما باید بدانید علاوه بر خرید، لازم است روش های نگهداری این باتری ها را نیز بشناسید تا بتوانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید. روش های نگهداری از باطری یو پی اس چندان سخت نیست. کافیست به چند فاکتور در نگهداری آن توجه داشته باشید. برای مثال دمای محیط جزو مهمترین عواملی است که حتما باید به آن توجه کنید.

به طور معمول اگر قصد دارید باطری یو پی اس شما در یک دمای ایده آل نگهداری شود باید دمای محیطی 25 درجه سانتی گراد را برای ان تنظیم کنید. در صورتی که این دما دچار تغییر شود، امکان دارد عملکرد باتری به کلی مختل شود. اگر به یاد داشته باشید در ابدای مطلب گفتیم که باتری UPS دارای مواد شیمیایی است.

شناخته شدن این ابزار به عنوان یکی از لوازم الکتروشیمیایی باعث می شود شما مطمئن شوید که باید پس از مدتی استفاده اقدام به تعویض این باتری ها کنید. زیرا این مسئله یک امر اجتناب ناپذیر است. پس از گذشت مدتی معین، باتری های شما نیاز به تعویض دارند. توصیه می کنیم اگر اقدام به تعویض مرتب آنها نمی کنید، حداقل به صورت دقیق آن را تعمیر کنید تا باتری شما عمر طولانی تری داشته باشد. حداقل سالی 2 وعده، کار چکاپ باتری یو پی اس را انجام دهید تا عمر این باتری افزایش پیدا کند. برای تعمیر باتری یو پی اس نیاز به دستگاه نقطه جوش باتری است برای تهیه به سایت شهر باتری مراجعه کنید

باتری یو پی اس

قیمت باتری یو پی اس

قیمت یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که مردم سعی می کنند در مورد باتری یو پی اس نسبت به آن شناخت پیدا کنند. قیمت یک محصول هر چقدر که باشد باز هم مردم دیدگاه های مختلفی دارند. در مورد قیمت باطری یو پی اس بد نیست بدانید این نوع باتری ها بر اساس مقیاس هایی مشخص، قیمت هایی مختلف دارند. اما به طور کلی 4 عامل هستند که می توانند تا حد زیادی قیمت باتری یو پی اس را مشخص کنند. این عوامل تاثیر مستقیمی بر قیمت باطری UPS خواهند داشت:

نوع باتری، ظرفیت باتری، پشتیبانی و سرویس عملکرد آن و میزان استحکامی که دارد، از جمله مهمترین عوامل در مشخص کردن قیمت باطری های یو پی اس هستند. به همین خاطر است که قیمت انواع باتری یو پی اس مقادیر متفاوتی را نشان می دهند. توصیه می کنیم قبل از هر گونه اقدامی برای خرید باطری یو پی اس، این مقادیر را برای خود مشخص کنید تا بتوانید از قیمت محصولی که قصد خرید آن را دارید مطلع شوید.

پیشنهاد می کنیم علاوه بر رعایت تمام این موارد، به دنبال فروشگاهی بگردید که بتوانید خرید بدون واسطه باطری UPS را از آن انجام دهید زیرا با این کار شما می توانید باطری یو پی اس را با قیمت مناسب تری تهیه کنید. در غیر این صورت ناچار می شوید مبلغی را به عنوان واسطه که به چشم نمی آید، پرداخت گر باشید.

خرید باطری یو پی اس

اکنون که اطلاعات لازم را در مورد باتری UPS به دست آوردید و با انواع این باتری آشنا شدید، باید به دنبال فروشگاهی معتبر باشید که بتوانید بدون واسطه باتری یو پی اس ارزان را از آن تهیه کنید. آیا چنین فروشگاهی وجود دارد که بتوان بدون هیچ واسطه ای کار خرید باطری یو پی اس ارزان را از طریق آن انجام داد؟

بله شما می توانید در این امر روی کمک ما در وبسایت شهر باتری حساب کنید. شما می توانید برای خرید بهترین باطری یو پی اس وارد وب سایت شهر باتری شوید و انواع این باتری های یو پی اس را با مناسب ترین قیمت ممکن از آن تهیه کنید. وبسایت شهر باتری با هدف قرار دادن کسب رضایت مشتریان، تلاش می کند بهترین قیمت را برای انواع محصولات خود در نظر بگیرد تا شما بتوانید تمامی محصولات مورد نظر خود را با خیالی راحت از فروشگاه اینترنتی شهر باتری تهیه کنید. وبسایت شهر باتری علاوه بر قیمت مناسب، خدمات دیگری همچون، ارسال رایگان، پشتیبانی پس از فروش محصولات و مشاوره قبل از خرید را برایتان قرار داده است تا شما مشتریان گرانقدر بتوانید در یک حوزه امن و با خیالی آسوده خرید های خود را انجام دهید

عمر باتری یو پی اس چقدر است؟

باتری یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین وسایلی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله را در تجهیزات و ابزار های مختلف می توانید مشاهده کنید. اما آیا تا به حال چیزی در مورد باطری یو پی اس شنیده اید؟ منظور از باتری یو پی اس چیست؟ این باتری ها چه تفاوتی با باتری های معمولی دارند؟

تمامی UPS هایی که مبتنی بر ترانسفورماتور هستند برای انتقال جریان و برای هر نوع عملکرد نیاز به انرژی تولید شده توسط باتری دارند. باطری یو پی اس یک نوع باتری خشک و بسیار با دوام است که در دنیا تولید می شود. این باتری در 3 نوع مختلف ساخته خواهد شد که می توانید از آن ها در لوازم خانگی و صنعتی، فضاهای اداری و تجهیزات پزشکی و حتی ابزار های مخابراتی استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم اگر قصد استفاده از این باتری های بادوام را دارید حتما به ادامه مطلب توجه ویژه ای داشته باشید.برای خرید بهترین باتری یو پی اس به سایت شهر باتری مراجعه کنید

آشنایی با باتری یو پی اس

توضیحات مربوط به آشنایی با باتری یو پی اس تنها به همان توضیحات مختصری که در قسمت اول مطالعه کردید مربوط نمی شود. باتری های یو پی اس از جمله باتری های مناسبی هستند که شما میتوانید نقش آن را حتی در زندگی روزمره خود مشاهده کنید. سیستم مدیریت این باتری در هر نوع از باتری ها در یک سیستم کنترل کننده اصلی قرار دارد.

این سیستم مدیریت یو پی اس می تواند جریان شارژ، میزان ولتاژ و حتی تعادل ولتاژ را نیز مدیریت کند. حتی در شرایطی که دما افزایش پیدا کند، این سیستم مدیریت باتری UPS قادر خواهد بود تنظیمات لازم برای تنظیم دما را نیز بر عهده بگیرد تا ایمنی ابزار شما برقرار شود. سیستم UPS می تواند نقش زیادی در سلامت ابزار های شما نیز داشته باشد. به همین خاطر خرید باطری یو پی اس را به شدت توصیه می کنیم.برای تعمیر باتری یو پی اس نیاز به دستگاه نقطه جوش باتری است برای تهیه به سایت شهر باتری مراجعه کنید

باتری یو پی اس

معرفی اجزای باتری یو پی اس

بد نیست کمی در مورد اجزای باتری یو پی اس نیز شناخت داشته باشید تا بدانید این نوع از چه اجزای تشکیل دهنده ای ساخته شده است. ابتدا باید بدانید باطری یو پی اس نیز به مانند باتری های دیگر، یک سیستم الکترو شیمیایی است. این باتری ها موادی در خود دارند که با یکدیگر واکنش نشان می دهند و سبب ایجاد جریان الکتریکی می شوند.

غیر از این موارد، باتری یو پی اس از اجزای تشکیل دهنده دیگری نیز تولید شده است. اگر بخواهیم کمی ریز تر به اجزای تشکیل دهنده باتری یو پی اس اشاره کنیم باید بگوییم این باتری از پایانه مثبت، جدا کننده، درپوش، صفحه مثبت، کانکتور مثبت، کانکتور منفی، پایانه منفی، محفظه هواکش دریچه ها، صفحه منفی، محفظه و دستگیره نگهدارنده تشکیل شده است. البته باید این را نیز ذکر کنیم که باطری UPS دارای انواع مختلفی است که هر کدام در اجزای تشکیل دهنده کمی با یکدیگر متفاوت اند.

شناخت انواع باطری یو پی اس

اگر قرار به شناخت دقیق باتری های یو پی اس باشد، لازم است حتما انواع این نوع باتری را شناسایی کنید. با توجه به اینکه باتری یو پی اس تاثیر بسیار زیادی در این سیستم دارد، نحوه عملکرد آن نیز به شرایط شما و انتخاب نوع یو پی اس خواهد داشت. اینکه این باتری ها بتوانند چه عملکردی از خود داشته باشند و چقدر انرژی ذخیره کنند، به نوع آنها بستگی دارد. انواع باطری یو پی اس به خاطر عملکرد، مواد تشکیل دهنده و میزان ماندگار که دارند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند.

به طور معمول بیشترین و رایج ترین ظرفیتی که برای باتری های یو پی اس در نظر گرفته می شود، باتری های 12 ولت و 6 ولت هستند. معمولا برای کار های بزرگ و ابزار های تولیدی از باتری های 12 ولت یو پی اس استفاده می شود. اما در مجموع 3 نوع باطری یو پی اس وجود دارد. باتری یو پی اس سرب اسیدی، باتری یو پی اس کادمیوم و باتری یو پی اس لیتیوم یون یا همان باتری های سلولی، انواع باطری یو پی اس هستند که شما می توانید با توجه به نیاز خود از هر یک از آنها استفاده کنید.

اطلاعات مورد نیاز قبل از خرید باطری اسپیکر

یکی از مواردی که پرسش زیادی در موضوع باتری اسپیکر از آن می شود، میزان شارژ آن طریقه انجام شارژ باطری اسپیکر است. در مورد شارژ باطری ها حتما برایتان پیش آمده که به صورت نادرست باطری را شارژ کنید و عمر آن کاسته شود. این مسئله در مورد باتری اسپیکر نیز وجود دارد. شما باید پس از خرید اسپیکر اجازه دهید باطری، شارژ ابتدایی خود را تمام و کمال دریافت کند. یعنی باید بگذارید حدود 16 ساعت به صورت یکنواخت باتری اسپیکر در شارژ قرار بگیرید.

بعد از این شارژ ابتدایی در دفعات بعدی باید این عدد را به نصف بگذارید. 8 ساعت شارژ باطری اسپیکر می تواند برای رساندن انرژی مورد نیاز دستگاه کفایت کنید. علاوه بر این باید بدانید شارژ باتری اسپیکر با استفاده از آداپتور انجام خواهد شد. سعی کنید یک آداپتور با کیفیت برای شارژ باتری اسپیکر استفاده کنید. زیرا استفاده از  آداپتور های بی کیفیت سبب کاهش طول عمر باتری خواهد شد. هم چنین توصیه می کنیم در هنگام شارژ باتری اسپیکر، سوکت این دستگاه را فشار نیاورید. زیرا فشار آوردن بیش از حد به این نقطه می تواند عملکرد آن را هنگام شارژ کردن مختل کند. این را نیز اضافه کنیم که اگر شما نگذارید باتری به درستی شارژ شود یا به صورت نیمه شارژ، شارژر را از باتری جدا کنید، عملکرد باطری به مرور زمان کند خواهد شد و نمی تواند انرژی را در خود ذخیره کند. برای خرید باتری اسپیکر و آشنایی با قیمت باتری اسپیکر به سایت شهر باتری مراجعه کنید

باطری اسپیکر

خرید باتری اسپیکر

حال که تمام شناخت لازم را در مورد انواع باتری اسپیکر کسب کردید باید به دنبال خرید این محصول از بهترین فروشنده باشید. قبلا گفتیم که اکثرا مردم تمایل دارند تا محصولات را با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری کنند. اما در نظر داشته باشید که قیمت نباید قربانی کیفیت شود. به همین منظور قصد داریم فروشگاهی را به شما معرفی کنیم که با مراجعه به آن می توانید  با کیفیت ترین و بهترین باتری اسپیکر را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید.

خرید باتری اسپیکر با شهر باتری

آنلاین شاپ بزرگ شهر باتری همان منبع مورد اعتمادی است که برای خرید انواع باتری اسپیکر باید به آن مراجعه کنید. بدون تردید قیمت های درج شده در وبسایت شهر باتری برای باتری اسپیکر را در هیچ فروشگاه حضوری یا آنلاین شاپ دیگری نمی توانید مشاهده کنید. البته این ارزانی دلیلش کیفیت پایین محصولات نیست. مجموعه شهر باطری محصولات را بدون واسطه خریداری می کند و با حداقل سود ممکن آن را به مشتریان عرضه می کند. به همین خاطر قیمت گذاری ها به عادلانه ترین شکل ممکن در وبسایت شهر باتری قرار گرفته است. برای تعمیر باطری اسکوتر نیاز به دستگاه نقطه جوش باتری است برای تهیه دستگاه نقطه جوش باطری به سایت شهر باتری مراجعه کنید

بد نیست بدانید وب سایت شهر باتری سعی کرده با هدف کسب رضایت حداکثر مشتریان، تمام محصولات خود را با تخفیفات چند درصدی عرضه کند. در بین این محصولات نام باتری اسپیکر نیز دیده می شود. پیشنهاد می کنیم به راحتی این فرصت را از دست ندهید. همین حالا وارد وب سایت شهر باتری شوید و هر تعداد که نیاز دارید، باتری اسپیکر مورد نظر خود را سفارش دهید. قطعا از انجام این کار پشیمان نخواهید شد زیرا شهر باتری تضمین کیفیت و اصالت کالا را بر تمام سفارشات خود قرار داده است. در صورتی که از کیفیت محصول ناراضی بودید و یا مشکلی در عملکرد باتری ها به وجود آمد، می توانید محصول را به شهر باتری بازگردانید. هزینه شما نیز پس از بازگشت کالا، به حسابتان عودت داده خواهد شد

زمین تا آسمان قیمت باتری اسپیکر

اسپیکر یکی از محبوب ترین ابزار های صوتی است که امروزه به شدت میان نوجوانان و جوانان شایع شده است. استفاده از انواع اسپیکر ها در میان مردم رواج پیدا کرده است. به طوری که اگر به هر خانه ای ورود کنید یک اسپیکر در سایزها و اندازه های مختلف مشاهده خواهید کرد. آیا تا به حال از خود پرسیده اید که این اسپیکر ها با چه نیرویی کار می کنند؟ نیروی مورد نیاز و انرژی اسپیکر ها برای پخش صدا از باتری تامین می شوند. این باتری است که نیروی مورد نیاز اسپیکر را به ان می دهد. باتری اسپیکر ها بر اساس میزان ولتاژ و آمپر های ورودی که دارند با هر دستگاه مطابقت پیدا می کنند و نیروی مورد نیاز آن را برای پخش صدا تامین می کنند.

بد نیست بدانید باید نهایت دقت را در خرید باتری اسپیکر به خرج دهید زیرا این عملکرد باتری است که می تواند بر کارکرد کلی دستگاه اسپیکر شما تاثیر بگذارد. اگر قصد دارید مدت زمان بیشتری از اسپیکر خود استفاده کنید، توصیه می کنیم حتما به دنبال خرید باطری اسپیکر مناسب و با کیفیت بگردید. برای تعمیر باطری اسپیکر نیاز به دستگاه نقطه جوش باتری است برای تهیه دستگاه نقطه جوش باطری به سایت شهر باتری مراجعه کنید

معرفی انواع باتری اسپیکر

برای خرید هر محصولی در مرحله نخست باید شروع به جمع آوری اطلاعات راجب ان کنید. این مسئله در مورد خرید باتری اسپیکر نیز صدق می کند. بد نیست در وهله اول انواع باتری اسپیکر را بشناسید و سپس به دنبال خرید آنها باشید. باطری اسپیکر ها بر اساس نوع و اندازه اسپیکر ها با یکدیگر متفاوت اند. اینکه یک دستگاه تا چه میزان به ورودی ولتاژ و آمپر خروجی نیاز داشته باشد را باید بر اساس اندازه اسپیکر مشخص کرد تا با توجه به آن بتوانید یکی از انواع باطری اسپیکر را خریداری کنید. در ادامه چند نمونه باتری اسپیکر پر فروش در بازار را به همراه مشخصات آنها به شما معرفی خواهیم کرد تا ببینید دستگاه اسپیکر شما به کدام باتری نیاز دارد.

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 180 میلی آمپر ساعت انرژی

باتری لیتیوم پلیمر شارژی 3.7 ولت 200 میلی آمپر سایز 041025 از مدل GDO41025P

باتری لیتیوم پلیمر پلیمر 3.7 ولت انرژی 65 میلی آمپر

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 180 میلی آمپر ساعت انرژی

باتری اسپیکر

قیمت باتری اسپیکر

قیمت اگر مهمترین فاکتور در خرید یک محصول نباید قطعا یکی از مهم ترین ها است. مردم به قیمت یک محصول بیش از هر فاکتور دیگری توجه می کنند. حتی در قیمت باتری اسپیکر نیز این مسئله وجود دارد. بیشتر سعی می کنند ارزان قیمت ترین باطری ممکن را خریداری کنند تا با کیفیت ترین را. اما بد نیست بدانید، برخی از محصولات مانند اسپیکر که نیروی خود را از باتری می گیرند، باید قطعه با کیفیتی را برای ان ها خریداری کنید تا ناچار به تعویض همیشگی آنها نشوید.

در مورد قیمت باطری اسپیکر نیز باید بگوییم، قیمت این محصول بر اساس نوع اسپیکر، اندازه و مدل باتری که دارد، مشخص می شود. یعنی این فاکتور ها هستند که به صورت مستقیم بر قیمت تاثیر می گذارند و باعث می شوند انواع باتری اسپیکر با یکدیگر قیمت های متفاوتی داشته باشند. به همین منظور پیشنهاد می کنیم اگر قصد کسب اطلاع راجب بهترین قیمت باتری اسپیکر را دارید با کارشناسان فروش وب سایت شهر باتری تماس بگیرید تا قیمت انواع باتری اسپیکر با کیفیت را با تخفیف به شما اعلام کنند.

توجه به چند نکته مهم برای خرید باتری اسکوتر برقی

از آنجایی که باتری یک وسیله مهم در اسکوتر های برقی است، نگهداری از آن نیز بسیار شرط است. معمولا کمتر کسی علاقه به تعویض زود هنگام باطری اسکوتر دارد. بیشتر سعی می کنند با مراقبت های درست و اصولی از این وسیله، تا مدت ها از آن استفاده کنند. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم راه کار هایی را استفاده کنید تا عمر باتری اسکوتر شما افزایش پیدا کند. اما این امر چگونه محقق می شود؟

بهتر است در وهله اول، دمای مناسب برای نگهداری از باطری اسکوتر را فراهم کنید. اگر دما بین 0 تا 30 درجه سانتی گراد باشد، قطعا عمر باتری این وسیله بیشتر خواهد شد و کمتر با کاهش عمر رو به رو می شود. باتری اسکوتر برقی در شرایط جوی بسیار گرم و مرطوب فورا دچار آسیب می شود. پس حتما از نگهداری آن در یک دمای مناسب مطمئن شوید.

به شارژ اولیه باتری اسکوتر توجه ویژه ای کنید. بعد از اینکه باتری را خریدید باید اجازه دهید این باتری حداقل تا 3 ساعت به صورت یکنواخت در شارژ باشد. علاوه بر این موارد، بهتر است برای جلوگیری از کاهش عمر باطری، اسکوتر خود را تا مدت طولانی بلا استفاده قرار ندهید. توصیه میکنیم حداقل هر 10 رو یک بار، برای لحظاتی ام که شده، اسکوتر خود را روشن نگه دارید تا باطری آماده فعالیت باشد و انرژی ان از بین نرود.

توجه به چند نکته مهم برای خرید باتری اسکوتر برقی

با توجه به اهمیتی که باتری در اسکوتر های برقی دارند، باید سعی کنید بهترین برند و کیفیت از این محصول را خریداری کنید. اما آیا می توان به سادگی اقدام به خرید بهترین برند از باطری اسکوتر برقی کرد؟ برای اینکه بتوانید بهترین برند و بالاترین کیفیت باتری اسکوتر برقی را خریداری کنید باید به چند نکته ای در این خصوص توجه کنید. اولین فاکتوری که باید حتما در زمان خرید باتری اسکوتر به آن توجه کنید، در نظر گرفتن اصلی بودن باتری است.

بد نیست بدانید در بازار کشورمان باتری اسکوتر برقی اصل از برند های سامسونگ و ال جی به ندرت وجود دارد پس تا حد امکان به دنبال این برند ها برای خرید باطری اسکوتر نباشید. سعی کنید با اگاهی بالا اقدام به خرید باطری کنید. سعی کنید باتری 20 سلولی خریداری کنید. متاسفانه بسیاری از افراد باطری 10 سلولی را به جای 20 سلولی از فروشندگان خریداری می کنند. البته بسیاری از افراد تخصص کافی برای خرید باطری را ندارند.برای خرید بهترین باتری اسکوتر به سایت شهر باتری مراجعه کنید

اگر اطلاعات کافی برای خرید باطری اسکوتر را ندارید توصیه می کنیم از یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید. در آخر این را نیز اضافه کنیم که بهتر است برای خرید باطری اسکوتر، از فروشنده مهلت تست کالا بگیرید تا محصولی را که خریداری میکنید، در صورت بروز مشکل در کارکرد آن، امکان بازگرداندن آن را داشته باشید. برای تعمیر باطری اسکوتر نیاز به دستگاه نقطه جوش باتری است برای تهیه دستگاه نقطه جوش باطری به سایت شهر باتری مراجعه کنید

باطری اسکوتر

خرید باتری اسکوتر ارزان

همان طور که در قسمت قبل گفتیم، خرید باتری اسکوتر ارزان یک کار بسیار حساس است که اگر در انجام ان دقت نکنید ممکن است ضرر های بزرگی را متحمل شوید. متاسفانه بسیاری از افراد تخصص و علم کافی را در مورد دنیای باتری ها ندارند به همین خاطر نمی توانند در خرید این محصول موفق عمل کنند. برای جبران این کار پیشنهاد می کنیم خرید خود را از وبسایت شهر باتری انجام دهید. انجام این کار دقیقا یک راه امن را برای خرید باطری اسکوتر ارزان پیش روی شما قرار خواهد داد.

مزیتهای شهرباتری برای خرید باطری اسکوتر

وبسایت شهر باتری از هر نظر برای خرید مطمئن است. این وبسایت مشاوره های قبل از خرید را به صورت رایگان به شما ارائه می کند. یعنی قبل از اینکه هر مبلغی را به جهت خرید باتری اسکوتر بپردازید می توانید در مورد آن اطلاعات لازم را کسب کنید. وب سایت شهر باتری ، امکان تست کالا و مرجوع آن را برای مشتریان فراهم کرده است. با این حساب خیال شما از بابت کیفیت محصولی که می خرید، راحت خواهد بود. علاوه بر تمام این خدمات، ارسال رایگان محصول نیز برای تمامی سفارش های اینترنتی قرار داده خواهد شد تا شما بتوانید با کمترین هزینه ممکن، باتری اسکوتر مورد نظر خود را خریداری کنید.

وبسایت شهر باتری با تمام این مزایا، یک مزیت مهم دیگر دارد و آن هم، مقرون به صرفه بودن آن است. قیمت هایی که وب سایت شهر باتری برای محصولات خود می گذارد، بسیار منصفانه هستند. مشابه قیمت گذاری به صرفه شهر باتری را در هیچ فروشگاه حضوری یا حتی آنلاین دیگری مشاهده نخواهید کرد. توصیه می کنیم حتما برای پی بردن به صحت این موضوع، قیمت باتری اسکوتر برقی سایت شهر باتری را با دیگر وبسایت هایی که این زمینه فعالیت می کنند مقایسه کنید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد