x تبلیغات
شناخت جامع انواع باطری ها

روش های تشخیص باتری زمین شوی اورجینال

زمین شوی یا اسکرابر یکی از پر کاربرد ترین و متداول ترین دستگاه های نظافتی است که امروزه برای نظافت محیط های مختلف از آن استفاده می شود این دستگاه به خاطر قدرت پاک کنندگی بالایی که دارد بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است. از طرفی استفاده از زمین شوی یا همان اسکرابر باعث افزایش سرعت پاکیزگی محیط خواهد شد. زمین شوی دارای انواع مختلفی است اما بیشتر ان ها از باتری زمین شوی، نیروی مورد نیاز خود را برای فعالیت دریافت می کنند.

یکی از مزایای استفاده از زمین شوی یا همان اسکرابر این است که شما می توانید محیط های بزرگ را در مدت زمان کوتاهی تمیز کنید. توقف در این دستگاه معنایی ندارد. اگر بتوانید یک باطری زمین شوی با کیفیت خریداری کنید تا چند ساعت این دستگاه می تواند به صورت یکنواخت کار کند. البته شما می توانید زمین شوی هایی را بخرید که با استفاده از سیم نیروی مستقیم برق خود را از پریز دریافت می کنند. اما استفاده از این زمین شوی ها نمی تواند به شما آزادی عمل دهد به همین خاطر توصیه می کنیم اسکرابر هایی را خریداری کنید که با باتری کار می کنند. برای تعمیر باتری زمین شوی نیاز به تهیه دستگاه نقطه جوش باطری است برای تهیه دستگاه نقطه جوش باتری به سایت شهر باتری مراجعه کنید

طول عمر باتری زمین شوی چقدر است؟

باتری یکی از مهم ترین قطعات دستگاه های زمین شوی است. کیفیت باطری می تواند عملکرد دستگاه زمین شوی را تحت الشعاع قرار بدهد. به همین خاطر توصیه می کنیم قبل از اینکه دست به خرید باتری زمین شوی بزنید، ابتدا اطلاعات لازم در خصوص این قطعه را به دست بیاورید. در مورد باتری های اسکرابر سوالات زیادی پرسیده می شود. یکی از پر تکرار ترین سوالات مربوط به طول عمر باتری های این دستگاه است. به نظر شما طول عمر باتری دستگاه زمین شوی چقدر است؟

هر محصولی عمری دارد. باتری زمین شوی نیز از این قاعده مستثنی نیست. یعنی شما نمی توانید یک باتری برای دستگاه اسکرابر خود خریداری کنید و گمان کنید که این باتری تا 10 سال برای شما کار می کند. این چنین ادعاهایی واقع ندارد. باطری زمین شوی نیز دارای عمر مشخص است. اما اگر شما بتوانید به چند عامل برای نگهداری آن توجه کنید، می توانید عمر آن را افزایش دهید. میزان عمر هر باتری بستگی به کیفیت و برند ان دارد. عموما باتری های ساخت کشور ژاپن، طول عمر بالاتری نسبت به باتری های داخلی دارند. برای اینکه ناچار به تعویض فوری باطری زمین شوی نشوید پیشنهاد می کنیم در همان ابتدا باتری را از برند های معتبر خریداری کنید.

باتری زمین شوی

آشنایی با انواع باتری زمین شوی

برای اینکه قادر به خرید یک باطری اسکرابر خوب باشید باید حتما اطلاعات کاملی در مورد انواع باتری زمین شوی به دست آورید. این موضوع از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است زیرا اگر شما انواع باتری اسکرابر را نشناسید و نتوانید یک باتری متناسب با دستگاه خود خریداری کنید، این امکان وجود دارد که دستگاه شما کارایی های همیشگی را نداشته باشید. باتری های زمین شوی عموما باتری های سرب اسیدی هستند.برای خرید بهترین باتری زمین شوی و آشنایی با انواع باتری زمین شوی به سایت شهر باتری مراجعه کنید

این باتری ها به عنوان باطری های قابل شارژ نیز شناخته می شود که در دو نوع باتری تر یا اسیدی و باتری خشک می توانید آنها را خریداری کنید. اگر بخواهیم در یک حالت کلی به انواع باتری زمین شوی اشاره کنیم باید بگوییم این باتری ها دارای 4 نوع باتری AGM، باتری ژل اسکرابر، باتری های سیلد اسیدی و باتری های کف شور اسیدی هستند.

هر یک از این باتری ها بر اساس ویژگی هایی که دارند با یکدیگر متفاوت اند. برای مثال باتری های AGM در ساخت آنها از فایبرگلاس استفاده شده است. در حالی که در ساخت باطری های اسیدی به جای فایبر گلاس از محلول آب و اسید استفاده شده است. هر یک از این باتری ها بر اساس قابلیت هایی که دارند برای انواع دستگاه های زمین شوی مورد استفاده قرار می گیرند. پیشنهاد می کنیم در زمان خرید باطری زمین شوی، حتما مشاوره های لازم برای خرید را از فروشنده دریافت کنید تا از میان این باتری ها، باتری را به شما بدهد که مطابق با عملکرد دستگاه زمین شوی باشد که در منزل دارید.

اقدامات لازم قبل از خرید باطری الکترو شوک

باتری الکتروشوک را از شهر باتری بخرید. زندگی انسان ها همواره نیازمند شوک های مثبت است. گاهی اما ورق زندگی جور دیگری می چرخد و انسان ناچار می شود برای ادامه حیات، شوک های پزشکی را تجربه کند. امروزه یکی از دغدغه های اصلی که در کشورمان وجود دارد، تهیه تجهیزات پزشکی با کیفیت است. یکی از این تجهیزات دستگاه الکترو شوک است که در بیمارستان ها برای انجام دفیبریلاسیون استفاده می شود. این دستگاه در واقع برای عضلات قلبی بیمار مورد استفاده قرار خواهد گفت. در هر اورژانسی که مراجعه کنید یک دستگاه الکتروشوک مشاهده خواهید کرد.

شاید جالب باشد بدانید این دستگاه با استفاده از نیروی باطری الکتروشوک کار می کند. اما اگر باطری الکترو شوک به اتمام برسد چه خواهد شد؟ به خاطر اینکه نقش باتری در این دستگاه بسیار حساس است، اکثرا سعی می کنند همیشه این باتری را شارژ نگه دارند و یا یک باتری ذخیره را همراه خود داشته باشند. شاید بتوان گفت این وسیله حساس ترین وسیله ای است که باتری انرژی مورد نیاز آن را برای فعالیت تامین می کند. برای اینکه اقدام به خرید این باطری کنید بهتر است ابتدا کمی بیشتر با این نوع از باتری ها آشنا شوید. برای خرید بهترین باتری الکتروشوک به سایت شهر باتری مراجعه کنید

انواع باتری الکتروشوک

شناخت انواع باتری الکترو شوک از مهم ترین اطلاعاتی است که باید در رابطه با این باتری ها به دست آورید.. باتری های الکترو شوک به خاطر حساسیت و نقش مهمی که بر عهده دارند با تمام باطری هایی که تاکنون مشاهده کرده اید فرق دارند. شما باید مطابق به اندازه و نوع دستگاه الکترو شوکی که در اختیار دارید اقدام به خرید باتری برای ان کنید.

انواع باطری الکترو شوک بر اساس برند های تولیدی و ولتاژ هایی که باتری ها دارند به دسته های مختلفی تقسیم خواهند شد. برای مثال باطری های برند بست، جی پی اس، پاناسونیک، دوراسل و جی اس پاور برخی از مارک های ارائه دهنده باتری الکترو شوک هستند که می توانید در تجهیزات پزشکی آنها را خریداری کنید. در ادامه دو نمونه از رایج ترین انواع باتری الکترو شوک که در بازار به فروش می رسند را به شما معرفی خواهیم کرد.

باطری شارژی 400 میلی آمپر بست سایز 3/2 AAAA

باطری الکتروشوک 12 ولت 3000 میلی آمپر ساعت پر قدرت موریسل

باتری الکتروشوک

عمر باتری الکتروشوک چقدر است؟

در مورد باطری الکتروشوک سوالات زیادی وجود دارد. یکی از اصلی ترین این سوالات مربوط به میزان عمر مفید این باتری ها است. البته در مورد عمر مفید باتری های الکتروشوک دیدگاه های زیادی مطرح شده است. برخی معتقد اند نهایت عمر این باتری ها 2 سال باشد اما برخی دیگر بر خلاف این باورند و می گویند که باتری الکترو شوک می تواند تا 10 سال نیز عمر کند.

در خصوص این موضوع باید بگوییم باتری ها بر اساس نوع برند، روش نگهداری و میزان قدرتی که دارند دارای طول عمر متفاوت می باشند. برای مثال برخی از برند های خارجی باتری الکترو شوک را شاید حتی بتوانید تا 7 یا 8 سال نیز آنها استفاده کنید. اما بهتر است هر 2 تا 3 سال یک بار اقدام به تعویض باطری الکتروشوک کنید زیرا این کار باعث خواهد شد خیال شما از فعالیت دقیق این دستگاه راحت شود.برای تعمیر باتری الکتروشوک نیاز به دستگاه نقطه جوش باتری است برای تهیه دستگاه نقطه جوش باطری به سایت شهر باتری مراجعه کنید

اطلاع از قیمت باتری الکتروشوک

پس از آشنایی با انواع برندهای باطری الکتروشوک بیشتر به دنبال این هستند تا از قیمت این محصول نیز مطلع شوند. قیمت این باتری ها به خاطر حساسیت و اهمیتی که دارند کمی بالا است. اما شما می توانید با پیدا کردن فروشگاه های معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند و قیمت باتری الکترو شوک را بدون واسطه برای مشتریان قرار می دهند، هزینه کمتری برای خرید باتری های الکتروشوک بپردازید.

در مورد قیمت این محصول باید بگوییم، هر نوع باتری بر اساس برندی که سازنده آن است، قیمت متفاوتی خواهد داشت. تنوع باتری الکتروشوک بالا است به همین خاطر قیمت گذاری های آن نیز متفاوت است. برای مثال شما نمی توانید برند بست از باطری الکتروشوک را با باتری این محصول از برند پاناسونیک یکسان بدانید. هم چنین وجود اختلاف در اندازه و نوع دستگاه ها نیز سبب تغییرات قیمت خواهد شد. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم ابتدا در مورد نوع دستگاه و برند باتری تصمیم گیری کنید و سپس برای خرید اقدام بفرمایید.

باتری الکتروشوک

خرید باتری الکتروشوک با بالاترین کیفیت

برای خرید انواع باتری الکترو شوک با بهترین کیفیت لازم نیست دچار استرس شوید. شما می توانید با کمک یک وبسایت معتبر و رسمی، بهترین باتری های الکتروشوک را برای دستگاه های مختلف خریداری کنید. انواع باطری الکترو شوک از برند های معتبر دنیا تمام در وبسایت شهر باتری موجود می باشند. خرید باتری الکترو شوک از وبسایت شهر باتری بسیار راحت است. شما می توانید زمانی که در خانه یا محل کار خود نشسته اید، وارد صفحه مرورگر خود شوید و وب سایت شهر باتری را جست و جو کنید.

در وبسایت شهر باتری، دسته بندی محصولات به درست ترین حالت ممکن انجام شده است. از طریق این دسته بندی وارد دسته باتری های الکترو شوک شوید و هر برند از این باتری را که می خواهید وارد سبد خرید خود کنید. این امکان در وبسایت شهرباتری برای شما فراهم است تا پیش از پرداخت هزینه و ثبت سفارش، از مشاوره های آنلاین و 24 ساعته وب سایت شهر باتری استفاده کنید تا با کسب آگاهی کامل اقدام به خرید باطری الکترو شوک کنید. فراموش نکنید که در وبسایت شهر باتری امکان خرید بهترین و با کیفیت ترین باتری ها با قیمت های کاملا مقرون به صرفه برای شما فراهم شده است

آشنایی با نحوه نگهداری طولانی مدت از باتری آسانسور

هر وسیله فیزیکی که استفاده می شود، عمر مشخص خواهد داشت. این مسئله حتی در مورد موجودات زنده نیز صدق می کند. حتی شما ناچار می شوید، برخی از وسایل مصرفی ماشین سواری خود را نیز تعویض کنید. با استناد به این مسائل، باید گفت باتری آسانسور نیز نیاز به تعویض دارد زیرا پس از مدتی عمر ان به پایان می رسد و این وسیله عمر دائمی و طولانی مدت ندارد.

معمولا عمر باطری آسانسور به عوامل زیادی بستگی دارد. اینکه شما از برند های معتبر یا غیر معتبر باطری برای آسانسور استفاده کنید می تواند جزو تاثیرگذارترین عوامل در عمر این وسیله باشد. علاوه بر این باید روش های مراقبت از باطری آسانسور را نیز بلد باشید. اما اگر بخواهیم یک عدد حدودی از زمان تعویض باتری آسانسور را به شما اعلام کنیم، باید بگوییم هر 3 سال یک بار این قطعه نیاز به تعویض دارد. برای تعمیر باتری آسانسور نیاز به خرید دستگاه نقطه جوش باتری است برای تهیه دستگاه نقطه جوش باطری به سایت شهر باتری مراجعه کنید

آشنایی با نحوه نگهداری طولانی مدت از باتری آسانسور

در قسمت قبل گفتیم که اگر شما بتوانید روش های مراقبت از باطری آسانسور را به خوبی اجرا کنید، این قطعه برای شما عمر طولانی تری خواهد داشت. حتی کارایی آن نیز در صورت مراقبت، بهتر از همیشه خواهد بود. اما آیا روش های مراقبت و نگهداری از باتری آسانسور را می شناسید؟

چند روش برای نگهداری بهتر از باتری آسانسور وجود دارد. اولین راه برای افزایش طول عمر این باتری ها، نگهداری از ان ها در جای خشک و خنک است. بهتر است باتری را از گرمای شدید و رطوبت به دور نگه دارید زیرا این کار باعث تورم و خرابی آن خواهد شد. از باتری جایگزین به درستی استفاده کنید. سعی کنید در تعمیر این وسیله تاخیر نیندازید زیرا این کار عمر ان را کاهش خواهد داد. غیر این ها بهتر است سالی 1 تا 2 بار باتری های را کالیبره کنید. این کار باعث می شود از موقعیت و میزان سلامت آنها مطلع شوید.

باطری اسانسور

نکات مهمی که باید برای خرید باتری آسانسور به آن توجه کنید

اکنون که به فکر خرید باتری آسانسور هستید باید چند نکته ای را راجب خرید این محصول بدانید. نکاتی که توجه به ان ها اهمیت زیادی در زمان خرید باطری آسانسور خواهد داشت. این چند نکته شامل تاریخ تولید باطری، گارانتی و کشور سازنده آن و یا ولتاژ نامی و ولتاژ اسمی بودن آن است. این 4 مورد را حتما در زمان خرید مورد توجه خود قرار دهید زیرا بی توجهی به ان ها باعث می شود شما هزیه خود را صرف یک محصول بی کیفیت کنید. به اصطلاح هزینه پرداختی شما به هدر خواهد رفت.

حتما به زمان تولید باطری توجه کنید، حتی اگر باطری استفاده نشده باشید، اگر مدت طولانی از تاریخ تولید آن گذشته باشد، کیفیت خود را از دست خواهد داد. پس حتما به این عامل مهم توجه ویژه ای داشته باشید. به گارانتی باطری نیز توجه کنید. ترجیحا باتری هایی را خریداری کنید که گارانتی داشته باشند زیرا در این صورت اگر باطری با مشکلی مواجه شود دست شما برای رسیدگی به مشکلات حسابی باز است.

خرید باتری آسانسور از شهر باتری

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چگونه می توانید با کیفیت ترین و بهترین باطری آسانسور را خریداری کنید؟ آیا می توان یک باتری با گارانتی را با قیمت مناسب خریداری کرد؟ بله تمام این کار ها امکان پذیر است به شرطی که شما بتوانید یک فروشگاه معتبر را برای خرید باطری پیدا کنید. چه فروشگاهی معتبر تر و مطمئن تر از شهر باطری برای  باتری آسانسور ارزان و با کیفیت سراغ دارید؟

شهر باتری یکی از بزرگترین و معتبرترین آنلاین شاپ های کشور را در اختیار دارد که شما می توانید تمامی خرید های باطری آسانسور از انواع برند های ایرانی و خارجی را از آن انجام دهید. شاید جالب باشد بدانید تمامی محصولات موجود در وبسایت شهر باتری، با در نظر گرفتن تخفیفات 5 تا 20 درصدی به فروش می رسند. دلیل ان هم فروش بدون واسطه محصولات به شما مشتریان است. شما حتی می توانید بدون پرداخت هزینه ارسال، محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید، زیرا وب سایت شهر باتری برای سفارشات مشتریان خود، ارسال رایگان را قرار داده است. با این اوصاف شما می توانید بهترین باتری آسانسور را از وبسایت شهر باتری بدون کوچکترین دغدغه ای تهیه کنید.

0تا 100 خرید باتری آسانسور ارزان

باتری آسانسور  یکی از مهمترین اجزای آسانسور به شمار می رود. باید آن را بادقت فراوان و از منابع معتبر بخرید. آسانسور یک وسیله بسیار مهم برای حرکت در ساختمان ها و جا به جایی از طبقه ای به طبقه دیگر است. نمی توان زندگی آپارتمان نشینی بدون استفاده از آسانسور را تحمل کرد. فرض کنید هر روز ناچار شوید طبقات زیادی را به بالا و پایین بروید. قطعا تحمل این کار برای افرادی که در ساختمان های بسیار بلند زندگی می کنند، غیر ممکن است. به همین خاطر حضوری آسانسور در آپارتمان ها یک امر ضروری است.

اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آسانسور با چه نیرویی کار می کند؟ بله همان طور که اکثر شما درست حدس زدید، آسانسور با نیروی مستقیم برقکار خواهد کرد. اما چگونه است که در زمان قطعی برق، باز هم برخی از آسانسور به فعالیت خود ادامه می دهند؟ بد نیست بدانید فعالیت این وسیله در زمان قطعی برق به وسیله نیروی آسانسور انجام خواهد شد. هر آسانسوری دارای یک باتری است که اگر برق قطع شود می تواند نیروی لازم را برای فعالیت به آسانسور بدهد. با وجود باتری امنیت استفاده از آسانسور بسیار بالا خواهد بود. دیگر شما نگرانی بابت قطعی به یک باره برق نخواهید داشت. پس حتما به اهمیت وجود باتری در آسانسور توجه داشته باشید. برای تعمیر باطری آسانسور نیاز به خرید دستگاه نقطه جوش باتری است برای تهیه دستگاه نقطه جوش باطری به سایت شهر باتری مراجعه کنید

معرفی انواع باتری آسانسور

یکی از اولین و مهمترین اطلاعاتی که باید در مورد باطری آسانسور به دست بیاورید، شناخت انواع آن است. ابتدا قبل از اینکه به معرفی انواع باطری آسانسور بپردازیم قصد داریم به یک نکته مهم اشاره کنیم و آن هم وجود تفاوت بین آسانسور و باطری زنگ آسانسور است. باطری زنگ اسانسور در واقع همان صدایی است که اسانسور در زمان قطعی برق یا بروز مشکل از خود نشان می دهد پس آن را با باطری آسانسور اشتباه نگیرید. در مورد انواع باتری آسانسور نیز باید بگوییم این وسیله بر اساس نوع طراحی این بالابر ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در ادامه به برخی از معروف ترین انواع آن ها اشاره خواهیم کرد.

باتری اسانسور

باطری 12 ولت 7 آمپر موریسل

باطری 12 ولت 12 آمپر موریسل

باطری 12 ولت 18 آمپر موریسل

باطری صبا باتری 12 ولت 5/7 آمپر

باطری 12 ولت 2/1 آمپر موریسل

باطری 12 ولت 9 آمپر موریسل

باتری آسانسور چگونه کار می کند؟

بد نیست کمی بیشتر در مورد نحوه کار باطری آسانسور بدانید. ابتدا باید بدانید باطری در بیشتر سیستم های اضطراری آسانسور وجود دارد. زمانی که برق قطع می شود، باتری ها فعالیت اصلی خود را شروع می کنند. اما چگونه نیروی باتری سبب نگهداری آسانسور با ان حجم از مسافران خواهد شد؟

سیستم نجات دهنده آسانسور زمانی که برق قطع می شود شروع به بازشدن مگنت ها می کنند. اگر آسانسور درایو داشته باشد، نیرویی که باطری تولید می کند را به دو سمت می کشد تا بتواند آسانسور را نگه دارد. معمولا سیستم نجات دهنده آسانسور ها که باطری قوی دارند می توانند در مدت زمان حدودا 30 ثانیه شما را به نزدیک ترین طبقه برسانند. وجود باتری در آسانسور بسیار ضروری است.

قیمت باطری آسانسور

مسلما اکثر افرادی که به دنبال کسب اطلاعات در خصوص باطری آسانسور هستند سعی می کنند به نحوی از قیمت این وسیله مطلع شوند. قیمت یکی از مهم ترین مسائلی است که باید در زمان خرید به آن توجه کنید. در مورد باطری آسانسور و میزان قیمت آن، دیدگاه های زیادی وجود دارد. برخی معتقند قیمت این قطعه بسیار بالا است و برخی دیگر معتقند که می توانند این وسیله را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنند. برای خرید بهترین باتری آسانسور به سایت شهر باتری مراجعه کنید

اما بهتر است بدانید، آسانسور جزو وسایلی است که یک قیمت ثابت و دائمی ندارد. طبیعی است که با توجه به تورم موجود، قیمت ها در طول زمان کمی دچار تغییر شود. قیمت آسانسور نیز بستگی به موارد زیادی دارد. همانطور که شما می دانید، انواع آسانسور از برند های مختلف وجود دارد که هر کدام به باطری خاصی نیاز دارند. اینکه شما از چه باطری و چه برندی برای آسانسور استفاده می کنید، در قیمت ان تاثیر گذار است. حتی اینکه شما از چه فروشگاهی اقدام به خرید باتری آسانسور می کنید نیز در میزان هزینه پرداختی شما تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

غیر از این موارد، باید حتما به ظرفیت باتری و کشور سازنده آن توجه داشته باشید. حتی ایرانی یا خارجی بودن باتری نیز می تواند در قیمت ان تاثیر بگذارد. اما مسلما میزان ظرفیت و نوع برند باتری، بیشترین تاثیرگذاری را در قیمت این وسیله خواهند داشت. پس حتما به این موارد در زمان خرید باطری آسانسور توجه داشته باشید.

0تا 100 خرید آنلاین باتری دوربین عکاسی ارزان

بار های در این مطلب گفتیم که نقش باتری در دوربین های عکاسی بسیار حیاتی است. به همین خاطر شما باید نهایت دقت را در خرید آن انجام دهید. اما آیا میدانید برای خرید باتری دوربین عکاسی باید به چه نکاتی توجه کنید تا بتوانید یک باتری مناسب خریداری کنید؟

توجه به چند فاکتور برای خرید هر چه بهتر باطری دوربین عکاسی الزامی است. ابتدا پیشنهاد می کنیم در زمان خرید باطری حتما به تاریخ تولید آن نگاه کنید. حتی اگر باطری استفاده نشده باشد اما مدت زیادی از تولید آن گذشته باشد، بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید زیرا روز های پایانی عمر خود را سپری می کند. علاوه بر این پیشنهاد می کنم به مدل و برند دوربین خود توجه کنید تا با توجه به ولتاژ و آمپر های مربوط به آن دست به خرید باتری بزنید.

به این موارد می توان خرید از یک منبع مطمئن را نیز اضافه کرد. به خاطر افزایش جنس های مشابه باطری اصل، باتری های تقلبی را بسیاری از فروشندگان با قیمت های پایین به مشتریان می فروشند. حتما از یک فروشگاه مطمئن و مورد اطمینان دست به خرید باتری دوربین عکاسی بزنید و از خرید باطری هایی که با قیمت های نامتعارف و بسیار اندک ارائه می شوند، خودداری کنید.

باتری دوربین عکاسی

قیمت باتری دوربین عکاسی چقدر است؟

قیمت باطری دوربین عکاسی بر اساس تنوعی که بین برند ها وجود دارد، اعداد و ارقام متفاوتی را نشان می دهد. شما باید ابتدا برند مد نظر خود و مشخصات دوربین خود را بشناسید تا بر اساس ان ها به دنبال شناخت قیمت باتری دوربین عکاسی باشید. زیرا هر باطری از هر برندی یک قیمت متفاوت دارد.

اینکه شما از یک فروشگاه معتبر و با تخفیف خریداری کنید یا خرید خود را به فروشگاه هایی بسپارید که با قیمت های واسطه ای مبلغ را بالا می برند می تواند در مبلغ پرداختی شما تاثیر گذار باشد. توصیه میکنم حتما این نکات را در زمان خرید باطری دوربین عکاسی مورد توجه قرار دهید تا با قیمت واقعی این باتری ها رو به رو شوید.

خرید اینترنتی باتری دوربین عکاسی

شما می توانید خرید باتری دوربین عکاسی را به صورت اینترنتی و از معتبر ترین وبسایت فروش باتری کشور انجام دهید. فروشگاه اینترنتی شهر باتری یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین وبسایت هایی است که در زمینه فروش آنلاین انواع باتری فعالیت می کند. شما می توانید در این وبسایت برترین برندهای باطری دوربین عکاسی را با نازل ترین قیمت تهیه کنید. از آنجایی که این وب سایت، خدمات ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می کند، نباید در مراجعه به آن تردید داشته باشید.

قرار دادن امکان مهلت تست کالا تا 7 روز، ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته برای خرید، ارائه مشاوره های رایگان قبل از خرید محصول، ارسال رایگان و قرار دادن تخفیفات دوره ای تنها بخشی از خدمات ارزنده ای است که وب سایت شهر باتری به مشتریان خود ارائه می کند. با این اوصاف اگر قصد خرید بهترین و با کیفیت ترین باتری دوربین عکاسی را دارید، توصیه می کنیم همین حالا وارد وب سایت شهر باتری شوید و خرید خود را در یک فروشگاه اینترنتی معتبر و مورد اطمینان انجام دهید. سفارش شما نیز در کوتاه ترین زمان ممکن در هر نقطه از کشور که باشید برایتان ارسال خواهد شد.

بهترین مرکز برای خرید باتری دوربین عکاسی

دوربین عکاسی یکی از بهترین اختراعات بشر بوده است. ثبت تصاویر خاطره انگیز و یه یادگار نگه داشتن آنها احساس خوبی را به انسان منتقل خواهد کرد. به خصوص اینکه اگر شما بتوانید یک دوربین عکاسی نسل جدید خریداری کنید. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که دوربین های عکاسی انرژی لازم برای فعالیت را از کجا تامین می کنند؟ باتری دوربین عکاسی همان انرژی لازم دوربین را برای پرتابل بودن در خود نگهداری می کند.

در واقع این باتری ها هستند که نیروی مورد نیاز برای عکاسی را به دوربین می دهند. برای اینکه بتوانید با باطری دوربین عکاسی ایده آل بخرید، لازم است حتما مشخصات دوربین خود را به دست بیاورید. به دست آوردن مشخصاتی مانند ظرفیت انرژی، داشتن تاثیر های زیست محیطی  و میزان جریان برق منظم از جمله مهمترین مواردی است که باید حتما قبل از خرید باتری دوربین عکاسی، این فاکتور ها را بررسی کنید. اما آیا اطلاعی از قیمت باطری دوربین عکاسی دارید؟ آیا می دانید که باید کار خرید باتری دوربین های عکاسی مختلف را از کجا انجام دهید؟ پیشنهاد می کنیم به ادامه مطلب نهایت توجه را به خرج دهید تا اطلاعات لازم در مورد این باتری ها را به دست آورید.

انواع باتری دوربین عکاسی را بشناسید

برای اینکه بتوانید یک باتری متناسب با دوربین عکاسی خود خریداری کنید لازم است ابتدا اطلاعات لازم در مورد انواع باتری ها را به دست بیاورید. امروزه دست کمتر کسی دوربین های قدیمی را مشاهده می کنید. دوربین های قدیمی برای عکاسی از باطری های قلمی معمولی استفاده می کردند. اما به توجه به اینکه رفته رفته رقابت را به دوربین های دیجیتالی باختند، دیگر استفاده از باتری ها آن ها نیز برای دوربین های دیجیتال از میان رفت. دوربین های عکاسی دیجیتال بیشتر از باتری های لیتیومی استفاده می کنند. این باتری ها در برخی از انواع دوربین های عکاسی باطری های قلمی شارژی و در برخی از باتری های نیم قلمی شارژی استفاده می کنند. شما باید بر اساس نوع دوربین خود به دنبال برند های مختلف باتری دوربین عکاسی باشید. در ادامه چند مورد از رایج ترین انواع باطری دوربین عکاسی را به شما معرفی خواهیم کرد.

باطری قلمی شارژِ 1100 میلی آمپر موریسل

باطری 6 ولت 2CR5 پاناسونیک

باطری نیم قلمی شارژی 900 میلی آمپر موتوما

باطری CR2 دوراسل

باطری CR123 دوراسل

باطری نیم قلمی شارژی  900 میلی آمپر موریسل

باطری نیم قلمی شارژی 900 میلی آمپر گلدن پاور

باطری قلمی شارژی 2500 میلی آمپر موریسل

 

   

باتری دوربین عکاسی

افزایش عمر باتری دوربین عکاسی

باتری عضو بسیار مهمی در دوربین های عکاسی است. اگر نتوانید به خوبی از این عضو مهم محافظت کنید ممکن است حتی فعالیت دوربین عکاسی شما به کلی مختلف شود. معمولا در مورد کوتاه بودن عمر باطری دوربین عکاسی سوالاتی پرسیده می شود. باید بگوییم شما اگر نتوانید یک باطری مناسب از برند معتبری را خریداری کنید و یا اگر نتوانید مراقب های لازم از باتری را به خوبی انجام دهید، قطعا عمر باتری شما کاهش خواهد یافت و ناچار می شوید در بازه های زمانی کوتاه تر اقدامات لازم برای تعویض این باتری را انجام دهید. آیا می دانید که چگونه می توان عمر باتری دوربین عکاسی را افزایش داد؟

با استفاده از چند راهکار ساده می توانید عمر باتری دوربین عکاسی خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. در مرحله اول باید در مواقعی که ضروری نیست و عکسبرداری نمی کنید، دوربین را خاموش کنید. روشن ماندن بی رویه دوربین سبب کاهش عمر باتری خواهد شد. پیشنهاد می کنیم برای افزایش عمر باتری این چند کار را انجام دهید: ارتباط های بی سیم را تماما قطع کنید، سطح روشنایی ال سی دی را تا حد امکان کاهش دهید، سنسور اتوماتیک پاک کننده حسگر را خاموش فرمایید و در اخر پیشنهاد می کنیم لرزشگر را نیز خاموش کنید. با انجام این چند کار ساده، عمر باتری دوربین عکاسی شما تا حد امکان افزایش پیدا خواهد کرد/

باتری اطفاء حریق اورجینال و با کیفیت مناسب را از کجا تهیه کنیم

سیستم های اطفاء حریق یکی از مهم ترین دستگاه های الکترونیکی هستند که از ان ها در اماکن مختلف استفاده می شود. وجود این سیستم در محیط هایی مانند خانه می تواند خیال ساکنین را برای مقابله با اتش سوزی راحت کند. این دستگاه ها وظیفه اعلام حریق را بر عهده خواهد داشت. باید بدانید این دستگاه برای فعالیت نیروی خود را از باتری اطفاء حریق دریافت می کند. زمانی که در محیط آتش سوزی به وجود بیاید این دستگاه می تواند از طریق حسگر هایی که دارد، حریق را احساس می کند و بروز آن را به ساکنین گزارش می دهد. بر این اساس ساکنین می توانند خیلی زود از طریق تماس با ماموران آتش نشانی جلوی آتش سوزی را بگیرند.

اما اگر خوب توجه کرده باشید، متوجه خواهید شد که تمام فعالیت این سیستم به نقش باتری است که در آن وجود دارد. وجود باطری اطفاء حریق باعث می شود این دستگاه بتواند فعالیت خود را به درستی انجام دهد. در صورت عدم وجود باتری را ضعیف بودن ان، عملا دستگاه توانایی خود را از دست خواهد داد. با توجه به نقش مهمی که باطری اطفاء حریق در سیستم های اعلام حریق دارد، پیشنهاد می کنیم پیش از خرید این باطری ها، کمی بیشتر با انواع آنها آشنا شوید.

شناخت انواع باتری اطفاء حریق

یکی از اولین و مهمترین اطلاعاتی که باید در مورد باتری های اطفاء حریق به دست بیاورید، شناخت انواع این باتری ها است. ابتدا پیش از اینکه اقدام به معرفی انواع این باتری ها کنیم قصد داریم کمی در مورد جنس و منبع تغذیه دستگاه اطفاء حریق و ویژگی های آن صحبت کنیم. بد نیست بدانید هر سیستم اعلام حریق یک منبع تغذیه به خصوص دارد که بیشتر ان ها از ولتاژ 24 هستند. این منبع تغذیه به وسیله کنترل به پنل وصل خواهد شد و در قسمت زیرین کنترل پنل وصل می شوند.

باتری اطفاء حریق

در واقع نقش اصلی این باتری ها کمک به قطع جریان اصلی به صورت اتوماتیک است. عمده باطری هایی که برای سیستم های اعلام حریق استفاده می شود از جنس سیلد لید اسید هستند. به این نوع باتری ها عموما باتری های خشک گفته می شوند. باتری اطفاء حریق بر اساس برند و میزان آمپر با یکدیگر تفاوت دارند. برای مثال شما می توانید هم برند های ایرانی این باطری را خریداری کنید و هم برند های خارجی. اوریون، جی اس پاور، اصل، بست، انرجایزر، سایکل، سهند، صنعت سلاموند و سونی برخی از برند های باتری اطفاء حریق موجود در بازار هستند که می توانید هر یک از ان ها را خریداری کنید. در ادامه چند نمونه از انواع باطری اطفاء حریق که دارای آمپر های گوناگونی هستند و شما می توانید در بازار ان ها را تهیه کنید به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. باطری سیلد لید اسید 12 ولت 2.3 آمپر ساعت
  2. باطری سیلد لید اسید 12 ولت 3/3 آمپر ساعت
  3. باطری سیلد لید اسید 12 ولت 5/3 آمپر ساعت
  4. باطری سیلد لید اسید 12 ولت 5/4 آمپر ساعت
  5. باطری سیلد لید اسید 12 ولت 7 آمپر ساعت
  6. باطری سیلد لید اسید 12 ولت 2/7 آمپر ساعت
  7. باطری سیلد لید اسید 12 ولت 9 آمپر ساعت

قیمت باتری اطفاء حریق

قیمت یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواردی است که معمولا مردم در زمان خرید به آن توجه می کنند. قیمت یک محصول حتی می تواند برای بسیاری از افراد، مهم ترین معیار برای نهایی کردن خرید یا عدم خرید آن باشد. باطری های اطفاء حریق نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اما آیا از قیمت باطری اطفاء حریق مطلع هستید؟ به راستی قیمت باتری اطفاء حریق چقدر است؟

در مورد قیمت این محصول دیدگاه ها و نقطه نظرات گوناگونی وجود دارد. اگر سری به بازار بزنید متوجه خواهید شد که محصولاتی تحت عنوان باطری های اطفاء حریق با قیمت های گوناگونی عرضه می شوند. قطعا برایتان این سوال پیش می آید که چرا این باتری ها دارای قیمت های متفاوتی هستند؟ تنوع برند های تولیدی باطری اطفاء حریق در بازار بسیار بالا است. همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، گفتیم که باتری های مخصوص اطفاء حریق توسط برند های زیادی تولید و روانه بازار می شوند. از طرفی علاوه بر تفاوت در برند های، این باتری ها با قدرت و آمپر های گوناگونی تولید و عرضه می شوند. به همین خاطر شما نمی توانید قیمت تمامی باتری های اطفاء حریق را به یک میزان بدانید. برای مثال قیمت باتری اطفاء حریق از برند موریسل با برند سهند به یک میزان نیست. عموما قیمت باتری های خارجی بیشتر از باتری های تولید داخل است.

عامل دیگری که می تواند در مشخص کردن قیمت این باتری ها نقش داشته باشد، فروش بدون واسطه این محصول است. معمولا فروشندگانی که بدون واسطه گری این محصول را تهیه و عرضه می کنند، قیمت گذاری عادلانه تری بر باتری های اطفاء حریق دارند. تا حد امکان سعی کنید به دنبال این فروشندگان برای خرید باطری اطفاء حریق بگردید.

باتری اطفاء حریق

خرید اینترنتی باتری اطفاء حریق

حتما اکنون از خود خواهید پرسید که چگونه می توانیم یک فروشگاه معتبر و مورد اطمینان را برای خرید باطری اطفاء حریق پیدا کنیم که بدون واسطه گری و با مناسب ترین قیمت، این باتری را به فروش می رساند. برای پیدا کردن چنین فروشگاهی مسیر سختی پیش روی شما نیست. فقط کافیست فروشگاه اینترنتی شهر باتری را برای خرید باطری اطفاء حریق انتخاب کنید. این فروشگاه اینترنتی می تواند به شما این امکان را دهد تا با کمترین مبلغ پرداختی ممکن بتوانید کار خرید آنلاین باتری اطفاء حریق را در چند دقیقه انجام دهید.

وبسایت شهر باتری علاوه بر تنظیم قیمت های منصفانه، پشتیبانی آنلاین و 24 ساعت، 48 ساعت مهلت تست کالا، مشاوره های قبل از خرید و ارسال رایگان را نیز برای شما مشتریان در نظر گرفته است تا با خیالی راحت برای ثبت سفارش باطری اطفاء حریق وارد این وب سایت شوید. قیمت هایی که از انواع باطری اطفاء حریق در وبسایت شهر باتری مشاهده می کنید را هیچ فروشگاه اینترنتی یا مرکزی قرار نداده است. با این اوصاف پیشنهاد می کنیم چنانچه قصد خرید باتری اطفاء حریق را دارید، همین حالا وارد وب سایت شهر باتری شوید.

زیر و زبر قیمت باطری ریش تراش

شاید برای شما پیش آمده باشد که باتری ریش تراش شما به ناگهان یهو به اتمام برسد و شما ناچار به تعویض آن باشید. اما آیا تا به حال به شیوه انجام این کار و تعویض باتری ریش تراش فکر کرده اید؟ آیا امکان تعویض باطری ریش تراش در منزل وجود دارد؟ بله می توان کار تعویض باطری ریش تراش را در منزل انجام داد اما به شرطی که ابزار های لازم را داشته باشید و بدانید که باید چگونه اقدام به تعویض باتری این وسیله کنید. زیرا تعویض باتری ریش تراش به مهارت خاصی نیاز دارد و هر کسی نمی تواند این کار را به راحتی انجام دهد.

برای این کار شما باید ابتدا پیچ های پشت ماشین را باز کنید و سپس باتری را از روی صفحه ماشین اصلاح خارج کنید. جدا کردن باتری از صفحه ریش تراش کار حساسی است که اگر با دقت انجام نشود می تواند خسارت شدیدی به شما وارد کند. علاوه بر این شما باید پس از اتمام کار، با لحیم کاری باطری را ریش تراش متصل کنید که این کار به مهارت و تجربه زیادی نیاز دارد. توصیه می کنیم برای جلوگیری از وارد کردن آسیب های جدی به ماشین اصلاح خود، کار تعویض باتری ریش تراش را به یک تعمیرگاه معتبر بسپارید.

قیمت باتری ریش تراش

زمانی که باطری ریش تراش شما خراب می شود یا نیاز به یک باتری جدید برای ریش تراش خود پیدا می کنید، قطعا اولین موضوعی که ذهن شما را به خود درگیر می کند، قیمت باتری ریش تراش است. قیمت باتری ریش تراش چقدر است؟ قیمت باطری ریش تراش به خاطر اهمیتی که در این دستگاه دارد، تقریبا قیمت بالاتری نسبت باطری دیگل وسایل شارژی مانند پیچ گوشتی شارژی دارد.

اما اینکه بخواهیم مبلغ دقیق را به عنوان قیمت باتری ریش تراش مطرح کنیم، با این اوضاع بازار،اصلا منطقی نیست. از طرفی همانگونه که مشاهده کردید، باتری ریش تراش دارای تنوع گسترده ای است و مدل های زیادی از این باتری در بازار وجود دارد. به همین خاطر شما باید اول نوع باتری ریش تراش مورد نیاز خود را مشخص کنید و سپس به دنبال استعلام قیمت آن باشید. پیشنهاد میکنیم پس از اینکه در مورد قیمت باتری ریش تراش جست و جو کردید، سری به وبسایت شهرباتری بزنید و قیمت درج شده در دیگر وبسایت ها را با وبسایت شهر باتری مقایسه کنید. قطعا حیرت زده خواهید شد.

باتری ریش تراش

خرید باتری ریش تراش

حال نوبت تصمیم گیری برای تعویض باتری ریش تراش یا خرید یک ریش تراش جدید است. از هر منظری که نگاه کنیم، تعویض باتری ریش تراش کار منطقی تری است. البته به شرطی که شما بتوانید باطری ریش تراش را با قیمت مناسب و نه چندان گران خریداری کنید. ما در وبسایت شهر باتری در کنارتان هستیم تا شما بتوانید با حداقل هزینه ممکن، ریش تراش خود را به روز اول خود بازگردانید.

برای این کار شما می توانید کار سفارش باتری ریش تراش  را از وبسایت شهر باتری انجام دهید. ابتدا عبارت باتری ریش تراش را در قسمت جست و جو وبسایت سرچ کنید تا مدل های مختلف این باطری برای شما نمایش داده شود. سپس فقط کافیست با پشتیبانان و مسئولان فروش فروشگاه شهر باتری تماس بگیرید تا در انتخاب مدل و نوع باتری ریش تراش مورد نیاز شما، راهنمایی های لازم را در اختیارتان بگذارند. با این اوصاف شما می توانید یک خرید امن و مقرون به صرفه را از وبسایت و فروشگاه اینترنتی شهر باتری انجام دهید.

معرفی انواع باتری ریش تراش

 

ریش تراش یک وسیله محبوب برای آقایان است که مورد استفاد قرار می گیرند. کمتری مردی را مشاهده می کنید که در خانه یک ریش تراش نداشته باشد. اکثرا ریش تراش را با ریش تراش های قدیمی و سیم دار و برقی می شناسیم اما با توجه به اینکه کمتر حوزه ای باقی مانده که تکنولوژی امروزه به آن وارد نشده است، این ریش تراش ها نیز رفته رفته از خانه ها و مرد ها خداحافظی کردند و جای خود را به ماشین اصلاح یا همان ریش تراش های شارژی دادند. ریش تراش های شارژی چند مدتی است که با شکل ها، طرح ها و اندازه های متفاوت وارد بازار شده اند.

این نوع ریش تراش انرژی مورد نیاز خود برای فعالیت را از باطری تامین می کنند که در خود دارند. آیا در مورد باتری ریش تراش چیزی می دانید؟ این باتری در کدام قسمت دستگاه قرار گرفته است؟ قیمت باتری ریش تراش چقدر است؟ آیا می دانید که چقدر باید باتری ریش تراش را به شارژ بزنید تا آسیب نبیند؟ مسلما دانستن پاسخ تمام این سوالات بدون جست و جو امکان پذیر نخواهد بود، به همین خاطر در ادامه اطلاعات لازم که در مورد باطری ریش تراش نیاز دارید را برایتان قرار داده ایم.

معرفی انواع باتری ریش تراش

اگر اکنون در خانه خود ریش تراش ندارید و قصد خرید یک ریش تراش شارژی جدید را دارید، توصیه میکنیم ابتدا اطلاعات کافی در مورد آن را به دست اوردید. به خاطر اینکه باتری یک قطعه بسیار مهم و با اهمیت در ریش تراش است ابتدا به معرفی انواع باتری ریش تراش خواهیم پرداخت. در قسمت قبل گفتیم که ریش تراش ها به خاطر ویژگی های ظاهری و کاربردی که دارند از باطری های مختلفی برای ساخت آنها استفاده می شوند. اما عمده ریش تراش های موجود در بازار از باتری های نیکل متال و نیکل کادمیوم در ساخت آنها استفاده شده است. در ادامه برخی از انواع باتری ریش تراش که جریان های مختلف دارند را به شما معرفی خواهیم کرد.

باطری 1.2 ولت قلمی سرتخت 1800 میلی آمپر موریسل

باطری 1.2 ولت قلمی سرتخت 700 میلی آمپر موریسل

باطری لیتیوم آیون 18500 شارژی 7/3 ولت 1500 میلی آمپر جی اس پاور

باطری 1.2 ولت قلمی سرتخت 900 میلی آمپر موریسل

باطری قلمی شارژی نوکدار 2500 میلی آمپر موریسل

باطری قلمی شارژی نوکدار 1100 میلی آمپر موریسل

باطری 1.2 ولت نیم قلمی سرتخت 900 میلی آمپر موریسل

باطری 1.2 ولت قلمی سرتخت 1100 میلی آمپر موریسل

باطری 1.2 ولت قلمی سرتخت 2500 میلی آمپر موریسل

باتری ریش تراش

زمان شارژ شدن باتری ریش تراش چقدر است؟

یکی از سوالات پر تکراری که در مورد باتری ریش تراش از کارشناسان ما پرسیده می شود، زمان شارژ شدن باتری این ماشین های اصلاح است. زمان شارژ شدن باتری ریش تراش چقدر است؟ پاسخ این سوال برای تمامی برند های ماشین اصلاح یکی نیست. بلکه هر ریش تراشی بر اساس نوع باتری که دارد، به مدت زمانی خاص برای شارژ شدن نیاز خواهد داشت.

برای مثال ریش تراش هایی که دارای باتری نیکل هیدرید فلز هستند باید بیشتر از 8 ساعت در روز شارژ شوند تا شما بتوانید بین نیم تا 1 ساعت از ان استفاده کنید. اما در مقابل ریش تراش هایی که در ساخت آنها از باتری لیتیوم یونی استفاده شده است در 2 ساعت شارژ می توانند تمام انرژی مورد نیاز خود را تامین کنند و بعد از اینکه به شارژ کامل برسند حدود 50 تا 60 دقیقه در اختیار شما خواهند بود.

انواع مدل های باتری ریش تراش

بد نیست کمی در مورد انواع مدل های باتری ریش تراش نیز گپ و گفت کنیم. ماشین های اصلاح یا انرژی خود را از برق می گیرند یا از باتری. باتری ها نیز بر همین اساس به مدل باتری قابل شارژ و غیر قابل شارژ تقسیم بندی می شوند. باتری های نوع دوم را باید بعد از اتمام انرژی ذخیره شده درون آنها تعویض کنید. هر کدام این مدل از باتری های ریش تراش، مزایا و معایب خاصی دارند که ان ها را از دیگری متمایز می کند.

برای مثال باتری های مدل برقی که به صورت مستقیم از طریق فیش به برق متصل می شوند، قدرت پاک کنندگی بهتری دارند و می توانند موهای زائد را با سرعت بیشتری از صورت خارج کنند. در مقابل حمل و نقل و استفاده از  ریش تراش های شارژی راحت تر و بهتر است. در مجموع خواستیم یاد اور شویم که 2 مدل باتری ریش تراش وجود دارد.

زمین تا آسمان خرید باطری پیچ گوشتی شارژی اصل و با قیمت مناسب

یک نکته بسیار حائز اهمیت که باید حتما افرادی که با ابزار های فنی کار می کنند به آن توجه کنند، خرید باطری اضافه در زمان خرید باتری پیچ گوشتی شارژی است. یکی از مزیت های خرید پیچ گوشتی شارژی، خرید باطری اضافه به همراه پک این محصول است. فعال کردن این گزینه در زمان خرید میتواند خیال شما را برای همیشه راحت کند.

به خصوص افرادی که مداوم با پیچ گوشتی شارژی کار می کنند، می توانند خیالشان از شارژر باتری پیچ گوشیشان راحت باشد. شما با خرید باتری اضافه می توانید تا طولانی مدت از این محصول استفاده کنید بدون آنکه نگران به اتمام رسیدن شارژ دستگاه خود باشید. با این این اوصاف پیشنهاد میکنیم حتما به دنبال خرید یک باتری یدک برای پیچ گوشتی شارژی خود باشید.

باطری پیچ گوشتی شارژی

قیمت باطری پیچ گوشتی شارژی

قیمت یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که باید در زمان خرید به آن توجه کنید. قیمت هر محصولی می تواند جزو تاثیر گذار ترین عواملی باشد که مردم در زمان خرید به آن توجه دارند. اگر قیمت یک محصول بسیار بالا باشد، مسلما عمده مشتریان، قید خرید آن را خواهند زد. در مقابل هر چه قیمت کمتر باشد، افراد بیشتری مشتاق خرید آن هستند. اما به راستی قیمت باتری پیچ گوشتی شارژی چقدر است؟

در قسمت های قبل گفتیم که باتری پیچ گوشتی شارژی دارای مدل ها و سایز های گوناگونی است. به همین خاطر ذکر یک عدد به عنوان قیمت باطری پیچ گوشتی شارژی کار درستی نخواهد بود زیرا قیمت این محصول از عوامل مختلف نشات می گیرد و یک عدد ثابت نیست. قیمت هر مدل از باتری پیچ گوشتی شارژی با مدل دیگر متفاوت است. هم چنین اینکه شما محصول خود را از چه فروشگاهی خریداری کنید نیز می تواند در قیمت و مبلغ پرداختی شما تاثیرگذار باشد. به همین خاطر پیش از هر چیز پیشنهاد می کنیم به فکر خرید باتری پیچ گوشتی شارژی از یک فروشگاه مناسب و معتبر باشید.

خرید اینترنتی باتری پیچ گوشتی شارژی

شما می توانید تمامی کار های خرید باطری پیچ گوشتی شارژی را به صورت اینترنتی و با کمک وب سایت شهر باتری انجام دهید. این کار می تواند از چند نظر برای شما دارای مزیت باشد. از طرفی خرید اینترنتی باعث می شود شما زمان زیادی را برای پیدا کردن باتری پیچ گوشتی شارژی صرف نکنید و بتوانید خیلی راحت و زمانی که در منزل هستید، سفارش باطری پیچ گوشتی شارژی را ثبت کنید و این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید. علاوه بر این خرید اینترنتی باتری پیچ گوشتی شارژی از وبسایت شهرباتری می تواند به شما کمک کند از یک انلاین شاپ معتبر و مورد اطمینان که تمامی محصولاتش را بدون کوچک ترین واسطه ای در اختیار شما میگذارد، خریداری کنید.

با این شرایط کار شما برای خرید باتری پیچ گوشتی شارژی بسیار راحت خواهد بود. زیرا وب سایت شهر باتری هم قیمت های مناسبی برای محصولات خود در نظر گرفته و هم از ارسال رایگان محصولات برخوردار است. با این وجود شما می توانید کار خرید باتری پیچ گوشتی شارژی را با حداقل قیمت و به صورت اینترنتی انجام دهید. توصیه می کنیم حتما قیمت های درج شده در وبسایت شهر باتری را با دیگر وبسایت هایی که در زمینه فروش انواع باتری فعالیت می کنند، مقایسه کنید تا متوجه اهمیت مجموعه شهر باتری به بودجه شما مشتریان شوید

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد